Stel hier je persoonlijke vraag

Ik zweet 's nachts best wel, niet alleen wanneer het zo warm is als nu…

2 likes

Voor de mensen die wel een rijbewijs hebben, maar geen auto: Hoe vaak rij je?

• Meerdere keren per week
  • Een keer per week
  • Eens per twee weken
  • Eens per maand
  • Minder dan eens per maand

0 stemmers

Voor het laatst in 2009 :sweat_smile:

6 likes

Hahaha ok zo ver hoop ik het niet te laten komen. Probeer het een beetje voor mezelf te justifyen dat ik eigenlijk echt niet vaak genoeg rijd…

Nee zou ik ook echt niet doen, want ik durf nu echt niet meer zomaar in een auto te stappen. Zou niet verantwoord zijn, ben alles zo’n beetje vergeten haha. (destijds een snelcursus gedaan en na mn rijexamen ook nooit echt veel gereden). Ooit ga ik weer een paar lessen nemen hiervoor. Tot die tijd dient mn rijbewijs als legitimatie :biggrin:

4 likes

Ik ook. :disappointed_relieved:

Het is niet dat ik vies wakker word nee, maar meer ‘t idee. Ik vind het lekker om ‘s ochtends te douchen, daar word ik wakker van en dan voel ik me gelijk fris en schoon (ben ik dan ook natuurlijk).

3 likes

Ik heb nooit gehoord dat ik zou stinken, en ik denk wel dat mensen om me heen dat zouden zeggen (familie) en krijg zelfs wel eens te horen dat ik zo lekker ruik, al is dat m’n parfum. Ik fris wel op in de ochtend, poets m’n tanden natuurlijk en ik zweet eigenlijk bijna nooit ‘s nachts. Ik voel me ook niet vies als ik opsta in de ochtend

1 like

Had ik maar een auto

3 likes

Is maar net wat je gewend bent. Ik heb het altijd warm ‘s nachts dus ik voel me vies als ik ‘s ochtends niet douche. Daar sta ik met liefde eerder voor op. Ik vind ‘s avonds douchen juist zinloos want dan ga je schoon naar bed maar ben je ‘s ochtends weer vies

2 likes

Heb je haargroei tussen je billen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Hoe gebruik jij een openbare wc (bijv station of restaurant)

• Gewoon lekker zitten boei
  • Kilootje wc papier op de bril tot ik 50 cm hoger ben
  • Squaten heb een kim k bips

0 stemmers

1 like

Mijn vriend zegt altijd Hades en eigenlijk vind ik dat een compliment.

1 like

Hoe oud zou je willen worden als je in goede gezondheid zou overlijden?

• -60
  • 60-70
  • 70-80
  • 80-90
  • 90+

0 stemmers

Oh over m’n vader of moeder kan ik gewoon niet beantwoorden (l)

12 likes

Als de bril droog is zit ik gewoon, maar als er druppels op de bril zitten leg ik er wel wc papier op.

3 likes

haha ik stemde per ongeluk op die laatste maar kan t niet weghalen oeps

3 likes

Haha oepsie same
Lekker gedachteloos door zitten klikken

Haha, ik dacht al hoe kan dat als maar 3 mensen ja hebben gestemd :joy:

Was je nieuw gekochte kleren voordat je ze aan trekt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers