Wacht die snap ik even niet haha. Leg uit
ik denk⦠zetje geven?
Ik heb ājaā gestemd, ook al is het niet per se 1 merk. En dat geldt voor mij en mijn partner, wij zijn dol op Japanse autoās
.
Ik zei toch nee. Tag me niet govvedomme. 
Hahaha maar wat bedoel je met Frans? Want ik hoor geen Frans in Portugees?
Ja ik wel bah, van die āqueā klanken.
Huh maar die zitten ook in Spaans en Italiaans toch? Que en qui etc.
We kunnen er een hele discussie over voeren, ik vind Portugees niet mooi klinken. Zelfs lelijk. Frans vind ik echt heel lelijk, dat zullen ook veel mensen een mooie taal vinden. Ik hoor persoonlijk veel Franse klanken in de Portugese taal. Haha ik hoop niet dat iemand zich daardoor persoonlijk aangevallen voelt want dat is natuurlijk niet nodig.
Haha zal wel meevallen denk ik! Ik hoor dat Frans trouwens eerder in die āsjeā-klanken! Frans vind ik ook meh trouwens. Dat je Portugee lelijk vindt hoeft natuurlijk ook niet beargumenteerd te woorden en het is ook niet echt een discussie waard, lelijk is lelijk, klaar. Maar vond het gewoon opmerkelijk dat je dat āqueā als reden noemde terwijl dat ook in (het wel geliefde) Italiaans en Spaans zit.
@Pantalones ik vroeg het aan mijn vriend en hij zei: āJa, Lexus.ā
(Maar meer omdat hij nu een Lexus heeft, niet omdat hij elk dingetje spaart waar Lexus op staat.)
Hier ook bmw haha.
Zoƫso*
Zoals een vriend van me zei: Van deze lavendel zak, wil toch niemand zijn lavendelzak zien?
Mijn vriend heeft een oude BMW (newtimer) en dat is zān schatje. Verder is hij obsessed met de Mercedes cla (of eigenlijk alle Mercedessen denk ik)
Als de lijsttrekker van de politieke partij waar je tijdens de laatste landelijke verkiezingen op gestemd hebt zou poseren in adam- of evakostuum op Instagram, zou deze move dan jouw stemgedrag negatief beĆÆnvloeden?
- Ja, ik zou minder gauw op die partij stemmen omdat ik vind dat je zoiets niet kan flikken als je het kopstuk bent van een politieke partij.
- Ik heb niet echt een mening.
- Nee. Sterker nog, ik zou het āa breath of fresh airā vinden. Weg met dat heilige boontjesgedrag in de landelijke politiek.
- Dit gedrag zou op korter termijn wel mijn stemgedrag beĆÆnvloeden, maar op langer termijn waarschijnlijk niet.
- Dat is afhankelijk van de foto (bijv. full frontal) en doel (bijv. aandachtstrekkerij of voor een goed doel).
- Ik moet hier sowieso niet aan denken.
0 stemmers
Haha zo schattig. Die van mij is obsessed met Tesla. Die heeft hij overigens (nog) niet, he wish⦠haha
Wie van de fractievoorzitters zie je dit gedrag van Baudet nog het snelst kopiƫren?
- Asscher (PVDA)
- Azarkan (DENK)
- Klaas Dijkhoff (VVD)
- Buma (CDA)
- Klaver (GROEN LINKS)
- KROL (50PLUS)
- L. Marijnissen (SP)
- Segers (CHRISTENUNIE)
- Staaij (SGP)
- Thieme (PARTIJ VOOR DE DIEREN)
- Wilders (PVV)
- Pechtold (D66)
0 stemmers
Hahahaha ik ga stuk om de mensen doe Buma hebben gestemd, zie het echt voor me.
Maar dan ook letterlijk in adamskostuum, bij een boom met een appel of zo