Stel hier je persoonlijke vraag

True true is ook wel weer zo maar ach. :stuck_out_tongue:

Ik denk dat het er ook aan ligt wat ze roepen want als je alleen te horen krijgt van je hebt mooie ogen etc. is dat heel anders dan dat ze roepen wat ze met je willen doen en weet ik wat.

1 like

Het geslachtsdeel van de man noem ik:

• Penis
  • Piemel
  • Pik
  • Lul
  • Gehaktstaaf
  • Genotsknots
  • Knakworst
  • Luciferstokje
  • Braadworst
  • Slurf
  • Dick
  • Cock
  • Eww

0 stemmers

Hoe kunnen ouders aan 21-jarige verbieden uit huis te gaan? Ze kunnen toch gewoon doen wat ze willen?

Ik begrijp wel dat ouders redenen kunnen hebben. Maar als die kinderen echt uit huis willen, gaan ze toch lekker? Ze kunnen hooguit vriendelijk verzoeken te blijven, maar verbieden?

Haha ik ga stuk om jouw titel, zie het nu pas.

1 like

Zwans

1 like

Ja dat klopt! Je ouders kunnen op die leeftijd (en eigenlijk altijd) veel druk uitoefenen

2 likes

Ah ja goeie, een jongen waar ik vroeger veel mee omging werd door zijn hele voetbalteam “der swans” genoemd. Omdat z’n piemel idioot groot bleek te zijn op een gegeven moment wist iedereen dat. Maar noem je hem ook echt zo of? Haha

2 likes

Ik gebruik echt zoveel verschillende woorden daarvoor, heb overigens geen bedpartner atm hahahahaha maar we zijn nogal goor ingesteld op kantoor. Zwans is wel een van m’n favo’s

1 like

Ik had trouwens veel meer pik en lul verwacht. Ik zeg zelf piemel maar ik heb nog best lang pik en lul gezegd. Waarschijnlijk omdat we dat als tieners altijd zeiden en piemel voelde dan juist kinderachtig en niet cool. :rofl:

4 likes

Op welke leeftijd vertrok jij uit je ouderlijk huis?

• 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • Na mijn 25e
  • Ik woon nog thuis

0 stemmers

Ik was ook 17! Rechtstreeks van de havo op kamers, was niet echt een probleem met dingen

Edit: spuit elf haha

Ja opzich heeft het wat, dat kleine en de hele studententijd ĂŒberhaupt, maar als ik terugdenk aan de zooi. De hoeveelheid spullen die je hebt op 1 oppervlakte. Vond ik soms echt heel vervelend. Dat je letterlijk door de bomen het bos niet meer ziet en een bank die eerder fungeert als kledingstortplaats en bed voor logees dan gewoon een bank waar men op zit.

2 likes

Ik was 19 toen ik ging, 21 toen ik terugkwam en 24 toen ik weer (hopelijk definitief haha) ging

Het ligt ook aan je levensfase denk ik :thinking: Sommigen zijn er met 17 al klaar voor. Ik ben ook met m’n 17e uit huis gegaan, maar had destijds ook al 2 jaar hbo achter de rug dus ik voelde me totaal niet jong (of er klaar voor trouwens Hahaha zo veel gehuild. Ondertussen woon ik samen dus ja gaat goed dit)

Ik weetniet of dit zoveel verschilt. Heel veel gaan ook gewoon in het weekend weer naar “thuisthuis”. Voor mijn gevoel vooral Groningse studenten maar dat is puur mijn eigen ervaring. Hetzelfde geldt voor de vakanties, ook gewoon naar thuisthuis hoor. Maar je bent wel “uit huis” want je hebt je eigen stekkie dus ja.

1 like

Weet jouw vriend(in) dat je op het forum zit?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Inderdaad! Ik weet ook niet zo goed wat ik moet stemmen op de poll want ik zit sinds mijn 18de op kot maar tijdens vakanties en weekenden ben ik wel thuis

Nu ben ik ook een paar maand thuis dus ik heb niet het gevoel dat ik uit huis ben gegaan of zo?

1 like

Ja dat klopt inderdaad. Wij hebben geen stufi en zijn ook heel erg beperkt in wat we mogen bijverdienen naast het studeren vandaar het bijna onmogelijk is om voltijds te studeren en alles zelf te betalen. Dus jammer maar helaas zijn wij zeer afhankelijk van onze ouders om onze studie en huiskosten te betalen. Waardoor we ook gewoon langer thuis blijven wonen jammergenoeg.

5 likes