Wat is dat ?
Okee klinkt als iets wat ik super leuk had gevonden. Helaas echt nog nooit van gehoord.
Paar keer gewonnen zelfs hahaha
Hier heet dat kindervakantiewerk volgens mij
Bedoel je dan iets als het timmerdorp?
Wij hadden dat niet maar wel vakantiebijbelweek
Zijn we nu door voor de magnetron?
Maar zonder cijfer zegt dit toch niks?
Gefeliciteerd met je verjaardag!
Een goede bh maat maakt echt een groot verschil. Ik kocht altijd E en ben toen een keer naar een goede zaak geweest en kreeg ik F. Tegenwoordig heb ik G.
K of L… Maar L was geen optie
Ik leg de klemtoon op de eerste a!
Oh my, oke duidelijk haha
Ik vind het grappig om te zien dat bij van die “hoe spreek je X uit” vragen dat de Belgische forummers incl ik vaak anders stemmen dan de meeste Nederlandse forummers.
Ik zeg ook echt falaafel haha.
Je had in Utrecht wel een bouwspeeltuin maar dat was niet zo intensief en ik mocht niet meedoen .
Scouting vroeger?
- Ja
- Nee
- Ja en nu nog
0 stemmers
Hier heette dat Jevak, van jeugd vakantie.
bij ons heet het jeugd aktief week. het bestaat echt al 50 jaar ofzo en dr zit ook altijd een thema bij. je hebt groep 1-2, 3-4, 5-6 en 7-8. daarna ben je te oud en mag je door naar de Vliegende Brigade (2 jaar), dat is een soort leiding ‘stage’ en daarna mag je al leiding worden (dan ben je 14 ofzo). als je niet bij de VB gaat mag je op je 16e leiding worden.
ze bouwen echt 4 sicke podia en elke groep heeft 2 acteurs die elke dag een stukje acteren en dmv spelletjes moeten alle groepen oplossingen zoeken voor een probleem in t verhaal. en soms is er ook samen toneel en uiteindelijk komt ook alles samen. echt heel vet en groots is dat hier joh
Haha zo schattig datje dit moest vragen, ook lekker stereotype gelijk over auto’s
Ola/hola? Portugees of Spaans. Dat zeg ik bestwel eens. Op een of andere manier vind ik “aloha” dan weer echt grappig haaaaha, ik moet direct aan die aflevering denken met Butters in Southpark.
Obsessie is een groot woord. Dus ik wistniet goed wat ik in moest vullen. Het is wel een “dingetje” zegmaar.