Beiden, afwisselend! Dit wisselt bij mij wel heel erg, maar toch net wat vaker met vrienden denk ik
Heb je voor je droombaan civiel effect nodig?
Slikken jullie (elke dag) een multi-vitaminen pil?
- Ja
- Nee
- Nog niet (wel van plan)
- Ben ermee gestopt
0 stemmers
Altijd al doorlopend zeggen: sorry ik ben nog geen 18.
Ze zien dat het niet waar is, maar durven er niet tegenin te gaan omdat je een vrouw bent. Tijdens hun schaapachtig verwarde grijns loop ik direct door.
Heeft nog nooit niet gewerkt.
Ik had altijd een brief met aantallen, was ook top toen mân moeder die vondâŠ
Ging alleen over zoenen dus he haha
- Ik slaap meestal goed
- Ik slaap meestal redelijk
- Ik slaap meestal ruk
- Slapen? Wat is dat?
0 stemmers
Hangt er ook wel vanaf of je een togaberoep zou willen gaan beoefenen
Sommige verkopers zijn vet agressief. Ben een keertje lastig gevallen op het station, toen stonden ze met zn 6en om me heen en toen heb ik mezelf erdoor heen gebeukt en werd ik uitgescholden. De laatste maanden is het gelukkig wel beter want er waren meer meldingen bij de gemeente binnen gekomenâŠ
Ik kan dus al niet zo goed tegen melkproducten, maar op de een of andere manier voel ik me nadat ik bechamelsaus heb gegeten alsof al mijn ingewanden eruit willen via mijn navel. Ik vind het zooo erg want het is echt mega lekker. Misschien moet ik het 1x per jaar eten net als Egel met kiwiâs.
Lekker dubbelposten maar âdit forumâ heb ik opgevat als EGF.
Is het niet te maken met plantaardige melk?
Haha doe ik ook altijd met van die mannetjes die je loterij-loten willen aansmeren.
Hij: wil je geen miljoen winnen???
Ik: NEE!
Ik zeg dan altijd dat ik al miljonair ben (wat obvi niet zo is)
Same here. Als de bel gaat en ze voor mijn deur staan (wat ik pas zie als ik de deur open doe) zeg ik direct ânee dankjewelâ en nog voordat er geluid uit ze kan komen is de deur alweer dicht. Geen geleur aan mijn deur.
Haha dat dow ik ook altijd. Heerlijk hoe verbaast zij dan achterblijven. Een keer hoorde ik zon meisje zeggen " Nou dat was snelâŠ"
Mijn vriend heeft er een handje van om het die mensen (en ook telefoonverkopers) het zo moeilijk mogelijk te maken. En om dan super bijdehand te doen en dat het heel ongemakkelijk word. Levert altijd leuke situaties op.
Oh en als je meteen de deur dicht smijt kan je ook wel leuke dingen missen. Ik had dit al een keer op EGF gezegd. Maar een keer stond er een jongen aan mijn deur van een jaar of 16. Hij wilde zân eigen album opnemen en om geld in te zamelen daarvoor ging hij langs de deur om te rappen. Het was super grappig want hij deed echt een heel lied, dat veel te lang duurde met zoân klein bluetooth boxje voor de muziek. De hele tijd zat ie zo met zân ogen dicht a la idols auditie en met zijn handen van die stoere rappers bewegingen te maken.
Uiteindelijk was hij echt dom want ik woon in een portiek en in plaats van dat hij eerst bij alle deuren aanbelde ging hij om de beurt voor iedereen rappen
In elk geval een gedeelte van zân rap had ik onthouden en dat zeg ik nog heel vaak tegen mijn hond als ie mee moet: Ga je mee met mij? Ga je mee met mij? Ga je mee, ga je mee met mij!
Haha, ik zeg meestal ook, ânee geen tijdâ of ânee dankjewelâ. Hier staan ze altijd bij de albert heijn en ik zei nee ik heb haast, geen tijd sorry. Die meid riep me door de appie na met âHeb je nog niet eens tijd voor arme kindjes in Afrika!!?â
Niet alleen verbaasd, ook vaak verontwaardigd merk ik de laatste tijd. Dan vraag ik me echt af hoe zij denken. Zij komen toch zeuren aan MIJN deur waar ik niet om heb gevraagd? Wie moet er nou verontwaardigd zijn?!
Het zo moeilijk mogelijk maken is nog wel grappig ja, maar daar kan ik nooit de energie voor vinden
Bij mij aan de deur komen ook alleen energieaansmeerders (want zoân pasje om hun nek en tablet in hun hand) of cliniclowns (want rode neus op). Dus de leuke typetjes mis ik niet denk ik! Wel leuk, die rappende jongen. Dat is nog eens werken voor je geld (zeker als hij het zo dom aanpakt met de deurenâŠ).
Zeg net zo vaak nee bedankt tot ze het opgeven. Ben wel een keer half boos geworden op een jongen die vroeg of hij me wat mocht vragen. Dus ik antwoord nee waarop hij durft te vragen waarom niet.
Ik zei dat je me niks mocht vragen, denk dat je dat het dan wel oke is om te vragen waarom je me niks mag vragen , gelukkig had hij toen wel door dat hij me niet ging overtuigen.