Stel hier je persoonlijke vraag

Nee maar dit had mij veel leuker geleken dan bepaalde danslessen. (Waar ik gelukkig altijd onderuit kwam :dancingbanana: .)

1 like

Ik vind dit topic echt heel tof.

1 like

Sterker nog, ik heb op (kinder) circus gezeten. Ik was master in touwtjespringen op een grote kogelbal. Acrobatiek was wat minder. Maar dan kon ik altijd wel mijn skills laten zien tijdens gymles op school :sunglasses:

5 likes

HAhahaaha ik moet zo lachen om deze gymgesprekken en vragen
Ik zie ons allemaal al voor me als kinders fucking trefbal te spelen
Ik met mijn groepje achter die fucking dikke mat hahaha ik voel voortaan een connectie met al die namen die daar op hebben gestemd
En degene die zich opofferden Haahha :heart::heart:

10 likes

Welke type gymleraren/leraressen hadden jullie?

• De legerofficier (Jij doet wat ik zeg begrepen? 1,2,3,4)
  • Het jonge pikkie (die amper te onderscheiden was van de leerlingen)
  • De gruwelijk aantrekkelijke docent (die al bezet was)
  • De zure mat (veertiger/vijftiger/zestiger die niet kan wachten om met pensioen te gaan)
  • De sporty spice (de trendy docent met kekke nikes etc.)
  • Geitenwollensportsokkentype
  • De matsoematsoe (chille docent, die niet moeilijk deed met afwezigheid, en je wel eens matste)
  • Anders… tell me

0 stemmers

De enige docent die ik echt aantrekkelijk vond was gay (en dat wist ik nog voordat hij het vertelde tijdens zijn laatste les op die school). :sob:

4 likes

De gymdocent die onder de paraplu ging staan en ons rondjes liet rennen in de stromende regen.

16 likes

De pokemon-evolutie van de legerofficier dus. :angry:

1 like

Ik douche het liefst…

• 's ochtends
  • 's middags
  • 's avonds
  • 's nachts
  • maakt me weinig uit

0 stemmers

Hahaha matsoe matsoe :joy:

1 like

Ik heb 2 jaar lang kunnen spijbelen van gym. De docent was wel zuur en oud, maar hij bleek dus ook best matsoematsoe te zijn.

Edit: idem voor Aardrijkskunde (1 jaar) en dat allemaal op het VWO.

4 likes

Een hele chille Tjechische gymdocent die we bloedworst noemden. Mn fave.

4 likes

Ik had in de brugklas de coolste gymleraar ooit. Hij was in de 60 en al lichtelijk verkreukeld, maar had een super aanstekelijk enthousiasme en deed alles voor, ging ook op zn kop in de ringen hangen enzo. Hij was heel verbindend, het maakte niet uit of je sportief aangelegd was of niet en hij maakte gym voor iedereen echt leuk. Helaas ging hij aan het einde van dat schooljaar met pensioen (zijn allerlaatste les gaf hij aan mijn klas) en dat beschouw ik nog steeds als een groot gemis in mijn middelbare schoolcarrière.

16 likes

Ik neem het twee van mijn gymdocenten nog steeds kwalijk dat we bij onze klas altijd zelf de groepjes mochten maken. Ik had nog geluk dat ik niet achterbleef, maar een paar van mijn vriendinnen bleven altijd over en het was zo naar om te zien hoe kut ze dat vonden.

Hoe kunnen docenten daar soms zo blind voor zijn? Als puber ben je al zo onzeker over populair zijn en je lichaam en hormonen etc, en dan zit je daar op de bank terwijl twee groepjes een discussie hebben over wie jou moet opnemen in het groepje.

25 likes

Ja inderdaad… dat om beurten mensen kiezen en dan elke keer dezelfde die als laatste overblijven, ongeacht of ze wel of niet goed zijn in gym! Puur populariteit. Niet echt goed voor je zelfvertrouwen.

Ik had in de brugklas een oude zure man die bij een meisje met redelijk volgroeide borsten zei dat ze een bedekter topje aan moest doen :roll_eyes: (het was een heel normaal topje).
Later had ik leuke jonge gymleraren, maar er zat ook een arrogant binkie tussen.

2 likes

Ik vind dat echt een hele moeilijke kwestie. Mijn school had al vroeg voorgesteld aan m’n ouders om me een klas te laten overslaan, maar dat wilden m’n ouders niet. Toen ik 9 was, werd ik echter depressief en toen werd beslist om me toch een klas te laten overslaan. Ik vond het op dat moment fantastisch. Maar het creëerde later een hele grote druk. De meesten slaan een klas over in de kleuterklas en ik heb een klas overgeslagen die zo goed als nooit wordt overgeslagen, dus mensen in m’n omgeving hadden hele hoge verwachtingen. Die ik o.a. door faalangst niet heb ingelost. Ik kan me dus zeker wel vinden in wat je zegt over onderscheid maken bij jonge kinderen tussen ‘extra slim’ en ‘gemiddeld slim’. Ik kan alleen niet zeggen of het zoveel beter was geweest als ze me geen klas hadden laten overslaan. Ik denk dat de kans groot is dat ik dan volledig schoolmoe was geworden, aangezien ik het op m’n 10e al helemaal gehad had met school. Ik ben zelf wel echt blij dat ik een klas heb overgeslagen en daar heb ik geen spijt van, het heeft toen op dat moment m’n leven positief veranderd. Ik wou alleen dat m’n ouders en de andere volwassenen in m’n omgeving dat geen 10 jaar lang hadden gebruikt als drukmiddel (ik kan niet zeggen hoe vaak ik dat heb moeten horen).

(Edit: sorry, beetje late reactie na alle gym-posts)

2 likes

Wij hadden een zure mat/officier. Voormalig hockey international, haatte die vent met heel mijn hart

De oude engerd die de oefeningen altijd voor deed voor de hele klas met de meisjes die net verse rondingen begonnen te krijgen.

4 likes

Een viezerik. Het was sowieso een gemene man en hij kreeg een erectie, in z’n lichtgrijze joggingbroek, tijdens judo.

1 like

Degene met (achteraf gezien) licht pedofiele trekjes (in de lagere school) :no_mouth: