Heb je wel eens contact met forummers buiten het forum om?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Op welke manier?
- bellen
- afspreken
0 stemmers
Bespreken jullie situaties op het forum/mede forummers?
- ja
- nee
0 stemmers
Heb je wel eens contact met forummers buiten het forum om?
0 stemmers
Op welke manier?
0 stemmers
Bespreken jullie situaties op het forum/mede forummers?
0 stemmers
@Ludo mijn moeder heeft daar zon versje van. Sint Antonios (ofzoiets) mn beste vrind zorg dat Ludo haar sleutels vind.
Wedde dat je ze zo vind haha
ik blijf er nieuwsgierig naar zijn!
had jij mensen op egf op blokkeer?
0 stemmers
omdat ik weet dat we veel leden op egf te danken hebben aan onze geliefde egf beutyblogtopic, ben ik wel benieuwd ook naar het aantal van de leden hier.
zat jij al op egf voor het beutyblogtopic?
0 stemmers
lurken valt dan ook onder âop egf zittenâ haha
ik heb nog nooit in het beutyblogtopic gekeken
Ik heb op egf denk ik wel 4 jaar alleen in t beutyblogtopic gekeken voordat ik erachter kwam dat de rest ook leuk was
Ik heb echt geen idee
Jep werkt echt!!! Behalve als het echt onmogelijk is om iets terug te vinden (bv. je sleutels zitten in de vuilzak die al is opgehaald).
Ik ben curvy en dikkig, maar sommigen vinden dan dat het niet telt.
Mee eens! Ik heb namelijk toch gewoon een slanke taille.
Totdat ik ga zitten, dan ben ik ook een blob. Net als het overgrote deel van de mensheid denk ik.
Licht eraan hoe je lichaams bouw is. Ik ben een zandloper met wat meer zand.
Ik heb ook dikke billen, borsten, heupen en een wat smaillere taille. Maar of dat mijn bouw is of chocolade, werkelijk geen idee. Ik haat mijn dikke buik ook en armen!! Alles is dik
ik vind curvy ook echt een lastig begrip. ik ben denk ik wel curvy te noemen, maar ik hoor van sommige meiden dat ze me gewoon dun vinden maar er zijn ook mensen die mij te dik vinden (vaak jongens, ik voldoe dan niet aan hun ideaalbeeld I guess. not that I care overigens).
op instagram/tv is het ook gewoon zooooân breed begrip, veel meiden die bijv. meededen aan curvy supermodel zijn wel âdunnerâ dan ik, en sommigen zijn dan weer 2 x mijn figuur⊠ik denk dat de termen appel-/peer-/zandloperfiguur e.d. meer âzeggenâ over iemands figuur. hoewel ik dat totaaaaaal onnodig vind, boeien wat voor figuur iemand heeft. ik vind het jammer dat iedereen zich zo moet vergelijken
Borsten , billen en heupen zijn curves ( rondingen)
Dus in principe is iedere vrouw curvy.
Wat draag jij meestal als je gaat zwemmen?
0 stemmers
Ik wissel af. Tussen bikini en badpak.
Als het om te chillen is of voor een strand dan bikini. Ga ik fanatiek baantjes trekken, dan een badbak
wow, hoeveel mensen dat topic heeft aangetrokken he :o