Welke taal vind je mooier klinken? Ik wilde er eerst Portugees nog bij zetten maar dat vind ik zo lelijk dus dan zou ik mezelf opwinden als iemand dat stemt.
- Spaans
- Italiaans
0 stemmers
Welke taal vind je mooier klinken? Ik wilde er eerst Portugees nog bij zetten maar dat vind ik zo lelijk dus dan zou ik mezelf opwinden als iemand dat stemt.
0 stemmers
BMW!
Het spijt me.
Of het mijn taal is ofniet, ik trek dat Franse gedoe ertussen niet.
Haha zo lang hij maar wel zijn prioriteiten op orde heeft. Eerst zorgen dat de auto kan rijden, daarna pas forummen.
Ohh ik vind Portugees zo mooi!
https://www.instagram.com/p/Bl3ZxXUAYCu/?utm_source=ig_web_copy_link
Wat vind je van deze foto?
0 stemmers
ik mis “grappig”
Haha, heb hem er erbij gezet (maar alle eerdere stemmen verdwijnen dan blijkbaar)
Ik mis: geef die man professionele hulp, en een handdoek.
Ik mis: moet er spontaan van kotsen
Audi, maar ik ben zelf de aanstichter geweest denk ik. Voordat hij mij kende kon het hem niks schelen. Inmiddels heeft hij zijn Audi ingewisseld voor een ander merk, blijkbaar is merk toch niet heilig haha
En jouw vriend?
Edit: Sorry, ik zie het al haha. Een Saab toch?
Wacht die snap ik even niet haha. Leg uit
ik denk… zetje geven?
Ik heb ‘ja’ gestemd, ook al is het niet per se 1 merk. En dat geldt voor mij en mijn partner, wij zijn dol op Japanse auto’s .
Ik zei toch nee. Tag me niet govvedomme.
Hahaha maar wat bedoel je met Frans? Want ik hoor geen Frans in Portugees?
Ja ik wel bah, van die “que” klanken.
Huh maar die zitten ook in Spaans en Italiaans toch? Que en qui etc.
We kunnen er een hele discussie over voeren, ik vind Portugees niet mooi klinken. Zelfs lelijk. Frans vind ik echt heel lelijk, dat zullen ook veel mensen een mooie taal vinden. Ik hoor persoonlijk veel Franse klanken in de Portugese taal. Haha ik hoop niet dat iemand zich daardoor persoonlijk aangevallen voelt want dat is natuurlijk niet nodig.