Stel je persoonlijke vraag #10

Ik heb dit jaar maar 1 keer wild geplast en mijn date kon niet ophouden over hoe erg hij zich schaamde en dat ik een boete misschien kreeg en oh het was VRESELIJK. Ja vond ik zelf ook maarja.

Wat een dramaking zeg. Als je nu echt heel nodig moet? Ik zie er het kwaad en de schaamte echt niet van in.

13 likes

love wildplassen
doe het eigenlijk heel vaak bedenk ik me nu? denk wel bijna maandelijks

8 likes

Ja belachelijk hè, ik zei al zeker een kwartier dat ik het echt niet meer kon ophouden, ik had zelfs moeite met lopen. Maar hij neemt de verkeersregels in Europa enorm serieus. Natuurlijk is het niet oke om maar overal te pissen maar dat spreekt voor zich. Ik vind het ook echt heel STOM. Toen zette mij als het ware over een hek, en daar kon ik dan plassen, tussen de brandnetels :+1:.

Een feestje zonder drank

• vind ik net zo leuk als een feestje met drank
  • vind ik minder leuk dan een feestje met drank

0 stemmers

Ik ben gisteren om 8 uur gaan slapen en was om 4 uur klaarwakker om daarna pas om half 6 weer in slaap te vallen. Zou het echter nu weer doen, dus zou lekker naar bed gaan!

1 like

haha oja dat kan natuurlijk ook
wordt m’n eigen bias even duidelijk :biggrin:

5 likes

:sob:

de reden dat ik het post is omdat de vriend van een vriendin morgen een surpriseparty voor haar organiseert en net zegt Oja jongens ik heb besloten geen alcohol te kopen dus dat moet je zelf meenemen :slight_smile:

en ik dacht hm zou het dan net zo leuk zijn

en is dit een gierige actie van hem?

• ja
  • nee

0 stemmers

Wat vind jij van vrouwen die wildplassen?

• Ja dat is prima
  • Nou liever niet
  • Nee
  • Nee bah
  • Neutraal
  • Anders

0 stemmers

Eergisteren nog gedaan.

1 like

Ik denk niet eens aan een boete, nooit aan gedacht :’) Wel aan dat mensen me zien zitten. Kan niet zo snel stoppen op commando dus het is altijd op hoop van zegen.
Laatste twee keer met m’n date heb ik ook wildgeplast :’) Opeens begon later iemand over schaamte en dat ze het stom vond dat een date ging wildplassen en toen dacht ik shit wat zou hij er van vinden eigenlijk. Maar ja als je moet, dan moet je.
Score staat nu 3x in 1 week. Nog een andere keer week ervoor :’) Van januari tot en met juli weet ik niet.

1 like

En wat vinden jullie van een babyshower met alcohol?

• Goed idee! Alle gasten kunnen toch gewoon aan de wijn?
  • Slecht idee. Degene om wie het feestje draait mag immers zelf geen alcohol, een beetje solidariteit graag.

0 stemmers

Ik had dat een tijdje geleden toen ik een babyshower organiseerde. Een groepje andere vriendinnen stond erop dat er alcohol zou zijn, want zónder zou echt heel geforceerd zijn. Terwijl de zwangere in kwestie ook graag een wijntje lust en ik vond dat een beetje ongepast om op een feestje dat voor háár is georganiseerd lekker te gaan zuipen terwijl zij niet mag. Maar goed, ik wilde er ook geen ding van maken, maar dacht wel: een zondagmiddag zónder alcohol, jemig, is dat écht zo’n probleem?

1 like

Ligt er een beetje aan wie het is… ik heb allebei meegemaakt en de ene vriendin vond het chill dat niemand dronk en de andere vond het heel gezellig dat mensen lekker aan de wijn zaten.

2 likes

Heb je ooit serieus overwogen om te gaan vloggen (en die vlogs ook te publiceren)

• Ja, en ik ben ook gaan vloggen
  • Ja, maar heb het uiteindelijk niet gedaan
  • Nee

0 stemmers

Ja, dat klopt wel! Deze vriendin vond het gelukkig ook helemaal prima. Maar ik heb me er toen wel over verbaasd omdat ik mijn eigen gedachtegang zo logisch vond. Maar er zijn genoeg mensen die dat dus geen enkel probleem vinden. Je eigen logica is niet altijd de algemeen geldende logica. :slight_smile:

Ik vind alcohol sowieso best raar op een babyshower? Maar ben welgeteld 1 keer op een babyshower geweest in mijn leven dus heb ook geen idee, misschien is het wel heel normaal.

7 likes

Ik vind het ook wel primitief hoor, zeker als je gewoon binnen een wc hebt. Maar waarom denk jij dat het erger is als vrouwen het doen? Bij zo’n enorme tuin zou ik het even gek/normaal/neutraal vinden als een vrouw zou wildplassen als wanneer een man dat doet.

Ja, dat snap ik! En wat mij betreft hoeft niemand zich in te houden. Ik zou het ook nogal extreem en onnodig vinden om iets niet te eten/drinken omdat er een zwangere bij is. Maar dit is een feestje speciaal voor die zwangere. En gevoelsmatig maakt dat het dan anders voor mij. Maar dat is blijkbaar helemaal niet voor iedereen zo. Ook leuk om te weten.

Ik denk niet zoals jij, denk ik.
Mannen die commentaar hebben op vrouwen die buiten plassen maar het zelf net zo goed wel doen moeten echt heel snel hun mond houden. (Voor mij maakt het niet uit of je man of vrouw bent. Als het al primitief is dan is hef dat voor beide geslachten).

2 likes

Ik zat een keer in een sprinter naar Schiphol (zonder wc dus!!) toen ik ineens echt ziek werd en voelde dat ik diarree kreeg. De hele reis heb ik zo stil mogelijk gezeten, maar blijkbaar trok ik helemaal wit weg en iedereen vroeg maar steeds of ik oké was, terwijl ik geen contact met wie dan ook wilde. Toen we aankwamen ben ik zo snel als ik kan naar de wc geschuifeld en heb ik de hele groep waar ik mee was achtergelaten. Wat wás ik blij met die wc zeg…

3 likes