Knip je wel eens maatlabels uit kledingstukken? (Om een andere reden dan dat 'ie prikt of in de weg zit)
- Ja, zodat anderen niet kunnen zien welke maat ik graag
- Ja, omdat ik zelf niet geconfronteerd wil worden met welke maat ik draag
- Nee
0 stemmers
Knip je wel eens maatlabels uit kledingstukken? (Om een andere reden dan dat 'ie prikt of in de weg zit)
0 stemmers
Vind je jezelf knap?
0 stemmers
Oh echt, dat heb ik dan weer nog nooit gehoord. Ik kan het al mijn hele leven, heb ook heel lang gedacht dat het iets normaals was wat iedereen kan. Maar nog nooit last gehad van slaapverlamming gelukkig.
Na een tijd herken je de symptomen van slaapverlammingen en word je er minder bang door. Of je kan het zo omdraaien dat je lucide kan dromen
Waar woon jij? (Twee keuzes mogelijk voor wie (net als ik) op twee plaatsen woont.)
0 stemmers
Yes! Ik kan lucide dromen maar heb helaas ook (met periodes) veel last van slaapverlamming en af en toe hallucinaties erbij. Kan het inderdaad ondertussen wel herkennen en relativeren dus het is minder eng, maar het blijft wel gewoon kut.
Weet ik veel haha, heb maar gewoon een paar opties genomen. Anders kan je ook eindeloos doorgaan. Centrum van een gemeente is voor mij of je dicht bij de winkels en de kerk en het gemeentehuis enzo zit. Was gewoon benieuwd omdat er veel mensen aangaven dat ze geen (eigen) auto hadden, dus vroeg me af hoeveel mensen er in de stad woonden en hoeveel op het platteland, dus had voor mijn gevoel al veel tussenopties gegeven
Edit: voel je gerust vrij om een uitgebreidere poll te maken!
Doe mij maar een hutje op de hei
Zou je liever 1 feature aan je innerlijk veranderen (bijv. Jaloezie, stressbestendigheid, minder onzeker) of 1 feature aan je gezicht?
0 stemmers
Om de gulden middenweg weg te halen (die ik zelf ook vaak kies bij dit soort dingen)
Vind je jezelf knap?
0 stemmers
Hoe vaak draag jij make-up?
0 stemmers
Zaterdag is de mooiste dag van de week
Wat gebruik je tijdens je menstruatie?
0 stemmers
Bij tampon: Welke maat gebruik je op je hevigste dag?
0 stemmers
Als je een man* als partner op lichaam uit zou zoeken, waar zou je dan voor kiezen?
*Uiteraard valt niet iedereen op mannen, maar ik kies hier nu bewust voor het mannelijk geslacht omdat ik niet wil dat de uitslag vrouwen hier eventueel onzeker zou maken
0 stemmers
Welke haarkleur trekt meestal jouw aandacht bij een (mogelijke) partner?
0 stemmers
Nee nee.
elke dag dat ik vrij ben is een mooie dag.
Ja, wel naar supermarkt/zwembad ofzo maar nooit naar mn werk of afspraak met iemand anders dan mn vriend!
Ik douche
0 stemmers
Eigenlijk vaak zowel 's ochtends als 's avonds, zeker met dit warme plakkerige weer.