Vind ik beter schuimen.
Voelt frisser aan ofzo. Ik heb net mn tanden gepoetst en vroeg me gelijk af hoe anderen het doen haha
Anders vind ik het zo droog ofzo, met water poetst het lekkerder!
Mijn ouders hadden/hebben beide echt slecht tanden, dus ik weet niet van wie ik het heb want heel veel bijzonders doe ik ook niet met mijn tanden (2/3x poetsen met de hand per dag, ik flos 1x p dag, niet heel bijzonder).
Over dat water op tandpasta of tandenborstel. Omg mân oppaskind wil bij haar borstel boven eerst tandpasta en dan water, en bij degene die beneden ligt eerst water en dan tandpasta. Of andersom. Maar owee als ik het verkeerd doe en er nadien of vooraf toch water op heb gedaan. Dan wil ze meteen niet meer tandenpoetsen en hebben we gedoe :â).
@Evenveel ik poets eerst een halve minuut ofzo met alleen water, dan doe ik tandpasta op mijn borstel. Dus dan is mijn borstel al nat denk ik. Weet eigenlijk niet of ik het daarna ook nog nat maak. Denk het niet. Ga zo mijn tandenpoetsen. Ga eens opletten. (Bij heel veel van die gewoonte/ritueel vragen heb ik echt geen idee. Toch fijn dat dat automatisch gaat allemaal :p).
Ik dacht eerst dat je gaatjes als in oorbellen bedoelde haha
Ik krijg kippenvel bij alleen al de gedachte van zoân droge tandenborstel in je mond, brrr. Hoewel het natuurlijk nergens op slaat aangezien je mond ook nat is.
Dit werd ons gevraagd toen we naar amerika vlogen. Een gezin zat helemaal verspreid door het vliegtuig. Maar we waren al helemaal geinstalleerd dus jammer. Hadden ze maar op tijd moeten inchecken
Ik kan hier gewoon echt niet naar kijken, ik vind het zo ultiem kut en niet grappig dat het me mateloos irriteert.
Mijn opa kon er vroeger hartelijk om lachen. Nu is hij dementerend en af en toe vertellen we erover en soms herinnert hij het zich dan en dan moet hij weer lachenâ„ïž Ik vind mr bean zelf dus niet zo bijzonder maar de herinneringen aan mân opa met de slappe lach erom wel
Ik heb dit dus ooit meegemaakt. Precies dit scenario ook alleen zou die vrouw links van mij in het midden zitten. Ik had wel tegen de stewardess gezegd dat ik me voor het blok gezet voelde. Het werd echt aan mij gevraagd terwijl die moeder daar al met baby naast stond. Ik had die stoel dus al ruim vantevoren gereserveerd. Uiteindelijk wel opgestaan, maar mede omdat ik dacht anders word ik toch telkens gestoord omdat die vrouw dan weer van haar plek moet enzo. Maar schijtirritant die vrouw⊠er kon geen bedankje vanaf en ze ging de hele nacht door kinderliedjes zingen. Echt ik heb zitten koken haha
Weet niet of ik dit een volgende keer nog zou doen.
We verwachten het niet, maar waardering vind iedereen alleen maar heel erg lief! Afgelopen 1e kerstdag kregen we ieder een zakje met dit:
En een andere keer van Japanners dit:
Zo lief, zo uit het niets!
Maar wat ik zei: we verwachten het niet van iemand hoor, want het is idd gewoon ons werk.
Qua cockpit, ze mogen gewoon alles mee eten. Alleen niet tegelijkertijd. Zo blijft er altijd 1 iemand fit om te landen mocht er iets verkeerd gaan met eten.
Oja en leuk detail, we leggen iemand die ons zo verwent ook natuurlijk terug helemaal in de watten 
Hahahaha het schiet mij ineens te binnen dat mijn vader een keer poeslief en heel serieus ging vragen hoe het toch allemaal zat en toen mocht hij binnenin de cockpit meekijken. En die piloot ging dan van alles uitleggen en hij vond dat heel interessant. Ik vond het destijds schaamtelijk.
Vind jij het leuk/sympathiek als de piloot aangeeft van âals u nu uit het raam kijkt hebt u een prachtig beeld/uitzicht op Parijsâ
- Ja dat vind ik heel lief/aandoenlijk
- Nee, ik kan toch niks zien want ik zit aan het gangpad
- Het is heel lief bedoelt maar ik heb er niks mee
- Ja
- Nee laat mij met rust
0 stemmers
Oh, ik vind dit een superschattig verhaal. Zie het al voor me, een vader die oprecht super geĂŻnteresseerd is en dan in de cockpit mag kijken en een piloot die helemaal enthousiast over zijn vak aan het uitleggen is.
Denk jij van jezelf dat je een âbekende forummerâ bent?
Niet anoniem:
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wel anoniem:
- Ja
- Nee
0 stemmers
Twijfel jij soms om te antwoorden op een persoonlijk bericht van iemand die (volgens jou) wel een bekende forummer is omdat je bang bent dat die dan zou denken âwie the fuck ben jij?â.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb altijd verschillende kaartjes bij me en schrijf dan een persoonlijk kaartje voor diegene. (doe ik ook met verjaardagen, huwelijk of als ik in een gesprek met een passagier achter iets kom wat mij raakt of zie dat de persoon in kwestie ergens mee zit of juist heel blij voor iets is)
Daarnaast idd champagne of als ik tijdens de service merk dat diegene geen/liever niet alcohol drinkt iets anders. Ik maak dan uiteindelijk een tasje (voor hele korte vluchten (denk Amsterdam-Brussel bijv) hebben we voor de business class een bepaald tasje met broodje, koekjes en drinken erin. Als een passagier nee zegt op zoân vlucht gooi ik de inhoud van dat zakje terug in de servicetrolley en die tasjes bewaar ik voor bovengenoemde gelegenheden) met die champagne, een zelfgeschreven kaartje, allemaal extra snacks en we hebben kleine cadeautjes aan boord voor speciale gelegenheden die we weg mogen geven. Dit breng ik dan op een later moment tijdens de vlucht nadat de normale service al is geweest. Op zoân moment verwacht de persoon niets meer te krijgen en is vaak extra verrast. Voor een verjaardag heb ik ook een korte slinger van âmijnâ maatschappij en die hang ik dan nog om dat tasje heen.
Het is een klein gebaar, maar merk dat het vaak gewaardeerd wordt.
Oja en mocht ik ruimte hebben in een klasse hoger, en de mogelijkheid is er qua gewicht en balans van het vliegtuig, dan laat ik mensen die zoiets kleins voor mij meenemen verzitten zonder dat ze hierom vragen
Maar zie je de verjaardagen van de passagers bij de vlucht gegevens? Of is dat in de voorbespreking van de vlucht?
Op mijn Passenger Information List in mijn iPad zie ik een heleboel informatie die passagiers niet weten dat ik dat weet haha. Idd verjaardagen, huwelijken, freq.uent fly.er status en aantal punten, allergieĂ«n, doorverbindingen, vorige vluchten, maaltijdwensen⊠Zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik ben goed in het onthouden van die dingen met stoelnummers. Leuk om dan tijdens de service een praatje te maken en dan iets in het gesprek te gooien op informatie die een passagier niet genoemd heeft naar mij maar ik wel benoem en naar vraag bijv. Die verbazing en tegelijkertijd het zien dat iemand zich speciaal voelt ofzo is leukđ€
Het is de manier waarop je het brengt natuurlijk. Ik ga niet als een stalker iemand zn hele âI know what you did last summerâ aanhalen