Stel hier je persoonlijke vraag

Haha zal wel meevallen denk ik! Ik hoor dat Frans trouwens eerder in die ‘sje’-klanken! Frans vind ik ook meh trouwens. Dat je Portugee lelijk vindt hoeft natuurlijk ook niet beargumenteerd te woorden en het is ook niet echt een discussie waard, lelijk is lelijk, klaar. Maar vond het gewoon opmerkelijk dat je dat ‘que’ als reden noemde terwijl dat ook in (het wel geliefde) Italiaans en Spaans zit.

1 like

@Pantalones ik vroeg het aan mijn vriend en hij zei: “Ja, Lexus.”
(Maar meer omdat hij nu een Lexus heeft, niet omdat hij elk dingetje spaart waar Lexus op staat.)

2 likes

Hier ook bmw haha.

2 likes

Zoëso*

4 likes

Zoals een vriend van me zei: Van deze lavendel zak, wil toch niemand zijn lavendelzak zien?

4 likes

Mijn vriend heeft een oude BMW (newtimer) en dat is z’n schatje. Verder is hij obsessed met de Mercedes cla (of eigenlijk alle Mercedessen denk ik)

1 like

Als de lijsttrekker van de politieke partij waar je tijdens de laatste landelijke verkiezingen op gestemd hebt zou poseren in adam- of evakostuum op Instagram, zou deze move dan jouw stemgedrag negatief beïnvloeden?

• Ja, ik zou minder gauw op die partij stemmen omdat ik vind dat je zoiets niet kan flikken als je het kopstuk bent van een politieke partij.
  • Ik heb niet echt een mening.
  • Nee. Sterker nog, ik zou het ‘a breath of fresh air’ vinden. Weg met dat heilige boontjesgedrag in de landelijke politiek.
  • Dit gedrag zou op korter termijn wel mijn stemgedrag beïnvloeden, maar op langer termijn waarschijnlijk niet.
  • Dat is afhankelijk van de foto (bijv. full frontal) en doel (bijv. aandachtstrekkerij of voor een goed doel).
  • Ik moet hier sowieso niet aan denken.

0 stemmers

Haha zo schattig. Die van mij is obsessed met Tesla. Die heeft hij overigens (nog) niet, he wish… haha

1 like

Wie van de fractievoorzitters zie je dit gedrag van Baudet nog het snelst kopiëren?

• Asscher (PVDA)
  • Azarkan (DENK)
  • Klaas Dijkhoff (VVD)
  • Buma (CDA)
  • Klaver (GROEN LINKS)
  • KROL (50PLUS)
  • L. Marijnissen (SP)
  • Segers (CHRISTENUNIE)
  • Staaij (SGP)
  • Thieme (PARTIJ VOOR DE DIEREN)
  • Wilders (PVV)
  • Pechtold (D66)

0 stemmers

Hahahaha ik ga stuk om de mensen doe Buma hebben gestemd, zie het echt voor me.

10 likes

Maar dan ook letterlijk in adamskostuum, bij een boom met een appel of zo

2 likes

Nee Henk Krol dan :rofl:

1 like

Normale prijs voor een lunch?

• 0-10 euro
  • 10-20 euro
  • 20-30 euro
  • 30-40 euro
  • 40-50 euro
  • 50 + euro

0 stemmers

Normale prijs voor een diner

• 0-10 euro
  • 10-20 euro
  • 20-30 euro
  • 40-50
  • 50+ euro

0 stemmers

Drankjes doen?

• Ik wil er eten bij (nacho’s of kaasjes ofzo)
  • Ik hoef er geen eten bij

0 stemmers

God is/was (als die heeft bestaan/bestaat)

• een man
  • een vrouw
  • onbepaald
  • dog achterstevoren

0 stemmers

Jezus’ huidskleur is (als die heeft bestaan/bestaat)

• wit
  • licht getint
  • donker getint

0 stemmers

God met hoofdletter of niet

• hoofdletter
  • geen hoofdletter

0 stemmers

Oeps :frowning:
Ja met drankjes en voor één persoon

1 like

In een restaurant/brasserie/whatever met drankjes. En als je altijd een dessert neemt dan met dessert.

Ik ken eigenlijk alleen maar mannen die geobserveerd zijn. Voor mijzelf is een Saab wel mijn droom auto. Meeste mannen in mijn omgeving zijn gek van Mercedes.

1 like

Eigenlijk 30-40 maar dat staat er niet bij.

1 like