Als je met iemand een gesprek hebt over whatsapp en je bent al bezig met het tikken van een bericht wat daar ook te maken heeft en de andere persoon schakelt opeens over op een ander onderwerp. Bijvoorbeeld dat je het eerst had over ‘restaurantjes in Berlijn’ en vervolgens zegt de andere persoon ‘mijn oma wordt opgenomen in een hospice’. Wat doe je dan?
- Je verwijdert het bericht dat je typte over Berlijnse restaurants helemaal en reageert op het bericht over de oma die naar een hospice gaat. Als je denkt dat het weer acceptabel is om over de restaurants te praten, type je alles opnieuw.
- Je kopieert en verwijdert het bericht over de Berlijnse restaurants even en reageert op het bericht over de oma. Vervolgens plak je je eerdere geschreven tekst weer in het gesprek als je denk dat je dat onderwerp weer kan aansnijden
- Anders…
0 stemmers

. Die had ik op EGF omdat ik me daar toen eigenlijk te oud voelde voor het forum, en dus maar net deed of ik jonger was. Heb die naam toen ook meegenomen naar hier, maar kwam er toen achter dat ik lang niet de enige oude zak was hier, dus heb toen het getal laten verwijderen.