Stel je persoonlijke vraag #10

Kan jij hier iets van verstaan?

• Nee zero
  • Misschien 1 woord
  • Wat is dit?!
  • Ja ik kan dit prima verstaan
  • Ik kan dit een beetje verstaan

0 stemmers

Huh dit is trouwens toch bijna Duits?

1 like

Ja, maar niet in het ijsje zelf. In ijs hoor je niet te bijten, zeker niet in waterijs. Daar word ik echt een beetje agressief van zelfs

5 likes

Ohhh Frans, hij is echt grappig

1 like

Maar hij gebruikt heel veel Duits ofniet? Als ik het zo in het Duits luister kan ik er iig heel iets van begrijpen.

1 like

Ja het accent van Kerkrade is gewoon eigenlijk Duits haha.

Een ijsje eten zonder bijten vergt liefde, techniek, toewijding en heel veel oefening.
De kunst is om van beneden naar boven te likken

7 likes

That’s what she said

16 likes

OMG, er is een keer iemand de enige :smile:

1 like

Shit man, ik lees deze door jullie reacties ineens op een vieze manier. Ik bedoelde het gewoon raar, niet vies. Maar nu kan ik mijn eigen reactie niet meer anders lezen dan door jullie dirty minds

9 likes

Let me lick you up and down… Oh nee down and up…

7 likes

Hahahaha sorry, ik ben een viezerik

4 likes

SX425

8 likes

Maar het is niet jullie tuin toch? Het is gewoon een openbaar stuk gras dat toevallig langs jullie woning loopt, of zie ik dat verkeerd?
Ik zou het wel storend vinden als daar telkens mensen staan. En mensen die bij je naar binnen gaan staan kijken vind ik ook niet zo netjes.
Maar je hond daar uitlaten zou ik niet direct asociaal noemen omdat het gewoon openbaar terrein is.

11 likes

Ja! In kerkrade zijn sommige straten aan de rechterkant Nederlands en dan de linkerkant is Duits. Gewoon in dezelfde straat

1 like

Ik vind die verhaaltjes van die “”””BN’ers”””” echt super super stom

Ik denk dat dat voor mij ook een beetje ligt aan de rest van de buurt. Als er naast nou een groot grasveld is waar je je hond ook kunt uitlaten, dan zou ik het asociaal noemen als ze telkens direct onder je raam gaan staan.
Maar als dat er niet is zou ik er (denk ik) niet zo’n moeite mee hebben.

1 like

Maar lik je dan ook een cornetto op??

1 like

Het enige dat ik bijt is het hoorntje

3 likes

Ik snap het. In dat geval: asociaal.

1 like

Ik vind dat dat heggetje eigenlijk zegt dat je dat gras niet mag betreden ofzo. Dus best wel aso en ook vreemd dat ze dan naar binnen gaan kijken. Maar omdat ze het wel netjes opruimen is het lastig om er iets van te zeggen

8 likes