Hier hetzelfde!
Een bepaalde periode was mijn stijl een mix tussen Blair en Jenny. Denk aan de onderstaande outfit, maar dan met een flink gothic tintje.
Ik dacht dat het een strikvraag was dus ik koos de raarste optie. Nu lijk ik dom 
Dankzij Serena had ik bedacht dat lange vrouwen ook best hakken aankunnen.
Drie keer gedragen en heb ze nog steeds in mân kast staan want stel dat ik ze ineens weer aan wil.
Dit was denk ik twaalf jaar geleden.
Serena en Blair demonstreren inderdaad dat hakken zowel bij lange als kleine dames mooi staan (volgens mij schelen zij bijna 20 cm?). Wel jammer dat je nooit meer hakken draagt. Komt dat door onzekerheid vanwege je lengte of vind je hakken gewoon onhandig?
Gedeeltelijk door onzekerheid eigenlijk.
Na een paar dagen rondstrompelen vroeg ik me af waarom ik mezelf nog langer zou willen maken + oncomfortabel willen zijn.
En daarnaast kreeg ik alleen maar nog meer commentaar dan normaal, dus was er gauw klaar mee haha
Samenvatting
Wat ontzettend kut! Snap echt niet hoe mensen het in hun hoofd halen commentaar te geven op de lichaamslengte van een ander. Zeker aangezien modellen op hakken juist enorm bewonderd worden. Dat rijmt toch niet met elkaar? Vroeger kreeg ik ook opmerkingen omdat ik juist heel klein ben, maar ik moet wel zeggen dat dit wegging toen ik volwassen werd en van de middelbare school af ging. Misschien zou jij inmiddels ook minder opmerkingen krijgen als je weer eens hakken aan zou doen? Ik ben van de club âschijt aan commentaar, ik trek aan wat ik wilâ maar ik snap dat dit niet voor iedereen zo makkelijk gaat.
Door deze poll komen zoveel herinneringen terug haha. Mijn broertje en ik kregen altijd of ruzie of we gingen klieren waardoor we er eerder uit werden gehaald. Kan me herinneren dat we altijd alle washandjes uit de bak pakten, in het water deden en dan tegen de muur gooiden. Want âdat maakte zoân lekker zompig geluid en ze bleven plakkenâ.
Het ergste is denk dat we een keer de film âDe Schippers van de Kameleonâ hadden gezien en dachten: dat willen wij ook! Toen hebben we de hele speelgoedbak ondersteboven gekeerd. Die enorme plastic bak in bad gedaan en zijn we er samen in gaan zitten als een soort boot. Wij dus varen in bad en golven maken. Resultaat: tsunami in de badkamer, water onder de deur door en door het plafond gelekt waardoor je zelfs beneden in de gang kon zwemmen. Toen mochten we niet meer samen in bad.
Samenvatting
Wat een lieve reactie! Maar het stomme (vind ik) is dat het allemaal positieve opmerkingen zijn in het kader van: âo wat ben jij mooi lang etc.â. Maar ook al is het goedbedoeld, ik heb alsnog geen zin om 4 keer per week daarover aangesproken te worden. En je kan ook niet zeggen âhou je bekâ want ze bedoelen het toch goed blabla.
Dus draag ze niet omdat ik gewoon met rust gelaten wil worden, maar als ik de mood zou voelen doe ik ze gewoon aan (wat nooit is maar goed)!
Wow Blair doet me op foto 1 en 4 echt een beetje denken aan prinses Amalia.
Hangt er nog zomerkleding in de winkels dan? Ik heb altijd het idee dat er na de solden overgegaan wordt op het volgende seizoen (dus nu herfst).
Wat voor tandpasta merk gebruik jij doorgaans?
- Aquafresh
- Oral B
- Prodent
- Colgate
- Elmex
- Zendium
- Paradontax
- Sensodyne
- Ander merk
- Huismerk
- Ik koop wat er in de aanbieding is, dus elke keer anders
0 stemmers
En wat voor tandpasta koop je doorgaans?
- Whitening
- Frisse adem
- Glazuur protect
- Anti cariës
- Tandvlees
- Anders
0 stemmers
Ligt eraan wie. En of er een kans bestaat dat ik het misschien ĂŒberhaupt geen grappig grapje vind dan zeg ik niks
Ik kom wel eens tegen dat ik iets grappig vind en dus oprecht mee lach, maar niet begrijp wat er zó grappig aan is (omdat mijn humor over het algemeen niet zo grappig gevonden wordt of omdat mensen het wel héél grappig vinden ofzo) en dan pas later de échte grap snap
.
Te koop bij de tuinen?
Haha ja dit is ook een te random optie. Nadat we in bad waren geweest werd mân zus er het eerst uitgehaald en ff onder de douche gezet (vooral als mân moeder al door had dat ik âstiekemâ nog op mân drol zat). Ik werd altijd van alle speeltjes het meest happy van een hele saaie random grotemensen harde plastic beker. Dan deed ik er water met schuim in om het vervolgens weer uit te gooien. Echt megasuf. 
Foto doet het bij mij niet, maar ben super benieuwd naar de cape in kwestie
Waren er nog meer forummers bij P!nk op het Malieveld gisteren??
- Ja!!
- Nee
0 stemmers
Ik las net ergens dat het blijkbaar volgens de âetiquetteâ zo is dat de middelste stoel op een vliegtuig de twee armleuningen mag gebruiken. Ben jij hiermee akkoord? (Zo neen, hoe moet het dan volgens jou?
)
- Ja
- Nee
0 stemmers
En over vliegtuigetiquette gesproken⊠Vind jij dat het je goed recht is om je stoel naar achteren te zetten als je wil slapen? Of moet je dit als een gunst zien en eerst vragen aan de persoon achter je?
- Ik vind dit mijn recht.
- Ik vind dit mijn recht, maar ik vraag het toch even uit beleefdheid.
- Ik vraag het sowieso. Als dit niet handig is volgens de persoon achter je dan moet ik mij hierbij neerleggen.
- Anders?
0 stemmers
Vind 't op korte vluchten echt stom maar op lange vluchten en dan vooral 's nachts is het bijna vanzelfsprekend dat het mag wel.
Er zit wat mij betreft heel veel nuance in.
Heb weleens meegemaakt dat iemand na het stijgen gelijk die stoel naar achter deed, nog 10 uur te gaan weet je wel. Dat vind ik onnodig, je zit al opgesloten als sardienen in blik en dan vind ik het aso als je de hele vlucht je stoel naar achter zet. Als het eten is geweest en het licht gaat uit: vanzelfsprekend.
En qua armleuning: hoe zit het dan als je twee stoelen hebt?
Ik denk dat je gewoon een beetje rekening moet houden met degene naast je. Prima als je de armleuning gebruikt maar niet eroverheen hangen zodat iemand zân kont niet kan keren zonder je arm aan te moeten raken.