Stel je persoonlijke vraag #10

Ja ik ook!

1 like

Ik glibber er zelf vanaf, maar het is wel veeel beter voor je haar (en huid)

Het was achteraf gezien handiger als je het die mensen van ploeg a even had verteld, dat je koffie voor ze hebt maar dat het beter is als ze die pauze nemen als ze klaar zijn met die trap zodat ploeg b en c ook Verder kunnen. Dan waren ze op de hoogte. Maar goed ik ben precies zoals jij hoor ik zou dan in m’n hoofd een goed idee hebben en dan vergeten dat te zeggen, en dan uit eindelijk pakt het daardoor helemaal niet meer zo goed uit hahah

7 likes

Is Zadar (Kroatie) leuk als mini vakantiebestemming?

• Ja, leuk!
  • Mwah
  • Nee, stom
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Ik heb wel eens vlogs gezien over dubrovnik. Zag er heel leuk uit daar. Weet alleen niet of jij dat ook leuk vind.

1 like

Zou Dubrovnik niet meer doen op dit moment. Net zo druk als Venetië, soms mag je de oude stad niet eens in en door het extreme toerisme pittig duur geworden ook. Net Madurodam lol.

3 likes

Ja, het lijkt mij heeeel mooi alleen ook een beetje bang dat je inmiddels wordt doodgeslagen door selfiesticks en ze stomme vogelfluitjes aan je proberen te verkopen voor 20 euro. Ik wil gewoon lekker schelden en mijn wijn & snacks reviewen zonder dat iedereen me verstaat.

4 likes

vind het altijd een beetje lastig wat “kennen” is, omdat ik beroepshalve veel in aanraking kom met mensen die ik anders waarschijnlijk niet zou kennen, maar vul hem nu maar in inclusief de mensen die ik via mijn werk ken

Oh wat zonde! :sob:Mijn ouders zijn daar naartoe geweest toen ze begin 20 waren en het zag er echt ZO mooi uit op de foto’s dat ik altijd dacht daar moet ik nog ooit een keer naartoe. Echt heel idyllisch. Maarja dat is dus al tig en tig jaar geleden haha.

2 likes

Misschien wonen ze in de straat en waren ze benieuwd of het al is verkocht. Alsnog aso hoor!!! Maar dan zou ik het 5% minder aso vinden

1 like

Welke film vond jij mooier? Aangezien dit allebei ekte kaskrakers waren en ik nooit kan kiezen.

• Pearl Harbor
  • Titanic

0 stemmers

Ik weet niet wanneer je wil gaan, maar ik ben afgelopen juni naar Dubrovnik geweest en vond het echt perfect voor een paar dagen. In de maanden juli-augustus zou ik Dubrovnik sowieso mijden, omdat je dan wordt plat gelopen door dagjesmensen uit cruiseschepen enzo. Persoonlijk vond ik het afgelopen juni wel meevallen met de drukte - en ook met de prijzen. Wanneer je niet in de hoofdstraat gaat eten, maar in tussenstraatjes (wat eigenlijk overal zo is) zijn de prijzen echt goed te doen. Als je wil mag je me wel pm-en, ik ben echt verliefd geworden op Dubrovnik namelijk!

2 likes

Heeeeele moeilijke keuze. Maar toch pearl harbor omdat oorlogsdrama’s altijd extra zielig zijn.

Ik neig ook meer naar Pearl harbor maar ik kan nooit direct een keuze maken, ook omdat ik echt verliefd was op Leo.

Heb jij een rommella in de keuken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik wil het liefst in het midden zitten, dicht bij de deur om weer uit te stappen

29 likes

Te laat! Heb net ticket Zadar geboekt :D. Dubrovnik lijkt me ook heel mooi, maar volgens mij de laatste tijd ontzettend toeristisch helaas

2 likes

Ik pakte meestal de tweezits vlak voor de achterste deur, dus aan het einde van het voorste gedeelte!

2 likes

Laat jij je scheten gaan bij:

Gezin(ouders broers zussen)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Partner

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Beste vrienden/vriendinnen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Veel plezier met schelden en wijn drinken haha.

1 like