Stel hier je persoonlijke vraag

Even een lekker suffe vraag, maar ik heb net de badkamer schoongemaakt en voor mijn gevoel doe ik daar veel te lang over. Dus…

Hoelang doe jij over de badkamer schoonmaken? (Dus alles poetsen: douchecabine, tegels, wandkastje, prulletjes, vloer etc.)

• 5 minuten
  • 10 minuten
  • 15 minuten
  • 30 minuten
  • 45 minuten
  • 60 minuten
  • 1,5 uur
  • 2 uur
  • 2,5 uur
  • 3 uur
  • Langer dan 3 uur (voor als je een balzaal hebt)

0 stemmers

Hoe lang doe jij er over dan? Nu ben ik benieuwd :blush:

Ik 30 minuten. Sowieso te lang haat schoonmaken.

Ja echt uren dus, en mijn badkamer is zo klein dat er bij wijze van spreken alleen om je as kunt draaien? Ik zoek ook minstens 1x per maand tips op om het sneller te doen maar dat lukt me gewoon niet. Heb 1000 randjes en hoekjes waar kalk blijft zitten.

1 like

Ik heb 30 min aangegeven, maar het zou wel sneller kunnen als ik opschiet. Ik woon alleen, heb een kleine badkamer en maak ‘m elke week schoon, waardoor het nauwelijks echt vies is en ik snel klaar ben.

1 like

alleen even uit de standaardkleuren kiezen!
waar kies jij dan voor?

• geel
  • rood
  • oranje
  • blauw
  • groen

0 stemmers

1,5 uur ongeveer, soms langer. Maar ik zie nu dat meer mensen er zo lang overdoen (en anderen nog langer!) dus dan valt het toch wel mee blijkbaar.

Maar hoe je in 5 minuten een badkamer poetst is me een raadsel. Dan heb ik nog niet eens een emmer gepakt.

2 likes

Haat ik ook! Maar 30 minuten lukt me echt niet…

Ja precies. Zelfs bij mijn vroegere kleine badkamer (wat eigenlijk een douche en wc in één was) was ik altijd nog lang bezig…

1 like

Bijt jij wel eens op je nagels?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik vind 1.5uur wel meevallen als je alle tegeltjes ook doet enzo. Ik heb 45 minuten, maar ik doe iedere keer na het douchen droog maken. Dus dat scheelt ook veel tijd.

1 like

Perfect schoon lukt helaas toch niet in mijn badkamer (want huurwoning en sommige slijtagedingen krijg ik niet meer schoon) maar áls ik dan ga poetsen, dan moet het ook wel goed gebeuren haha. Zodat ik nadien kan denken: goh, ziet er lekker fris uit.

Ja, de tegeltjes neem ik ook mee. En dat droogmaken doe ik ook (met een trekker, niet met een handdoek) maar als ik dan ga poetsen wil ik wel alsnog alles meenemen…

Jaa dat snap ik dat je het nog eens mee wilt nemen, maar dan hoef je niet staan te boenen om alle kalk eraf te halen. Dat scheelt al :blush:

Dat is waar. Moet je nagaan, zonder boenen ben ik alsnog 1,5 ur bezig :sweat_smile:

1 like

Ik heb zo’n drie jaar terug een frituurpan cadeau gekregen maar hij zit nog steeds in de doos haha. Ik hoef die putlucht niet in m’n huis

2 likes

Maar neem je je spulletjes dan niet af? Ik heb een spiegelkast waar alles in staat (deo, tandpasta, tandeborstels, doosje wattenstaafjes, tig flesjes parfum, tandenstokers, mondwater etc.) en alles afnemen daarvan duurt bij mij zeker ook nog wel een kwartier.

Mensen praten hier met zoveel passie en detail (hoekjes? Producten afnemen??) over de badkamer schoonmaken dat ik me echt een failed adult voel :’)

31 likes

Ik las ‘zonder benen’ en was even confused

2 likes

Omdat ik het dankzij jouw vraag weer herinner. Wel een goed idee ja!

1 like