Stel hier je persoonlijke vraag

Jaaaa, die ken ik ook nog!

1 like

Jaa ik moet hier nog zo vaak aan denken. Doodeng was dit.

2 likes

Omgg love Willem Weerwolf. Ik heb zelfs het seizoen gezien toen hij 16 was ( er zijn 3 seizoenen voor mn mede fans)

3 likes

Neeeeee joh. Heb je nooit die aflevering van Madelief gezien waar ze haar hoofd in de wasmachine stopt. En dan draait haar kop eraf en gaat haar moeder in een winkel een nieuw hoofd kopen. Niet oké.

23 likes

Ojaaa! Dat had ik verdrongen :scream: sick shit

Jaaa madelief. Daar moest ik ook aan denken ja. :heart_eyes: love madelief

Madelief was echt mn favo. Die film was ook top.

1 like
Niet voor tere zielen

Overigens heb ik me nooit gerealiseerd dat het helemaal een pop was, ik dacht dat haar hoofd daar ergens onder zat.

17 likes

Alleen voor mensen die niet de pil doorslikken, geen spiraal hebben oid, etc.
Ben altijd benieuwd of dit op een kwart uit komt…

Ben je nu ongesteld?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

maar alle zure kantoortrutten hebben gesynchroniseerde menstruatie toch

6 likes

Ik heb die kast in het echt gezien in een raar filmmuseum. Dan mocht je ook zelf je hoofd door dat gat steken.
En ook in dat bord van Meneer de Koekepeer.

4 likes

NEE wat een horror.

1 like

Ik vond dat wel heel leuk eigenlijk :joy:

Mijn eerste reactie is altijd ja omdat ik word meegesleept in het enthousiasme, maar 2 minuten later altijd spijt :sweat_smile:

12 likes

Dit :sweat_smile:

1 like

Oh jongens mn eerste poll. Dit is eigenlijk meer een persoonlijk dilemma dan een persoonlijke vraag. Ik hoor het in mn omgeving beide even vaak maar geen idee wat het juiste is. Dus:

Hoe spreek je falafel uit?

• Falaafel (als in tafel)
  • Falaffel (als in waffel)

0 stemmers

6 likes

Het is omdat het beest aantrekkelijker was als beest dan als prins. Anders ging mijn stem toch uit naar hem. :wink:

2 likes

Ahaha, heerlijk! Ik vond Gaston altijd irritant, maar die ppt heeft me wel overtuigd :joy:. Ik moet m’n mening herzien.

1 like

8 likes