Stel hier je persoonlijke vraag

Ja hier ook. Maar in de winter iig sowieso ‘s ochtends anders ga ik niet lekker de deur uit. Niet omdat ik denk dat ik ‘s ochtends een uur in de wind meur ofzo maar ik voel me dan fitter en frisser. Vaak douche ook maar een paar minuutjes.

Als ik mijn haren was gebruik ik

• Alleen shampoo
  • Shampoo plus conditioner
  • Alleen conditioner
  • Niks
  • Ik smeer poep in mijn haren Ha Ha

0 stemmers

Dit jaar juli. Maar heb eigenlijk geen minst favoriete?

1 like

Is er ook een optie ik wil wel trouwen maar weet niet of ik dat wil met mijn huidige vriend. Of is dat voor het opbiecht topic :zipper_mouth_face:

2 likes

Leven jouw ouders nog?

1. Ja beide leven nog
    1. Nee, 1 is overleden
    1. Nee, beide zijn overleden

0 stemmers

Hoe is de verstandhouding/het contact met je ouders? Ik weet dat dat per ouder kan verschillen, dus antwoord dan in functie van de ouder waar je het het best mee kan vinden/het meeste contact mee hebt.

• Zeer goed. We zijn heel close.
  • Goed. Ze zijn wel ok, ze bedoelen het goed.
  • Matig. Ik kan ze meestal wel verdragen.
  • Slecht. Ik heb weinig tot geen contact met hen.

0 stemmers

Heb jij een wimperkruller?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Gebruik je die ook daadwerkelijk?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

De eredivisie begint binnenkort weer! Welke club support je?

• ADO Den Haag
  • Ajax
  • AZ
  • FC Emmen
  • Excelsior
  • Feyenoord :heart:
  • Fortuna Sittard
  • De Graafschap
  • FC Groningen
  • sc Heerenveen
  • Heracles Almelo
  • NAC Breda
  • PEC Zwolle
  • PSV
  • FC Utrecht
  • Vitesse
  • VVV-Venlo
  • Willem ll

0 stemmers

Jaaa ik ook! Mijn voorkeur gaat er wel naar uit dat ze lang zijn!

1 like

Hihi 1.63 hier :heart:

1 like

Ja want het kriebelt

Sorry lezen is ook een kunst

1 like

Jammer dat je hier geen mensen op negeer kunt zetten :joy:

Wow ik heb gestemd op slecht en ik dacht eigenlijk dat best veel mensen dat zouden stemmen? Of nouja in ieder geval iets van twintig procent ofzo, niet zeven procent. Maar ja wat is ook weinig tot geen? Ik zie ze bijvoorbeeld een keer per 2-3-4-5 maanden (verschilt). Ik spreekt ze wel wat vaker over WhatsApp als ik geen ruzie met ze heb, één keer per twee weken ofzo

3 likes

Haha ik snap dat dus nooit, douchen in de ochtend. Dan moet je er eerder uit en nat haar enzo. Ik douche in de avond en vooral in de winter vind ik het zo lekker om lang te douchen om het eindelijk even warm te hebben. En ook omdat het anders twee uur duurt voordat m’n voeten warm zijn in bed. Meh, nu al geen zin inde winter.

7 likes

Ja ik vind ‘s avonds kutter, dan heb ik vaak geen puf. Ik doe mn haar altijd in een knot en was het niet. Je kunt echt in 3 min gedoucht en afgedroogd zijn! Toen ik nog veel met het ov ging heb ik regelmatig gedacht. Had jij maar een douche genomen, mensen met zo’n slaapwalm om zich heen haha. Maar ieder zn ding natuurlijk! Op de middelbare douchte ik wel altijd ‘s avonds.

1 like

Maar wanneer was je dan je haren?
Ik snap je overweging verder hoor, zon ochtendwalm vind ik zelf ook niets, maar ik heb niet het idee dat ik dat heb. En uit drie minuten douchen onder tijdsdruk haal ik denk ik niet genoeg plezier. Voor mij is het echt een ontspanningsding

Mijn haar zit niet meer als ik heb geslapen dus ik was het nu ‘s ochtends maar ik zou het eigenlijk zoooo graag ‘s avonds doen. Lekker de dag wegspoelen.

1 like

Ik was 1 keer in de week m’n haar, vaak in het weekend. Dan heb ik ook de tijd ervoor.

2 likes

Denk dat dit heel erg per persoon verschilt. Sommige mensen zweten gewoon meer dan andere. Ik zweet s nachts erg veel. Fijner om dan in de ochtend te douchen.

2 likes