Stel hier je persoonlijke vraag

Oh my, oke duidelijk haha

Ik vind het grappig om te zien dat bij van die ā€œhoe spreek je X uitā€ vragen dat de Belgische forummers incl ik vaak anders stemmen dan de meeste Nederlandse forummers.
Ik zeg ook echt falaafel haha.

7 likes

Je had in Utrecht wel een bouwspeeltuin maar dat was niet zo intensief en ik mocht niet meedoen . :frowning:

Scouting vroeger?

• Ja
  • Nee
  • Ja en nu nog

0 stemmers

1 like

Hier heette dat Jevak, van jeugd vakantie.

1 like

bij ons heet het jeugd aktief week. het bestaat echt al 50 jaar ofzo en dr zit ook altijd een thema bij. je hebt groep 1-2, 3-4, 5-6 en 7-8. daarna ben je te oud en mag je door naar de Vliegende Brigade (2 jaar), dat is een soort leiding ā€˜stage’ en daarna mag je al leiding worden (dan ben je 14 ofzo). als je niet bij de VB gaat mag je op je 16e leiding worden.

ze bouwen echt 4 sicke podia en elke groep heeft 2 acteurs die elke dag een stukje acteren en dmv spelletjes moeten alle groepen oplossingen zoeken voor een probleem in t verhaal. en soms is er ook samen toneel en uiteindelijk komt ook alles samen. echt heel vet en groots is dat hier joh

4 likes

Haha zo schattig datje dit moest vragen, ook lekker stereotype gelijk over auto’s :stuck_out_tongue:

10 likes

Ola/hola? Portugees of Spaans. Dat zeg ik bestwel eens. Op een of andere manier vind ik ā€œalohaā€ dan weer echt grappig haaaaha, ik moet direct aan die aflevering denken met Butters in Southpark.

Obsessie is een groot woord. Dus ik wistniet goed wat ik in moest vullen. Het is wel een ā€œdingetjeā€ zegmaar. :nauseated_face:

1 like

Welke taal vind je mooier klinken? Ik wilde er eerst Portugees nog bij zetten maar dat vind ik zo lelijk dus dan zou ik mezelf opwinden als iemand dat stemt. :sob:

• Spaans
  • Italiaans

0 stemmers

BMW!

Het spijt me. :bouquet:

Of het mijn taal is ofniet, ik trek dat Franse gedoe ertussen niet.

1 like

Haha zo lang hij maar wel zijn prioriteiten op orde heeft. Eerst zorgen dat de auto kan rijden, daarna pas forummen.

2 likes

Ohh ik vind Portugees zo mooi!

6 likes

https://www.instagram.com/p/Bl3ZxXUAYCu/?utm_source=ig_web_copy_link

Wat vind je van deze foto?

• Vreselijk
  • Mooi
  • Mooie foto, minder mooie man
  • Mooie man, minder mooie foto
  • Ik heb hier geen mening over
  • Grappig

0 stemmers

ik mis ā€œgrappigā€

1 like

Haha, heb hem er erbij gezet (maar alle eerdere stemmen verdwijnen dan blijkbaar)

Ik mis: geef die man professionele hulp, en een handdoek.

39 likes

Ik mis: moet er spontaan van kotsen

8 likes

Audi, maar ik ben zelf de aanstichter geweest denk ik. Voordat hij mij kende kon het hem niks schelen. Inmiddels heeft hij zijn Audi ingewisseld voor een ander merk, blijkbaar is merk toch niet heilig haha

En jouw vriend?

Edit: Sorry, ik zie het al haha. Een Saab toch?

3 likes