Stel je persoonlijke vraag #10

Als jij zou kunnen starten met werken tussen 7:00 en 9:00 en je hebt een reistijd van 25 minuten. Hoe eerder je begint, hoe eerder je naar huis kan in de middag. Hoelaat zou jij beginnen?

• 7:00
  • 7:30
  • 8:00
  • 8:30
  • 9:00

0 stemmers

@Eddie
ja is wel zo, maar ik post veel minder dan de mensen die ik hier als bekend zie en zelf onthoud.
Maar ik moet wel heel eerlijk zeggen dat ik in het echt altijd ook overtuigd ben van dat mensen mij vast niet herinneren, omdat ik niet een heel indrukwekkende verschijning (uiterlijk en in een groep mensen) ben, dus wie weet heb ik dat allemaal wel mis hahah

Waarschijnlijk neem ik me iedere dag voor om de dag erop toch écht wel vroeger te beginnen, maar eindigt het altijd met dat ik dan toch nog moet haasten om er om 9u te zijn :joy:.

15 likes

Voor de mensen met lang haar, hoe hebben jullie het als je slaapt?

• Los
  • In een vlecht
  • In een knot of staart
  • Iets anders (licht toe)

0 stemmers

huh ben echt mindblown, met een knot of staart is toch alles behalve comfortabel???

13 likes

Ik werk 0730 - 1600 en ik vind het heerlijk. Lekker voor de file thuis en nog wat aan je dag hebben.

4 likes

Ik vind los haar juist heel kut in bed, al dat haar overal en de volgende dag gegarandeerd een klittenbos bij mij. Een hoge knot vind ik fijn, daar lig je niet op en voel je niet omdat je op je achterhoofd (of zijkant) ligt.

25 likes

Ik doe een losse staart met een invisibobble

1 like

Ik heb niet heel lang haar, maar toch lig ik dan half in de knoop met mijn haar als het los ligt. Het ligt echt in de weg dan. Ik doe het altijd in een knot, maar dan wel het liefst met klemmetjes vastgezet en niet heel strak. Zo zit er de volgende dag nog wat vorm in :’)

1 like

Ik heb standaard een lellik elastiekje om m’n pols. Meestal draai ik het in een knot omdat anders m’n haar overal en nergens ligt. Als ik dan op m’n andere zij wil liggen moet ik echt zo hard met m’n slaapkop de andere kant opswiepen met m’n haar. M’n knot is dan wel zo oncharmant hoog dat ik er niet op lig.

1 like

hahahahha

oké ik ga dit ook maar een keer proberen

1 like

Wat ik ook nadelig vind aan met los haar slapen is dat je bedpartner er telkens op kan gaan liggen en dat trekt dan natuurlijk.

Toen ik nog lang haar had was het standaard twee vlechten, Pippi-style. Van een knot kreeg ik altijd klitten onder de plek waar ik de knot had.

1 like

@HvO Hahaha ohja? Ik altijd een mango!

Ik heb het dus altijd los maar vind dat eigenlijk mega kut want idd mijn man gaat erop liggen en het is zo’n gedoe met omdraaien steeds. Ga een hoge knot proberen met een invisibobble! Ben benieuwd of het blijft zitten.

Overweeg jij geen kinderen te willen krijgen door klimaatverandering en alle (te komen) ellende in de wereld?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik geloof dat de mens prima in staat is zich aan te passen. Ook in ellendige situaties zijn we vindingrijk genoeg om er iets van te maken. Dus eigenlijk is dat niet zo mijn zorg.
Ik wil vooral geen kinderen omdat ik ze niet wil opzadelen met mij als moeder.

1 like

Ik weet zeker dat ik ze hierdoor niet wil

In een pineapple (palmboom staartje) of met een T-shirt om m’n hoofd geknoopt

1 like

Heeft Jesse Klaver niet 3 kinderen? :sweat_smile:

6 likes

Ik doe het liefst ook zo’n ananasstaart, maar heb dan bij het opstaan vaak nekpijn.