Stel hier je persoonlijke vraag

Joe thans voor het advies, groetjes uit Stockholm!

67 likes

Met die verkopers vind ik het vooral heel erg dat ze zoveel betaald krijgen en bonussen krijgen als ze meer mensen lid maken. Een vriendin van mij deed het ook een paar jaar en vertelde me dan ook dat ze een flirt cursus kreeg. Daar legde ze haar uit hoe lang ze precies een man moest aanraken enzo. Echt te smerig voor worden. Gewoon hele knappe mensen inzetten om mensen die normaal niet aangesproken door dat soort types dingen te laten kopen. Vind het eigenlijk immoreel, maar ik wil wel iets aan een goed doel geven. Vind lastig welk doel dan
 waarvan ik zeker weet dat het geld gaat naar waar het moet gaan

3 likes

Dus daarom deze vraag als hij erg nog niet was.
Geef jij met enige regelmaat iets aan een goed doel?

• Ja vaak (welke?)
  • soms
  • zelden
  • Nee, ik vertrouw ze niet
  • Nee, het kan me niet schelen
  • Nee/zelden/soms, maar ik ben wel vrijwilliger
  • Nee/zelden/soms, maar ik doe wel iets anders (wat?)

0 stemmers

Passie? Die is bij mij ver te zoeken hoor :joy:

1 like

Ja hij is dicht. Maar elke 2 weken als ik de badkamer poets, zijn de dingetjes in het kastje toch wel een beetje viezig. Door stof maar ook tandpastasmeersels en gelsmeersels enzo. Dus die neem ik dan altijd maar gelijk mee.

Dan zou ik er een dag over doen denk ik :sweat_smile:

Ik geef een jaarlijkse donatie aan Amnesty, want ik was als student lid van de lokale groep. Heb dit nooit opgezegd want het is een klein bedrag per jaar. Maar weet niet precies welke categorie dit is haha

Ja het is idd subjectief, maar voor mij valt jaarlijks onder vaak als je dat al jaren doet haha

ik steun alleen natuurmonumenten, landschap Noord-Holland en het duingebied. Maar ik ben dan ook regelmatig in de duinen en de natuur te vinden.

4 likes

nee ben te skeer

zie vorige post

1 like

Hoe vaak zou je eten bestellen als je genoeg geld had? (Let op: restaurant komt later)

• Elke dag!
  • Paar keer per week zeker
  • Een keer in de week
  • Paar keer per maand
  • Elke maand
  • 1x per half jaar
  • 1x in het jaar
  • Nooit

0 stemmers

Hoe vaak zou je naar een restaurant gaan om te dineren als je genoeg geld had?

• Elke avond natuurlijk!
  • Paar keer in de week
  • 1x in de week
  • Paar keer per maand
  • 1x in de maand
  • 1x per half jaar
  • 1x per jaar
  • Nooit

0 stemmers

1 like

Ben jij anoniem hier?

• Ja
  • Nee
  • Anders, want

0 stemmers

Ik doneer al jaren maandelijks aan Plan (International) en ik geef af en toe geld aan Wikipedia (ik weet niet in hoeverre dat als goed doel telt :stuck_out_tongue:).

1 like

Voor sommigen wel, voor sommigen niet, zoiets?

2 likes

Ik ben overdreven trots dat dit me in 2 keer is gelukt, haha. Mijn prullenbak staat in m’n badkamer en ik zit op m’n bed momenteel.

2 likes

Ik ben gestopt na 20 jaar!!!

3 likes

Heb je er wel rekening mee gehouden dat je instellingsgeld moet betalen (ook bij OU)?

1 like

Ja vind dit ook best heftig, maar ik heb zelf geen partner dus kan me het ook niet voorstellen

1 like

Ik heb een keer gemeet met iemand op het forum, en mensen uit de zaanstreek weten mijn woonplaats ongeveer, dus heel anoniem ben ik niet, maar ik heb nog nooit mijn gezicht laten zien op het forum of andere persoonlijke gegevens gedeeld zoals mijn echte naam. (behalve als je me op insta volgt)

1 like