Wow ik weet niet eens meer de regels van trefbal. Kan ook geen antwoord geven dus waarschijnlijk middenmoot ofzo? Bijzonder dat mensen al die regels nog weten! Balsporten zijn sowieso niet mijn ding, kan nog geen basketbal vasthouden. Onhandige lompe dingen. Ik vind/vond atletiek, turnen, dansen, wielrennen veel leuker om te doen. Piepjestest werd ik 4e van de klas. Was heel bij whaha. omg ik moet nu denken aan kogelstoten en speerwerpen. Waaaarom moeten kinderen dat doen.
OkƩ ik heb het idee dat we op dezelfde school zaten, ik bedoelde exact dit. DH?
Er zijn blijkbaar meer viezerikken. Daar kom ik niet vandaan
Haha ah vond de grijze joggingbroek en judo heel specifiek, maar helaas inderdaad meerdere van dat soort mannen.
De typische pot. Mag ik dit zo zeggen? Ze had een zware shagstem, was al half bejaard en liep altijd met nicotinepleisters en was mijn mentor. Ik vond haar echt niet leuk. Toen ik jarig was moest ik opstaan in de klas want ik had een rokje aan en dan konden ze zien hoe leuk dat stond en ik dacht wtf? Toen moest iedereen zingen (ik werd 15). Ze gaf blijkbaar ook klassikale les dus. Uiteraard ook andere docenten gehad maar die waren gewoon normaal saai in mijn ogen.
Het type dat zichzelf veel beter vindt dan alle anderen. Dat waren eigenlijk al mijn gymleraren.
Ik vind het eigenlijk niet okƩ om dat zo te zeggen nee, sorry.
Halen jullie iedere avond voor het slapen je make up van je gezicht, ook als je heel weinig op hebt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik ging een keer met een vriendinnetje naar een docent om iets te vragen terwijl hij nog alleen in het lokaal was, en toen kregen we een hele uiteenzetting van zijn prive/liefdes-leven te horen, wat schijnbaar allemaal drama was. We wisten echt niet wat we daarmee moesten, voelde echt heel ongepast en wisten niet hoe snel we weg moesten komen.
@DeFourneau (Op basis van een eerdere poll over kinderen): ik dacht dat jij een zoon had, door je plaatje. Of is die naam van iemand anders/plaatje van internet geplukt?
Ai, die zag ik niet aankomen. Mijn forumnaam is satirisch. Inspiratie komt uit het lelijke namentopic op EGF!
Ik heb niet zo veel met kinderen en al helemaal niet met dit soort voornamen.
Dat hoopte ik al, maar daar durfde ik niet vanuit te gaan of naar te vragen
Een leraar heeft ooit tegen me gezegd āAls je zoveel aandacht wilt, wil ik je dat ook wel geven na 4 uur, hoor. Maar ik denk dat je nog iets te jong bent voor dat soort aandacht.ā Gewoon midden in de klas en iedereen hoorde het. Mān ouders natuurlijk kwaad naar school. Op diezelfde school heeft een decaan tegen mijn zus en twee andere meiden gezegd dat vrouwen een stuk vlees zijn met een gat erin. Die vent is toen ontslagen en er zijn tientallen excuusbrieven verstuurd.
Haha wij hadden ook een lesbische biologie leraares die inviel voor een andere lerares die met zwangerschap verlof ging.
Maar zij was nog best jong en chill en ze zei de eerste dag gewoon van ja jullie mogen alles vragen niks is taboe enzo. Daarna vond niemand meer iets raar ofzo.
Hoe vaak zie jij je schoonouders?
- Dagelijks
- Meerdere keren per week
- 1x per week
- 2x per maand
- 1x per maand
- Een paar keer per jaar
- Alleen met feestdagen, verjaardagen etc.
- Anders, namelijk:
0 stemmers
Met zijn moeder kan ik heel goed overweg, dus die zie ik heel vaak. Zijn vader mag mij niet (gelukkig, het is echt een nare vent) en die zie ik, buiten de keren dat ik hem toevallig tegen kom, eigenlijk nooit.
Door de scheikunde lerares werden een vriendin en ik altijd uitgescholden. Maar wij vonden het grappig. Wij zaten pal voor haar bureau en ze ergerde zich aan onze ehm ātuttigheid?ā Dat waren wij niet eens maar zij was zelf een soort
echt zij leek daar zo op, alleen dan met los kroezig half grijzend haar. Anyhow ik zei toen een keer dat ik ging opschrijven waar zij ons allemaal voor uitmaakte. Het varieerde van āmientjesā naar āstel viswijvenā. Zij wist ook dat ik dit opschreef en heeft ook wel eens gezegd āja jumpsuit schrijf dat maar opā. Ik hield dat bij in een schrift. Wij hebben ook tegen haar gezegd dat zij op mevr. Bulstronk uit de film Mathilda leek en ze vond het gelukkig grappig. Hahaha
Welk thema gebruik jij nu het Hamburger thema (RIP) is verdwenen?
- Alien night | A dark discourse Theme
- Graceful
- Material Design Theme
- Battle Axe 1.0
- Dark
- Discourse-classic
- Material Design for Discourse
- Vincent
0 stemmers
(Gratis tip van @TantePollewop: het Default thema is hetzelfde als Hamburger)
Haha ik weet precies wie dit is, was dat een vriendin van jou hij zei echt zo veel van dit soort dingen he⦠en hij heeft idd een relatie met een leerlinge gehad!
Geld lenen. Hoe makkelijk ben jij daarin?
- Ik leen makkelijk van en aan vrienden
- Ik leen makkelijk van en aan familie
- Ik leen makkelijk van en aan vrienden/familie
- Ik vind geld (uit)lenen niet chill/ik doe het niet
- Ik doe het hƩƩl af en toe van vrienden of familie
0 stemmers
(Het gaat om gewoon redelijke bedragen tot 50 euro ofzo)