Stel hier je persoonlijke vraag

Mwah de meerderheid doet t ook niet toch :biggrin:

• ribben :see_no_evil:
4 likes

Ja een vriendin van mij vindt mij echt de smerigste persoon op aarde omdat ik mijn kleding niet was voordat ik ze draag. Ze heeft het me wel uitgelegd waarom het nou precies zo vies is, maar moet eerlijk zeggen dat ik dat alweer ben vergeten :sob: Sorry hier heb je niets aan haha

1 like

Ik ook! Volgende op m’n ruggengraat :cry:

1 like

Dat zou ik laten afhangen van de staat van deze wereld. Als het over 50+ jaar altijd ontzettend heet is en een nieuwe wereldoorlog ofzo of veel honger dan word ik liever niet zo oud. :stuck_out_tongue:

Ook ribben

Ik :’) ik dacht vega en niet vega. Want identificeer als vega maar eet nog steeds vis ivm gezondheidsredenen

2 likes

Ik wil wel tattoos maar ben te wispelturig :frowning:

Beyoncé is

• Amaaaaazing!
  • KUT

0 stemmers

Eigenlijk meer “meh”

23 likes

Het lijkt alsof ze mijlenver weg is van het publiek. Ze heeft zo’n grote afstand gecreëerd om haar familie te beschermen tegen de media aandacht, maar ergens vind ik het jammer dat ze niet meer zo down to earth lijkt als vroeger ofzo.

Dit mis ik een beetje:

Plus: ze kan haar media aandacht zo goed gebruiken voor politieke situaties zoals de rassenongelijkheid in de VS en tot op zekere hoogte doet ze dat ook zeker wel, maar ik denk dat ze het nog meer zou kunnen uitdragen.

2 likes

Als je momenteel een partner hebt, even wegdenken.

Je ware liefde ontmoeten of een koffer met 160 miljoen vinden?

• Koffer
  • Liefde

0 stemmers

Dood aan de liefde, gimme the moneeeeey

4 likes

Jammer dat de poll anoniem is. Ben wel benieuwd wie er nee gestemd hebben op white privilege stukje en nog meer waarom ze denken dat het niet bestaat?

4 likes

En je oma?

JAAAAAA
(Maar wel onbewust, ze is een schat :heart:️)

1 like

Ik erger me soms best in de auto en als ik dan zie dat het een opaatje of omaatje is denk ik altijd meteen: oh vergeven wat erg dat ik zo zat te klagen, goed dat ze nog autorijden (mits ze dat veilig doen dan, 60 op de snelweg is niet oke).

1 like

Ja ik doe het wel sinds ik zelf in een kledingwinkel werk :sweat_smile: Daar dragen we de hele werkdag kleding uit die winkel. Het wordt alleen gewassen als iemand heel erg gezweet heeft, anders wordt het alleen glad gestoomd en weer terug in de winkel gehangen. Sinds ik dat weet vind ik het toch wel chill om kleding eerst te wassen. Maar goed, lang niet alle verkopers dragen natuurlijk kleding van de winkel waar ze werken

4 likes

Dit zou ik zo graag willen (leren)!

ik moest echt toen ik 6 was ofzo naar de dokter omdat ik toen al een of andere vaginale infectie had. bleek dat dat kwam omdat ik van achter naar voren mn reet afveegde. kon het net zelf maar deed t dus al verkeerd

dus jongens doe het van voor naar achter anders krijg je poep bacterien in je vagijn

23 likes

In welke supermarkt worden de beste avocado’s verkocht?

• Jumbo
  • Appie
  • Plus
  • Hoogvliet
  • Dirk
  • Aldi
  • Lidl
  • Anders, namelijk

0 stemmers