Stel hier je persoonlijke vraag

Tandenstoken en flossen. Anders krijg ik weer op mijn kop van de tandarts dus ik doe het braaf elke dag.
En ik weet niet of ik heel veel ruimte heb tussen mijn tanden of zo, maar er zitten toch altijd wel etensresten tussen, met name na het eten van vlees of brood. Het is dus wel echt nodig.

Edit: Ik vind het wel echt een kutgevoel trouwens, zo’n stuk hout of draad tussen je tanden. Maar ontstoken tandvlees is ook niet leuk dus dan maar flossen en stoken.

1 like

Ik heb tot nu toe nog geen gaatjes, dus daarom maar niet gestemd op je bovenste poll!

1 like

Als aanvulling:

Heb jij je verstandskiezen nog?

• Nee, allemaal weg
  • Ja, ze zijn nooit getrokken
  • Gedeeltelijk, er zijn er een paar getrokken

0 stemmers

Ja zelfde hier! M’n moeder heeft ze nooit gehad dus ik heb nog hoop

1 like

Ik ben doodsbang van de tandarts en flossen/stoken alles wat erbij komt. Dus ik doe dat echt never nooit. Toen hij het een keer probeerde begon ik te huilen. Charmant, aangezien de tandarts mijn buurman was.

2 likes

wat is kutter (op je gezicht)

• puist
  • muggenbult

0 stemmers

Nog nooit gaatjes gehad :call_me_hand:
En nog nooit geflost

Wel uitgekafferd :unamused:

Hoeveel letters telt jouw voornaam?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20

0 stemmers

Hoe duur koste jouw laatste winterjas?

• 0 - 20 euro
  • 20 - 50 euro
  • 50 - 75 euro
  • 75 - 100 euro
  • 100 - 130 euro
  • 130 - 150 euro
  • 150 - 200 euro
  • 200 - 250 euro
  • 250 - 300 euro
  • Duurder dan 300 euro

0 stemmers

Ik moest tellen op mn handen haha

13 likes

Wat zou de meervoudsvorm van je voornaam zijn?

• 's /s
  • en
  • a / i / eums
  • mijn naam is al meervoud

0 stemmers

Ik ook niet maar het leek mij aannemelijk :stuck_out_tongue:

1 like

Ligt aan de naam hahahaha

Mijn naam was erg populair in mijn geboortejaar. Hierdoor heb ik 2 hele goede vriendinnen die ook dezelfde naam als ik hebben. Vooral mijn partner raakt erg in de war wanneer ik over hen praat. Hij noemt ze nu Thing 1 en Thing 2

Afbeeldingsresultaat voor thing 1

18 likes

het antwoord is 80 dikke aansteller

3 likes

Dat is bij mij ook inderdaad! Iedereen waarvan ik weet dat ze dezelfde naam hebben als ik zijn al ouder dan ik.

1 like

Ben serieus de tel kwijt geraakt qua gaatjes. Elk jaar minimaal 1, vaak meerdere gaatjes per jaar.

7 likes

Voel jij je ook zoals je naam? Of beter geformuleerd: past jouw naam bij je?

Ik heb bijvoorbeeld nog nooit een Samantha gekend die niet tokkie is, of een Coby die 20 is. Vind dat altijd wel grappig/interessant.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik weet echt niet of mijn naam bij mij past hoor haha, ken verder niemand die zo heet.

Ik weiger echt op Kelly te stemmen, want zo heet ik niet. Maar is dat vergelijkbaar? Want ik denk het wel…

1 like