Stel hier je persoonlijke vraag

Ik ga vanavond beslissen. Keep you posted

2 likes

Jouw avatar :two_hearts:

1 like

Nee zit ergens anders. Ik heb hem zelf nooit gehad, maar ze had al haar leraren opgezocht op facebook voor mij hahahah.

Hier ook wiskunde C. Maar boeiend, want wel mooi mn pabo rekentoets gehaald met een ruim voldoende :sunglasses:
Ha (dit is tegen alle leraren die denigrerend waren)

2 likes

Nu zijn we benieuwd…

• Ik ben nog nooit mijn eigen provincie uit geweest
  • Ik ben in alle provincies geweest
  • Ik ben in 2-4 provincies geweest
  • Ik ben in 5-8 provincies geweest
  • Ik ben in 8-12 provincies geweest
  • Ik moet alleen Friesland nog en dan ben ik in alle provincies geweest

0 stemmers

Dit wil ik met mijn stage mentoren doen die mij niet goed vonden. Laat ze nu maar eens in mijn klas komen kijken en laat ze maar eens met kinderen praten. Ha (dit is naar hen toe)

1 like

Krullend /kroes? Mijn steillhandeling groeit uit en ik had het in een knot, ik kamde het vanochtend uit want dat moest wel. Leek net een bos schaamhaar. Super sexaaay. Maar binnenkort maar weer een keratinebehandeling.

2 likes

Hier ben ik het zo mee eens. Ik werk in de technische branche maar kom zelf uit een bedrijfskundige hoek. Het lijkt soms echt of we een andere taal spreken. En dan hebben we monteurs die zichzelf zo laag hebben zitten, en niet inzien hoe slim ze eigenlijk zijn - ik heb wel eens gesprekken over dat soort dingen en als je elkaar dan aan het einde toch begrijpt en iemand meer overtuigd is van zijn eigen kunnen/intelligentie ben ik daar altijd heel erg blij mee!

2 likes

Ja, zit wat in, maar hangt ook een beetje af van de definitie van het woord slim toch.

1 like

Ohhh oke nee, portrettekenen was toch niet zo m’n ding als ik dacht. Ik pakte dit tekenboek net weer en ik vond die altijd mooi. :sweat_smile: super plastisch, totaal geen diepte pahaha maar ik ben blij dat ik dit boek heb bewaard. Vind het echt hilarisch. Vooral hoe netjes ik in het begin overal dingen bijschreef en daarna moest ik snel kladversies hebben die ik dan na de tijd maakte etc. Volgens mij heeft deze vrouw een beroerte gehad gezien haar mond.

11 likes

Slim zou eigenlijk gedefinieerd moeten worden als ‘de maximale potentie uit jezelf halen’ in brede zin en niet zozeer gerelateerd moeten worden aan alleen je IQ of opleidingsniveau.

3 likes

Ik ben al 5+ jaar niet op vakantie geweest en al 3 jaar niet buiten Nederland maar nu voel ik mij toch wel een wereldreiziger omdat ik wel alle provincies heb bezocht als tiener. :laughing:

1 like

Indien je internet en tv thuis hebt, bij welke provider zit je?

• KPN
  • Ziggo
  • Telfort
  • Tele-2
  • Vodafone
  • T-mobile
  • XS4ALL
  • Caiway
  • NLE
  • online.nl
  • Ik heb een andere provider

0 stemmers

en sommigen zijn het allebei tegelijk

2 likes

Dat zeg je nu wel, maar waar basseer je het dan voor jezelf op? Zijn mensen uberhaupt wel zelf in staat om hun volledige potentieel in te zien?

Ik kook

• Op gas
  • Elektrisch
  • Inductie
  • Keramisch

0 stemmers

Haha omg ik draag ook nog steeds never ever ooit een dierenprint van wat dan ook voor beest. Zal wel heel diep geworteld liggen. Misschien was ik ooit zelf een tijger ofzo.
Oke zal ophouden met spammen.

2 likes

Voor kleding winkel ik het liefst:

0 stemmers

Als ik van plan ben om een designer/luxe aankoop te doen, doe ik dit liever:

0 stemmers

Heb je weleens een vaginale schimmelinfectie gehad?

• Ja
  • Nee

0 stemmers