Stel hier je persoonlijke vraag

Kun je hem nog veranderen in dat je meer opties kan selecteren?

Nee, sorry :frowning:

Zeg jij ā€˜boerderij’ of ā€˜boederij’?

• boerderij
  • boederij

0 stemmers

en burgermeester of ā€˜burgemeester’?

• burgermeester
  • burgemeester

0 stemmers

Kan jij op je vingers fluiten?

• ja
  • nee

0 stemmers

en met je vingers knippen?

• ja
  • nee

0 stemmers

en je eigen haar knippen (zonder dat je direct een spoedafspraak bij de kapper hoeft te maken?

• Ja
  • Ja, maar alleen de puntjes en een pony bijhouden
  • Nee, ik heb twee linker kappershanden

0 stemmers

Iets precies uitknippen (bijv. van papier of karton?)

• Ja
  • Nee ik ga niet zo netje te werk

0 stemmers

Hoeveel ruzie had je als puber met je ouder(s)?

• Meerdere keren per dag
  • Dagelijks
  • Meerdere keren per week
  • Wekelijks
  • Af en toe
  • Vrijwel nooit

0 stemmers

De eerste twee en 3 en 4 zijn ā€˜t zelfde toch?

Ah ja, je hebt gelijk. Lukt niet om de poll aan te passen, excusez moi

Ik vind van fruit eigenlijk alleen zomerfruit heel lekker. Van groente lust ik bijna alles.

1 like

In mijn geval; groente is een onderdeel van mijn avondmaaltijd. Daarom eet ik dat genoeg. Fruit zit niet standaard bij een van mijn maaltijden. (Wat ik graag wil gaan veranderen). Daar moet ik dus extra aan denken om te kopen en te eten.

15 likes

Ik vind groente veel lekkerder. En het meeste (lekkere) fruit gedoe met schillen of pitten.

1 like

Ja inderdaad, mijn handen worden altijd plakkerig van fruit etc, dus als snack eet ik weinig fruit. Mijn lievelingsfruit is watermeloen en kersen, allebei fruit dat gedoe oplevert haha. Groente verwerk ik al gelijk in m’n avondeten, dus dat is dan makkelijker

2 likes

Hoe lang duurde het ongeveer totdat je ging samenwonen met je vriend/vriendin vanaf het moment dat jullie elkaar leerden kennen?

• minder dan 1 jaar
  • 1 jaar
  • 2 jaar
  • 3 jaar
  • 4 jaar
  • 5 jaar
  • meer dan 5 jaar

0 stemmers

Was jij je groente voordat je gaat koken/bakken?

• Ja, altijd
  • Meestal wel
  • Meestal niet
  • Nee, nooit

0 stemmers

Kon het niet laten.

Haha nee sorry, zal minn antwoord even veranderen. Maar heb het ook nog nooit gehad dus misschien is het wel mijn lieveings maar weet ik het gewoon nog niet!

1 like

Augurkensoep? Is dat serieus een ding?
Het idee alleen al… bahbahbah

3 likes

Telt er iemand echt pannenkoeken? Ik eet gewoon tot ik vol zit, weet ik veel hoeveel dat er dan zijn.

En de notenpoll kon ik niet beantwoorden zonder pijn in mijn hart. Alsof je tussen je kinderen moet kiezen. Love alle noten.

11 likes

Misschien een stomme opmerking en ik wil ook zeker niet alles wat je over eten post zien als onderdeel van de anorexia, maar pas je op met dit soort vragen?

1 like

Bedacht ik mij ook. Wie telt dat nu?
Maar ik weet dat ik met mijn beslag er ongeveer 10 kan maken en die krijg ik ook in ƩƩn keer op. :open_mouth::flushed::grin:

1 like

Joh dat is heel logisch en herkenbaar. Je ziet het nu, dat is ook al iets (als in, je ontkent het niet)!

1 like

Ik vind het rare keuzes. Iemand kan best irritant en lekker tegelijk zijn en ik vind lekker ook niet het tegenovergestelde van irritant. Misschien vind iemand hem beide niet.

1 like