Oh hmm nee niet dat ik weet!
Ik hoop iedere dag op een aanzoek, maar heb nog geen partner
Ik wil wel trouwen, maar nu nog niet
Oh ja sorry ik weet het waarschijnlijk wel, nouja ging iig over beutyblogtopic.
oke, ja er zijn dus wat berichten âverdwenenâ dus zag wel de melding maar niet het bericht
Ik vind een badpak eigenlijk veel mooier maar toch draag ik een bikini, of zelfs alleen een broekje als het even kan. Dan alleen liggend en ga niet met blote tetten rondlopen. Moet echt eens op zoek naar een mooi badpak.
Naja ik was vroeger echt een rechte plank (toen was ik wel 14 maar ok) zonder enige ronding Dus in principe zijn er ook niet-curvy vrouwen.
Toen was je nog een meisje haha. Elke volwassen vrouw heeft borsten billen en heupen. Of ze nou erg aanwezig zijn of niet ze zitten er wel.
Maar kijk naar modellen bijv? Ze hebben wel billen/borsten, maar bij sommige vrouwen zijn die nauwelijks uitstekend. Net als heupen, je kunt gewoon een rechte bouw hebben zonder enig zandloper-effect.
Ik weet dat dat misschien een uitzondering is voor vrouwen, maar ik wil er altijd wel voor waken dat er gedaan wordt alsof vrouwen zonder curves geen echte vrouwen zijn maar nog meisjes of âmannelijke vrouwenâ bijv., want als je nu eenmaal heel dun en recht bent ben je nog steeds net zo goed vrouwelijk
Mijn situatie is eerder: âIk wil trouwen, maar hoef geen aanzoek. Ik en mijn partner besluiten op een gegeven moment samen wanneer we gaan trouwenâ.
+1
Wil er ook nog even aan toevoegen dat ook niet-cisvrouwen soms zonder curves door het leven gaan.
Maar een opmerking die begint met âAlle vrouwenâŠâ is vaak sowieso makkelijk te omtkrachten, hoe inclusief het in dit geval ook bedoeld was.
Yes, same. Lijkt me fantastisch om te trouwen en dat te vieren met vrienden en familie, maar eerst maar eens wat andere dingetjes op orde krijgen.
Elke zin met âalleâŠâ, âiedere âŠâ en âaltijdâ is gewoon onzin.
Iedere vrouw droomt ervan om een prinses te zijn op haar trouwerij.
Alle vrouwen moeten een lbd in hun kast hebben voor bepaalde gelegenheden.
Ja
Kun jij je dromen sturen?
- ja
- nee
0 stemmers
Enige curve die ik heb is mân buik die een meter uitsteekt
Heb jij een eigen auto?
- Ja voor mezelf
- Ja samen met partner
- Nee
0 stemmers
Haha idd, ik heb 65c dus ik heb c ingevuld maar het is echt niet wat je je voorstelt bij een c cup
Haha inderdaad ik heb ook een c. Heb ik dus na jaaaaren ontdekt na eens goed te laten opmeten. Op het zicht zou je zeggen een a.
Veel mensen die dat kunnen! Het lijkt me heel interessant maar ik durf het niet aan want je schijnt dan een grotere kans te hebben op slaapverlamming⊠Vreselijk lijkt me dat.