Stel hier je persoonlijke vraag

(Haha zo mooi dat de poll gewoon blijft veranderen terwijl ik ernaar kijk. :heart: Hou van dit topic voor dit soort vragen)

Dan is het antwoord toch gewoon vrienden? :smiley: Ik zou dat ook niet bij iedereen doen maar ik wil de poll niet overdreven lang maken haha.

Oh zo haha, ik snap je!

Wij hadden de pedofiel: in ons brugjaar moesten we allemaal op de kop hangen met de armen langs onze oren. Dan viel ons wijde gymshirt natuurlijk over ons hoofd. Maar je kreeg een slecht punt als je je T-shirt wou redden. Ja, hij is uiteindelijk ontslagen.

Vervolgens kregen we een vet knappe gymdocent die zelf net 18 was en toen een ‘relatie’ kreeg met een 13 jarige. Die werd ook ontslagen.

Vervolgens kregen we een oud mannetje die altijd zei dat je haar niet mocht bewegen indien je rende (?). Ik ren nu wel eens hard en snap nog steeds niet hoe ik dat voor elkaar moet krijgen.

7 likes

Ja ik had misschien even een verschil moeten maken tussen grote en kleine bedragen. Maar ik ging een beetje uit van normale bedragen (tot 50 euro ofzo) in mijn poll. :slight_smile:

Ohh sorry bedoelde dat ik wist wie die docent is!! Die vriendin niet haha, maar iedereen wist dat hij dat ooit tegen een meisje gezegd dat, wisten alleen nooit wie dat was

Haha ja dit was DE uitspraak waar hij bekend van was

ben jij at the moment ongesteld?

• ja
  • nee

0 stemmers

Ik haal mijn armhaar weg

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Zo ja, dat doe ik op deze manier:

• Scheren
  • Waxen/harsen
  • Ontharingscreme
  • Epileren
  • Laseren
  • Anders (laat even weten)

0 stemmers

Oh dat weet ik niet! Maar we hebben op dezelfde school gezeten haha!

2 likes

@KREN Ik merk in mijn baan (communicatie-afdeling bij semi-overheidsorganisatie) dat een master journalistiek juist hoge ogen gooit bij de mensen hier (tot mijn verbazing overigens). Dan denken ze direct dat je heel kritisch bent en goed kan schrijven haha. Al is dat met bedrijfscommunicatie misschien ook wel hoor.

Ik zou trouwens sowieso niet teveel je masterkeus op baankans baseren want je moet gewoon doen wat je leuk vindt en goed in bent en dan komt het toch wel goed :slight_smile: Als je beide even leuk vindt kan het natuurlijk wel meewegen.

2 likes

Wat is gebruikelijk om qua geld te geven bij een bruiloft van een vriendin? (Ik ga voor het eerst naar een bruiloft en heb geen idee wat “normaal” is haha! :sweat_smile:)

Edit: Het is een redelijk goede vriendin, maar wel iemand waar ik erg op gesteld ben, we hebben samen gewerkt en spreken zo af en toe af met elkaar om wat te eten etc.

• 20 euro
  • 30 euro
  • 40 euro
  • 50 euro
  • 60 euro
  • Meer dan 60 euro

0 stemmers

ik heb 50 euro aangeklikt, maar ligt eraan hoe jouw band is met haar! beste vriendinnen zou ik meer doen! vriendinnen die ik veel minder spreek 30 ofzo?

50 euro voor een gemiddelde vriendin haha. de vriendinnen die er tussen vallen :stuck_out_tongue:

maar ik neem aan dat je een goede bent met haar hebt omdat ze je uitnodigt op haar bruiloft?

2 likes

Haha ja ze was een collega van me, best een goede vriendin maar niet “mega” goed ofzo!
Wel fijn zulke polls hier maken, weet je gelijk wat een beetje gebruikelijk is!

ja pff maar ik zou anders echt niet weten wat gebruikelijk is. heb ik geleerd uit eerdere discussies op egf

wat heb ik toch veel aan jullie he

1 like

Oke nou ook mijn eerste pol ooit, in de bruidssferen.
Ik ben blijkbaar uitgenodigd voor een bruiloft van de zoon van vrienden van mijn ouders (snap je m nog). We kennen elkaar in principe heel ons leven en als kind trokken onze gezinnen veel met elkaar op. Zijn ouders zie ik nog regelmatig maar hem zelden. Mijn ouders dachten dat alleen zij uitgenodigd waren, maar blijkbaar is de uitnodiging voor het hele gezin. Hier kwamen we afgelopen weekend achter toen mijn ouders bij die jongen thuis waren.
Mijn zus en ik hebben niet zoveel in aangezien we hem al 4(?) Jaar niet gezien hebben en niks met de bruid hebben. Maar gezien de bruiloft al snel is vroeg ik mij af of we het nog kunnen maken om af te zeggen?

• Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

Gratis vreten en zuipen ik zeg gaaan

6 likes

Haha ik woonde op 10 minuten met de trein van mijn universiteit, maar mijn ouders wilden me per se op kamers hebben omdat ze zelf op hun 17e uit huis zijn gegaan en vonden dat het heel belangrijk is in ontwikkeling. Denk ik ook, ben ik ze heel dankbaar voor. Ze betaalden trouwens ook mijn kamer.
Aanvankelijk waren er niet zo veel mensen van mijn middelbare school die op kamers woonden, maar uiteindelijk toch wel een heel aantal. Lang thuiswonen is nog veel minder not done denk ik, en voor je seksuele experimenten ook niet per se optimaal, denk ik haha.

2 likes

Doe jij aan flossen?

• Ja, lekker fris toch
  • Ja, maar met tegenzin
  • Soms
  • Zelden
  • Nee, geen zin in
  • Nee, doet pijn
  • Anders…

0 stemmers

Follow-up vraag:
Ben je wel eens uitgekafferd door de tandarts omdat je niet goed geflost had?

• Nooit (lievelingetje van de tandarts)
  • Wel eens gebeurd
  • Altijd, en dan mompel ik dat ik het snel wel zal gaan doen (haha… NOT)
  • Altijd, en dan zeg ik dat die viezerik zich met z’n eigen leven moet bemoeien
  • Altijd, en dan beloof ik oprecht dat ik het de volgende keer ga proberen

0 stemmers

EDIT: Sorry heel erg ongeëmancipeerd van mij, want je tandarts kan natuurlijk ook een ‘zij’ zijn!