Stel je persoonlijke vraag #10

Haha ook gezellig, slapen met een ananas-taart!

1 like

Kennen jullie de uitdrukking “bakken vouwen”

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Vandaag hoorde ik van mijn zusje dat ze zegt dat ze altijd ongesteld wordt (moet bloeden) als ze laos heeft gegeten. Heel kut want ze houdt er wel van. Ze heeft een mirena spiraal, dus ik vond her wel opmerkelijk. Maar op internet staat inderdaad dat laos de menstruatie op kan wekken. Vind het bijzonder dat ze op zo’n kleine hoeveelheid zo sterk reageert.

Herkent iemand dit?

• Ik eet nooit laos
  • Ik eet laos maar ik merk hier niets van
  • Ik eet laos en krijg er ook krampen van/ga ervan bloeden

0 stemmers

Huh dit vind ik echt bizar. Laos wekt menstruatie op wanneer je deze normaal niet hebt? Dus halverwege je cyclus ofzo? Dat kan ik bijna niet geloven. Het zal dan wel zo zijn dat ze al ongesteld is en meer bloed dan normaal “door haar mirena heen”. Toch?

2 likes

Ik geloofde het ook niet, maar er staat echt op het internet dat het de menstruatie opwekt. En zij zegt dat ze echt altijd na laos bloedt, en dat ze het daarom bijna nooit eet. Ik ben vooral benieuwd hoe dat zou werken, maar dat heb ik nog niet gevonden. Maar laos en menstruatie heeft best wat resultaten.

1 like

Mijn broertje, meeste neefjes en nichtjes en ik tutoyeren mijn oma (en ook mijn opa toen hij nog leefde), maar een neefje en nichtje vousvoyeren haar :woman_shrugging:t3:

Wow 25% zegt u tegen opa en oma, ik vind dat best veel!

2 likes

oke doe dat dan ook maar bij een piano’s en dat stuk van amelie (comptine d’un autre ete)
 :stuck_out_tongue:

5 likes

Vroeger deed ik dat nooit, maar ben het een paar jaar geleden ineens uit mezelf gaan doen.

Dit! En een satijnen hoofdkussen.

Mijn oma is 92 en ik heb geen band met haar, mijn ouders zeggen ook u, dus dan voelt het voor mij niet goed om je te zeggen.

1 like

Slaap jij op een kussen?

• Ja natuurlijk
  • Nee
  • Soms wel soms niet, het ligt aan de houding waarin ik slaap

0 stemmers

En hoeveel hoofdkussens heb jij in bed liggen? Ik bedoel dus niet kleine sierkussens ofzo

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5 +

0 stemmers

Merk je verschil met een satijnen hoofdkussen? Ik heb er wel 1 maar merk geen verschil eigenlijk.

Tegen mijn zin in. Maar mijn vriend vind dat hij minimaal 3 kussens nodig heeft. Liefst 4

1 like
Verhaal over laos

Ik ben hier wel geïntrigeerd door. Ik zie alleen nergens staan dat het de menstruatie opwekt, ik zie als je googled op “laos menstruatie” een paar artikelen van blogs enzo waarin staat “het zou de menstruatie opwekken”. Als je in het Engels googled op “galangal menstrual period” vind ik helemaal niks. Ik heb ook dit artikel doorgespit: https://www.sciencedirect.com/topics/medicine-and-dentistry/galangal maar niks helaas.

1 like

ik moet zeggen dat ik me er niet zo diep in verdiept heb. Ik zie dan ook weer wat google resultaten waarin staat dat je het door dit effect niet moet gebruiken tijdens zwangerschap, maar echt wetenschappelijke artikelen vind ik idd ook niet zo snel.

edit: maar kan me ook voorstellen dat er niet veel trials naar gedaan worden.

1 like

Heb jij een kantoorbaan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben jij (over het algemeen) blij met je baan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb jij een baan die aansluit bij wat je gestudeerd hebt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ken je iemand die:

• Alcohol verslaafd is
  • Drugs verslaafd is
  • Rook verslaafd is
  • In de gevangenis zit
  • Die iemand vermoord heeft
  • Die vermoord is
  • Die zelfmoord heeft gepleegd
  • Die vermist wordt

0 stemmers

Huh naar mijn idee heb ik deze poll al heel vaak ingevuld de laatste dagen/week haha

44 likes