Ik vond dit ook altijd heel leuk omdat het een van de weinige dingen waar ik wel goed in was. Ik ging altijd de ballen vangen van de stoere jongens en die konden dat soms niet hebben dat het pispaaltje goed kon vangen.
Een keer bleef ik in mn eentje achter en won toen ook. Echt legendarisch
Hoort op je CV hoor.
Begin 2000 tot heden:
Goed met ballen.
Pionnenroof was ook heel leuk en was er vet goed in, totdat ik in de finale een keer een astma aanval kreeg en daarna dacht ik altijd fack it
Ja hahah of een 5,5 kan ook. Ik stopte dan bij de 6, beetje compensatie voor als we duurloop moesten doen
Wij moesten ook 5 km rennen 1x per jaar… echt een ramp was dat. Een keer had ik het voor elkaar dat ik er maar 2.5 hoefde , maar zelfs dat deed ik slenterend. Sorry maar daar heeft toch niemand zin in.
Kies mij! Vond het super. Veldloop heette dat bij ons
Haha wij lijken echt op elkaar, ik vond al dat rennen echt fantastisch. Net als voetbal enzo
Verskriklijk. Nu ik terug denk aan gym denk ik volgens mij hebben we daar alleen maar gerent. Buiten hadden we ook van die nonsens oefeningen. Sprinten, 6 rondjes hardlopen 12 rondjes hardlopen. Mijn god hey
Haahah. Zo funny hoe je altijd de gymhaters en lovers had. Ik kon er de hele dag al naar uitkijken
Laf it!
Nja vond alle bal sporten en speerwerpen en turn gedoe wel leuk. Maar heb dat doelloze rennen altijd zo erg gehaat hahaha
En Tamponbal?
- Viva-antwoord: Wat??? Zit je tampon scheef, Plaag???
- Een soort van hockey maar dan met knotsen met een schuimrubberen kop.
- Ik vond dat genotkotsspel best vermakelijk op de middelbare school
- Ik heb het nog nooit gedaan. (Maar zou het wel willen doen.) wink wink
- Geef mij maar gewoon hockey met een rokkie en een stokkie.
- IK HAATTE DIT.
0 stemmers
Wij tennisten daar mee hahaha. Of nja squashen ofzoiets .
We hadden wel de benodigheden maar ik heb het nooit kunnen doen. Stomme hockeykakklas. Eeuwig jaloers op de mavo-ers die lekker konden rammen met die stokken.
Heb nu sterk het vermoeden dat mijn categoraal gymnasium met alle nerds een aangepast sportprogramma aanbood. Nooit de piepjestest gedaan en ook geen trefbal.
Wel ooit mijn enige onvoldoende (ja true nerd) gescoord bij gym: een 3 voor badminton
Jaaa knotshockey hahaha
Ik was vet goed in trefbal en kegelroof. Wel echt een stervend nijlpaard bij de piepjestest. Op de middelbare had ik altijd een briefje dat ik niet mee hoefde te doen en zat ik bij buitengym lekker ordinair te roken op een bankje #rebelslippers.
Maar dat was voor eigen veiligheid, de geur van je handen nadat je softball had gespeeld buiten… . In die handschoenen was echt het zweet van duizenden leerlingen ingetrokken
Hadden jullie ook een circus les bij gym. Dat je moest balanceren op een plank met iets daar onder en lopen op een bal. En een bord op een stokje draaien.
- Jaa lof dat
- Jaa kut circus
- Nee maar lijkt me leuk
- Nee wtf
0 stemmers