Willemijn en Martine.
Als reactie op de poll van @anon26776401 over wat je later wilde worden;
Ben jij echt geworden wat je vroeger dacht/wilde?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En met Bonnie! Ik ben een beetje jaloers op haar vriendengroep. Ziet er zo gezellig uit altijd.
Uit 76 mensen precies nul stemmen voor Queen of Jetlags :’)
Tijdens een tentamen:
bij twijfel kies…
- A
- B
- C
- het langste antwoord
0 stemmers
Het langste antwoord, heb ik weleens gehoord. Dus niet per se A, B of C.
OJA GOEIE. ik pas hem even aan
Deze poll is toch al geweest? Vond het toen zo moeilijk om daarop te antwoorden
Wat verstaat je onder dekbed dan? Aangezien ik de enige ben die maandelijks aangeduid heb. Zijn dat niet gewoon de lakens/dekbedovertrek waarin je slaapt?
Echt de deken zelf neem ik aan
Dan verander ik even m’n stem naar nooit haha 
Gewoon buiten? Mijn deken hangt er nu, is in no time droog met dit weer
Ik eet m’n soep meestal met rijst dus dan wel
Krijg je dan niet zo’n klonterig kussen?
Mijn kussens stinken eigenlijk nooit. Maar ik leg ze weleens buiten om even te luchten.
Oh kussen weet ik niet! Ik ben pas bij mn dekens haha, nog niet nagedacht over hoe ik t met mn kussens ga doen 
Eerst rijst in de kom en dan soep erop/naast haha. Erwtensoep aten wij vroeger thuis altijd zo en dan nog met sambal en dat doe ik nu ik op mezelf woon nog steeds alleen dan ook met andere soepen 
Ik heb een molton kussensloop onder mijn normale kussensloop zitten. Die zorgt ervoor dat vocht niet in je kussen komt, daardoor blijft je kussen langer fris.
Kussen is een raar woord eigenlijk.
Ik heb hoofdkussens op mn bed liggen voor Piet Snot want ik slaap altijd op een bepaald kussen van Ikea. Ik vind het raar om geen hoofdkussens te hebben. Maar mijn bed is sowieso nooit netjes opgemaakt, mijn kussenhoezen passen nooit bij mijn dekbedovertrek en ik heb paarse en groene hoeslakens. Lekker bijeengeraapte zooi