Stel hier je persoonlijke vraag

Ja en wij zijn juist helemaal geen luxedieren maar wel gemaksdieren haha. Bijv als we aardappels eten koop ik het liefst van die geschilde voorgekookte blokjes/krieltjes omdat ik geen zin heb meer werk te doen dan ze alleen opbakken. Maar verder eten wij volgens mij best wel sober en we gaan altijd naar de Aldi, maar ik denk dat we gewoon veel eten? Bijv sowieso 300 gram groente per persoon per dag (en dan inderdaad ook geen vlees), mijn vriend eet 's ochtends twee kommen ontbijtgranen met melk en tussen de middag 4 boterhammen, allebei elke dag minstens 2x fruit…

maar ik merk wel dat sinds we 1x per week boodschappen doen we veel minder uitgeven. Dan denk ik bij het maken van de planning 7 dagen vooruit ‘mmh nou laat dat potje jalapenos bij de chili eigenlijk maar’ terwijl ik als ik het op de dag zelf zou kopen zou denken ‘oooo kan er nog wel bij, heb ik toch wel heel erg zin in!!!’

Maar misschien dan toch maar nog iets simpelere maaltijden gaan bedenken.

Ik drink tijdens het uitgaan alcoholische dranken, omdat ik … / om …

• het gezellig vind.
  • het anders niet gezellig vind.
  • het lekker vind.
  • aangeschoten/dronken te worden.
  • losser te worden.

0 stemmers

Probeer me altijd beetje aan te passen aan de persoon die is overleden. Zo gingen we bij een vriendin bijv. allemaal in onze dagelijkse outfits, de punkers kwamen echt als punkers en ik had gewoon mijn emo-jurkje aan enz. Zo had ze dat ook willen zien (stond niet op de kaart maar wisten we zeker als vrienden).

Als bijv. mijn oma komt te overlijden dan draag ik wel gewoon een net zwart jurkje enz. Andere persoon, andere mensen die komen.

Waar is de optie ik geef geen fuck om mijn BMI? :joy:

9 likes

Hmm dit is best een goeie. Misschien dat het tegenwoordig wat normaler is om meer als jezelf gewoon te komen? Andere twee begravenisen/crematies waar ik was droeg iedereen ook gewoon waar die zelf zin in had. (Hoewel ik mij toen wel beetje heb aangepast)

Hahaha nieuwe titel: Geeft melk

13 likes

Ja oops, allemaal had eigenlijk ook wel gekund haha

1 like

ja ik denk dat je er onbewust veel 's nachts laat eigenlijk!

Als ik de boodschappen doe, dan geven we per week denk ik wel €75-100 uit haha. Mijn vriend doet het nu al maanden en die geeft €40 per week uit. Zo blij mee haha. En we doen boodschappen bij AH, maar voornamelijk bij de Dirk.

1 like

vaak als we verhalen vertellen en we moeten een voorbeeldnaam hebben, gebruiken we een random naam.
omdat deze twee namen het vaakst ingezet worden, ben ik benieuwd welke jij het meest gebruikt
ik weet ook niet waarom ik dit wil weten

• piet/pietje
  • jan/jantje

0 stemmers

4 likes

Team ik heb niet eens een weegschaal :raising_hand_woman:

1 like

Ben je meer gaan posten sinds ff?

• Ja
  • Nee geen verschil
  • Juist minder

0 stemmers

Welke kleur moet ik nemen?

• Grijs
  • Rood
  • Aqua/blauw
  • Donkerblauw
  • Groen

0 stemmers

Aqua vind ik echt prachtig, maar donkerblauw en grijs passen weer sneller bij alle outfits denk ik…

Ik heb nog nooit iemand saider horen zeggen eigenlijk?

Is op z’n engels denk ik?

1 like

Ja maar is toch gek als je ineens dat op z’n Engels gaat zeggen?
Hoi, hoe is het, mag ik een apple saider?
Hahahaha

3 likes

Ben jij:

• Enig kind
  • Oudste kind
  • Middelste kind
  • Jongste kind
  • Anders, nl…

0 stemmers

En als je enig kind bent, hoe vond je dit?

• Prima, weet niet beter
  • Soms mis(te) ik een broer/zus
  • Vaak mis(te) ik een broer/zus
  • Ben zo zielig, ik kan ook al niet delen
  • Anders, nl:

0 stemmers

Haha klinkt wel grappig, ga ik een keer doen

1 like

Oh nog een aanvulling voor iedereen met broers/zussen (anoniem, meer keuzes mogelijk evt):

• Ik ga goed om met al mijn broers/zussen
  • Ik zie mijn broers/zussen niet vaak, maar als we elkaar zien is het goed
  • Met minimaal 1 van mijn broers/zussen ga ik minder goed om
  • Ik heb niks met mijn broers/zussen
  • We hebben veel ruzie/gedoe
  • Anders, nl:

0 stemmers