Idd! Ik ken hier echt niemand die zijn studie zelf betaalt, sommigen deels hun kot maar daar blijft het vaak bij… Stufi is hier ook niet van toepassing… het enige wat je kan krijgen qua geld is een beurs maar dat is als je benadeeld bent (bv gescheiden ouders met weinig inkomen of zo). Belgische studenten zijn op dat vlak inderdaad veel onzelfstandiger dan Nederlanders!
Oh interessant om te lezen. Ja het stemmen was dan ook gewoon in Groningen bijv.
Ja er zijn idd veel mensen die er echt serieus mee bezig zijn! Maar ook genoeg die wat rondploeteren. Ik denk dat jij een heeeeeele leuke docent bent hoor :D! Waar geef je les?
Inderdaad die indruk heb ik ook! Veel mensen die ik ken gingen na hun studie gewoon weer thuis wonen en gingen dan rond hun 25 alleen/samenwonen.
Omg wat!! ik studeer ook aan die uni, ah wat leuk!! Wil je me pb’en wat je precies geeft qua les? (hoeft niet als je het liever privé houdt)
Gent? Ik wil het wel weghalen anders. Maar zooo, dan heb je best een aardige weg afgelegd vanaf het studentikoze Groningen
Ja ik was op m’n 17e klaar met VWO en alle universiteiten waren op minstens 2 uur afstand dus ik had niet echt een keus of zo? Weet niet of ik er per se klaar voor was hahah. En ik ging nog wel vaak naar thuisthuis de eerste 2 jaar
En met dank aan @Lula wist hij binnen drie minuten nadat hij haar had ontmoet wat mijn forumnaam was. Thanks girlfriend
In Nederland wonen de meeste mensen die zo dichtbij huis wonen nog wel thuis naar mijn idee. Ik woonde een uur van school van deur tot deur en mocht niet op kamers, heel flauw, maar achteraf wel beter want het was echt niet nodig.
Oh, dat had ik ook, maar ik dacht: de groeten, ik ga op kamers! Mocht jij niet omdat je ouders zouden moeten betalen of om een andere reden?
Nee ze wilden niet dat ik zou lenen ofzo en met mijn toenmalige bijbaantje zou het lastig zijn om rond te komen. Daarnaast vonden ze het gewoon onzin, want het is maar 20 km rijden. Maar ja ik was toen net 17 en had nog niet eens rijlessen.
Ik hoor dit wel vaker maar vind t best gek dat je niet mag lenen van ouders? Ik bedoel is jouw studie jouw toekomst jouw leven toch…
Ja zeker maar ja ik accepteerde het toen gewoon!
Bij je patat/friet neem je
- 1 snack
- 2 snacks
- 3 snacks
- 4 snacks
- meer dan 4 snacks
0 stemmers
Patat/friet en snacks eet je met
- Bestek
- Handen
0 stemmers
Ik gebruik
0 stemmers
Handen, behalve frikandel en friet speciaal.
Ik gebruik Twitter alleen om ruzie te maken met klantenservices. Op Twitter reageren ze namelijk gelijk
Hahah misschien wel op een andere manier Ik zag laatst dit:
Instagram: my holiday is better than your holiday
Facebook: my children are cuter than your children
Twitter: my ideology is responsible for fewer brutal murders and enslavements than your ideology
Hoe kan het dat je op je 15e al op het hbo zat? Was je een jonge leerling én heb je een klas overgeslagen? Anders zie ik geen mogelijkheden, haha
Hahaha shit ik drukte per ongeluk op 3 snacks en ik ben de enige die dat heeft ingevuld en nu voel ik me echt een vreetmonster terwijl het een foutje was!!!