Stel hier je persoonlijke vraag

Ik erger me soms best in de auto en als ik dan zie dat het een opaatje of omaatje is denk ik altijd meteen: oh vergeven wat erg dat ik zo zat te klagen, goed dat ze nog autorijden (mits ze dat veilig doen dan, 60 op de snelweg is niet oke).

1 like

Ja ik doe het wel sinds ik zelf in een kledingwinkel werk :sweat_smile: Daar dragen we de hele werkdag kleding uit die winkel. Het wordt alleen gewassen als iemand heel erg gezweet heeft, anders wordt het alleen glad gestoomd en weer terug in de winkel gehangen. Sinds ik dat weet vind ik het toch wel chill om kleding eerst te wassen. Maar goed, lang niet alle verkopers dragen natuurlijk kleding van de winkel waar ze werken

4 likes

Dit zou ik zo graag willen (leren)!

ik moest echt toen ik 6 was ofzo naar de dokter omdat ik toen al een of andere vaginale infectie had. bleek dat dat kwam omdat ik van achter naar voren mn reet afveegde. kon het net zelf maar deed t dus al verkeerd

dus jongens doe het van voor naar achter anders krijg je poep bacterien in je vagijn

23 likes

In welke supermarkt worden de beste avocado’s verkocht?

• Jumbo
  • Appie
  • Plus
  • Hoogvliet
  • Dirk
  • Aldi
  • Lidl
  • Anders, namelijk

0 stemmers

Maar ook met alleen plassen? Dat is toch haast niet te doen van voor naar achter :confused: Of heb ik hele korte armpjes

1 like

Deen :see_no_evil:

Hahaha huh? Ben jij zo iemand die haar hand tussen haar benen steekt om af te vegen in plaats van achterlangs?

"Zo iemand die? " Alsof ik iets achterlijks doe?
Maargoed ja, als ik alleen geplast heb veeg ik dat via de voorkant af.

9 likes

Huh dat doe ik ook altijd zo hahaha vind het vaak onhandig maar heb serieus nog nooit bedacht dat ik het ook achterlangs kan doen :joy: Ga het vandaag uitproberen

5 likes

Ja, idem, da’s toch echt het gemakkelijkst. Via de voorkant als ik enkel geplast heb. Via de achterkant als ik ook voor nummer 2 ben gegaan.

2 likes

Als ik nummer 2 heb gedaan, doe ik eerst de achterkant (van voor naar achter) en dan de voorkant (van achter naar voor).

9 likes

Nou jammer dat je zo heftig reageert, ik sprak gewoon mijn verbazing uit.

Geen idee, ik tel nooit. Tot het goed voelt :stuck_out_tongue:.

3 likes

Ik doe dat ook, want mijn moeder doet dat ook altijd. Ik vind plas afvegen via de achterkant echt heeeel raar. Ik dacht vroeger altijd dat diegene dan z’n reet afveegde. Ik moest het vanaf de voorkant doen maar wel naar de vagina zegmaar wrijven. Vaak sta je dan een beetje op. Meeste van mijn vriendinnen deden dat ook.

Met poepen is het afhankelijk van een aantal factoren. Toevallig zat ik net op de wc te poepen om er over na te denken. De eerste keer vegen doe ik denk ongeveer 7 velletjes en als ik geveegd heb kijk ik hoeveel het is. Als het niet zo veel is neem ik minder velletjes en zo wordt het steeds minder. Thuis is het wc papier heel dun en schraal, als je teveel veegt gaat mn anus pijn doen, waardoor ik dus meer papier pak. Met wat dikker wc papier gebruik ik minder. Maar max 7 velletjes de eerste keer vegen :yum:

Om even in te haken op de reacties van hierboven:
Hoe veeg jij je plas weg?

• Voorlangs
  • Achterlangs

0 stemmers

Nee joh, lekker van voren blijven afvegen.

1 like

Oja en voordat dit creepy overkomt, hier kom je natuurlijk wel achter na vaak met elkaar in een wc hokje bij het zwembad te plassen of later met uitgaan. Geen suikertje hier.

Ik zit nu op de wc en ik denk help hoe veeg ik mn kont af???

15 likes