Ik heb jarenlang geen contact gehad met mijn moeder (mijn keuze) en omdat mijn broers nog bij haar wonen (en zij volgens mij haar ‘kant’ kozen, zonder echt voldoende te weten over de situatie of mijn redenen), heb ik hen daardoor ook jarenlang niet gezien. Ik weet min of meer wat ze doen en heb hen nu de laatste 2 jaar 2 keer gezien, denk ik, en dan kunnen we wel gewoon normaal doen.
De 4e van de 5.
Waarvan de oudste 3 half broer/zussen zijn en mijn jongste zusje ‘echt’ is.
Alleen we zijn allemaal samen opgegroeid dus ik zie ze niet alles ‘half’. Wel zit er tussen de oudste en jongste 14 jaar verschil. Dus met het opgroeien zat iedereen wel in een andere levensfase. Maar ik vond het altijd super gezellig. Er was altijd wel iemand thuis en ik was nooit alleen.
Ik ben eigenlijk de jongste van drie kinderen maar mijn moeder heeft later nog een kind gekregen met een andere vader.
Echt omg op mijzelf. Ik spreek Spaans maar ik kom er nu door deze poll achter wat Jody Bernal eigenlijk al die tijd zong
Aangezien dit het “stel een persoonlijke vraag” topic is:
Waarom zijn jullie vrienden?
Ja precies! Maar die zijn ook wel weer saaier… Hahaha de strijd gaat tussen rood en aqua, ik laat het van m’n stemming op dat moment afhangen denk ik
Hoort er een streepje door de z dan? Nooit geweten
Enkel bij de hoofdletter een streepje, niet bij de kleine letter (ook zo geleerd op de lagere school).
(Haha, ik had eerst op “maar doe ik niet meer” gestemd, maar ik doe het blijkbaar wel nog, net getest )
Dit lijkt het meest op hoe ik de letters heb leren schrijven (doe ik al lang niet meer zo):
Als vervolg op de Z-vraag: hebben jullie de T zo leren schrijven als hier in het voorbeeld (bij ‘schrijft’)?
- Nee
- Ja en zo schrijf ik hem nog steeds
- Ja maar zo schrijf ik hem niet meer
0 stemmers
Haha same! Al ben ik half het middelste kind (oudere halfzus)
Hoe schrijf je de t anders??? Of bedoel je de vaste t???
Zeg je appelcider of cider?
- Appelcider
- Cider
0 stemmers
Dat is een gewone t haha, dus niet die ik bedoelde in de poll.
Zo schrijf je hem anders:
Op het zicht lijkt het nog een beetje hetzelfde maar die van de poll heeft een lusje en je schrijft hem ook echt anders.
Misschien is het leuk om een handschriften te topic en handschriften te delen?
Ja en dan moet iedereen the quick brown fox jumps over the lazy dog opschrijven
Ik zit een beetje in een dilemma. Ik ga volgend jaar beginnen aan een juridische master (belastingrecht) maar heb geen juridische bachelor gevolgd dus geen civiel effect.
Opties:
- Na master tijdens fulltime werken bachelor rechtsgeleerdheid behalen aan de OU (hopelijk binnen 5 jaar) = civiel effect.
- Master accountancy volgen na het afronden van master Fiscaal Recht waardoor ik mijn baankansen enorm vergroot.
0 stemmers
Ik zou willen dat ik je advies kon geven (kon stemmen) maar weet er… niets van af Hopelijk wordt het komend jaar duidelijk voor je!