Maar ook met alleen plassen? Dat is toch haast niet te doen van voor naar achter Of heb ik hele korte armpjes
Deen
Hahaha huh? Ben jij zo iemand die haar hand tussen haar benen steekt om af te vegen in plaats van achterlangs?
"Zo iemand die? " Alsof ik iets achterlijks doe?
Maargoed ja, als ik alleen geplast heb veeg ik dat via de voorkant af.
Huh dat doe ik ook altijd zo hahaha vind het vaak onhandig maar heb serieus nog nooit bedacht dat ik het ook achterlangs kan doen Ga het vandaag uitproberen
Ja, idem, da’s toch echt het gemakkelijkst. Via de voorkant als ik enkel geplast heb. Via de achterkant als ik ook voor nummer 2 ben gegaan.
Als ik nummer 2 heb gedaan, doe ik eerst de achterkant (van voor naar achter) en dan de voorkant (van achter naar voor).
Nou jammer dat je zo heftig reageert, ik sprak gewoon mijn verbazing uit.
Geen idee, ik tel nooit. Tot het goed voelt .
Ik doe dat ook, want mijn moeder doet dat ook altijd. Ik vind plas afvegen via de achterkant echt heeeel raar. Ik dacht vroeger altijd dat diegene dan z’n reet afveegde. Ik moest het vanaf de voorkant doen maar wel naar de vagina zegmaar wrijven. Vaak sta je dan een beetje op. Meeste van mijn vriendinnen deden dat ook.
Met poepen is het afhankelijk van een aantal factoren. Toevallig zat ik net op de wc te poepen om er over na te denken. De eerste keer vegen doe ik denk ongeveer 7 velletjes en als ik geveegd heb kijk ik hoeveel het is. Als het niet zo veel is neem ik minder velletjes en zo wordt het steeds minder. Thuis is het wc papier heel dun en schraal, als je teveel veegt gaat mn anus pijn doen, waardoor ik dus meer papier pak. Met wat dikker wc papier gebruik ik minder. Maar max 7 velletjes de eerste keer vegen
Om even in te haken op de reacties van hierboven:
Hoe veeg jij je plas weg?
- Voorlangs
- Achterlangs
0 stemmers
Nee joh, lekker van voren blijven afvegen.
Oja en voordat dit creepy overkomt, hier kom je natuurlijk wel achter na vaak met elkaar in een wc hokje bij het zwembad te plassen of later met uitgaan. Geen suikertje hier.
Ik zit nu op de wc en ik denk help hoe veeg ik mn kont af???
Shit ik veeg mn plas een beetje van achter naar voor
Dit is trouwens wel typisch, voor de vooruitvegers. Vanochtend draaide ik me om na het plassen en toen lag dat papiertje met beetje pis verfrommeld naast het toilet (ja ik blijf altijd een propper ga toch niet vouwen). Dus toen dacht ik nog, “Heh?!” Was niet m’n eigen toilet, maar volgens mij ga ik dus aardig rechtop staan en flikker in dan het toiletpapier ertussendoor? Ive lost it.
Aangezien mij laptop overleden is:
Is een MacBook Air het geld waard?
- Ja
- Nee
- Geen idee
0 stemmers
Ik heb ook ja gestemd vanwege de batterij. Mijn grootste ergenis op de uni was het altijd moeten zoeken naar stopcontacten en dat is sinds mijn macbook verleden tijd. Maar eigenlijk is had ik ‘geen idee’ moeten stemmen want het ligt er heel erg aan waarvoor je hem wil gaan gebruiken.
Ja ik vind het de prijs waard. Nu ben ik wel bevooroordeeld omdat ik sinds 1999 voornamelijk Apple-computers heb gebruikt, maar macs zijn vaak wel waardevast en mijn vorige exemplaar deed het na 9 jaar nog. Maar ik vind vooral mac osx een fijner systeem.