Ja, ik vind het verbod echt heel vervelend als ik zonder jas en tas in een jurkje zonder zakken fiets, want mijn mobiel mag ik niet meer vasthouden…
Ik vind het ook nog steeds heel vervelend. Ik had vanochtend Google maps nodig, die deed ik aan met m’n mobiel in de achterzak en dan oordoppen in. Ik heb ook zo’n mobiele fietshouder gekocht maar echt dat vind ik tot nu toe echt 3 keer niks. Oh en ik heb ook al vaak mijn mobiel achter m’n bh gepropt, dan kijken ze maar, kan me geen ruk schelen.
Haha dit doet me er aan denken dat ik laatst toen het zo warm was een jurk aan had zonder zakken en met de auto samen met een vriendin naar Duitsland ging. We wisten de weg niet helemaal dus navigatie op telefoon stond aan. Eenmaal op de plek van bestemming hadden we behoorlijk wat spullen die we mee moesten nemen waardoor ik geen hand meer vrij had om mijn telefoon vast te houden dus die had ik maar even in mijn bh gespropt, zag je aan de buitenkant toch niks van. Enfin wij melden ons aan bij de balie van het hotel en precies op dat moment klinkt er van tussen mijn boobs: “u heeft uw bestemming bereikt” 
Al past dit misschien beter in het ongemakkelijke momenten topic
Heel erg aso.
Ik woon nu tijdelijk weer bij mijn ouders en ongeveer 5 keer per dag staan er mensen met hun neus tegen het raam de woonkamer in te kijken. Heb het ook al regelmatig op m’n Instagram stories gezet
De laatste tijd lopen er ook regelmatig mensen de tuin in via de poort, dat doe je toch niet?! Oké we wonen in een toeristisch dorp maar dan nog
Vind het gewoon echt niet kunnen!
@Jumpsuit Oh ik ben wel benieuwd waarom je die telefoonhouder niks vindt? Las je post pas geleden en wilde toen ook zoiets kopen maar nog niet gedaan, dan ga ik dat ook maar niet doen misschien 
Heb je weleens een auto ongeluk gehad? Onder flink zou ik verstaan met een auto total loss of met gewonden, klein ongeval sws zonder letsel maar wel met schade.
- Ja, een flink ongeval
- Ja, een klein ongeval
- Nee
0 stemmers
Zo ja, heb je hier nog weleens last van?
- Ja mentaal
- Ja fysiek
- Nee
0 stemmers
Wow heb je aangifte gedaan 

Misschien is een tas iets voor jou.
Ik draag gewoon hetzelfde
behalve echte zomerjurken/rokjes of dikke truien dan.
Sowieso altijd snufje zout en goed puur. Ik doe er ook vaak marshmallows in die ik helemaal laat smelten❤️
Gezien jouw omschrijving van flink heb ik daar op gestemd (auto total loss), zelf had ik gelukkig alleen wat last van mijn rug en glasscherven in mijn handen. Als ik daar van uit ga, zou ik het misschien toch onder klein zetten (gezien ik veel geluk gehad heb). 
Ik ben altijd goed gekleed.
Hm niet echt geloof ik. Vind het wel lekker liggen en men beweert dat het beter is voor je huid en haar dus ga er maar mee door dan 
gewoon iedereen!
Toen ik stage liep in Canada konden mensen nooit plaatsen waar ik vandaag kwam, ik sprak geen Canadees of Amerikaans Engels, geen Engels met een latino accent dus ik moest wel uit Engeland komen
. Maar ik sprak dan ook een aantal woorden best Brits uit geloof ik 
Wat is je favoriete onderdeel van de Slimste Mens?
- Kijk geen slimste mens
- 3 6 9
- Open deur
- Puzzel
- Ingelijst (ja ja wie weet het nog)
- Galerij
- Collectief geheugen
- Finale
0 stemmers
Slimste mens NL vind ik echt aan aanfluiting. BE zijn alle onderdelen leuk
Ik raak altijd zo geïntimideerd door native speakers. Zeker met mijn uitspraak
Ik vind dat ik best wel prima Engels spreek maar zodra ik met een native speaker praat gaat het gewoon opvallen dat zij veel meer small talk doen en veel uitgebreidere zinnen gebruiken. Ik begrijp ze wel (en zij mij ook) maar ik word me dan heel erg bewust van mijn beperktere woordenschat.
Ik praat Engels met mijn moeder en ik merk dat als ik met haar ben en we zijn bv. kletsend bij de kassa dat we dan in het Engels worden aangesproken, terwijl we zelf alles in het Nederlands zeggen, alsof mensen dan een error krijgen.