Ik wacht ook echt in spanning af of je ze al gevonden hebt, en waar haha, ik heb echt geen leven
Haha, ik ben op het egf gekomen doordat iemand op Twitter liet vallen dat ze besproken werd in het mommybloggerstopic. Was niet eens ophef ofzo hoor, zag het toevallig maar ik werd nieuwsgierig. Daarna ontdekte ik pas de andere topics.
In de hal voor de voordeur? In de slaapkamer? Onder de kussens in de bank? Tussen spullen in de keukenkastjes?
Sorry ik probeer mee te denken
Meh zo kut. Ook niet op het toilet? Ik heb een x mijn sleutels teruggevonden in een washandje (?) in de koelkast (??). Zou ook vragen of je vriend even mee kan kijken.
Hahha lief juist hoor! Het is alleen zo hij woont in een appartement met 1 kamer, een badkamer een wc en een keuken. DUS HOE IS DIT MOGELIJK?!?!
Heeft je vriend ze zelf niet in zn broekzak zitten ofzo?
Ja hij zei ook al wacht maar met zoeken tot ik uit mijn werk ben. Ik hoop echt dat we 'm vinden. Toen we op wintersport waren waren we de laatste dag ook de autosleutel kwijt van de geleende auto van mijn vader Die vonden we na uren zoeken terug in de vuilniszak, dus dat is nog mijn laatste hoop. Alleen met dit weer zal het wat minder fraai worden om in de vuilniszak te wroeten…
Ik ben via beutyblogtopic op het forum gekomen (egf of deze)
- Ja
- Nee
0 stemmers
Als je de mogelijkheid had om jouw leven over te doen, zou je dat dan doen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Als je ‘ja’ hebt geantwoord op bovenstaande vraag: Zou je bewust andere keuzes maken?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Welke situatie zou je het liefst veranderd zien in je leven op dit moment? Meerdere antwoorden mogelijk:
- Liefdesleven
- Familierelaties
- Sociale leven (vrienden/vriendinenn)
- Werk/school
- Uiterlijk
- vrijetijdsbesteding
- Woonsituatie
- Gezondheid
- Anders
0 stemmers
Hoe vaak scheer je je onderbenen in dit weer?
- Elke dag
- 5-6 keer per week
- 3-4 keer per week
- 2 keer per week
- 1 keer per week
- 1 keer per 2 weken
- 1 keer per 3 weken
- 1 keer in de maand
- Minder dan 1 keer in de maand
- Nooit
0 stemmers
Hoevaak scheer je je bovenbenen met dit weer?
- Elke dag
- 5 a 6 x per week
- 3 a 4 x per week
- 2x per week
- 1x per week
- 1x per 2 weken
- 1x per 3 weken
- 1x in de maand
- Nooit
0 stemmers
1 x in de maand onderbenen maar ik heb IPL. Bovenbenen sowieso niet, me hol
lol, en je hol?
Ik krijg hier ALTIJD plaatsvervangende schaamte van.
Hoi, ik krijg het even niet eenvoudig voor elkaar om de zes berichten (en mijn testbericht) te herstellen, dus ik vrees dat er nu voor altijd een gat in de geschiedschrijving van het forum en specifiek dit topic zal blijven.
Ik ben de aankomende vijf minuten beschikbaar voor afreageer-acties, beschimpingen, schouderbetraningen en andere uitingen van schok, ongeloof en woede.
We apologise for the inconvenience.
Seriously is dit waar ze waren hahahaha
Nee? Wat is dat haha
oh raar, ik had een melding dat je op een van m’n berichten had gereageerd