Stel je persoonlijke vraag #10

Inclusief ondergoed en sokken? Daar ben ik wel vanuit gegaan bij het stemmen namelijk…

Edit: Oh, nvm, had eerste even verder moeten lezen.

1 like

Hahahaha ik bedenk mij nu dat ik vroeger als kind met een vriendin vaak een in een bepaalde speeltuin speelde waar een klein bosje naast was. Als we dan naar de wc moesten, of het nu plassen of poepen was, was dat te lang om even naar huis te gaan.
Dus poepten en plasten we in dan kleine bosje :joy:. Ben benieuwd of iemand ooit onze drollen gevonden heeft.
Dit is best erg als ik het zo terug lees hahaha

2 likes

Een vrouw naar mijn hart :heart:

4 likes

Hoe doen jullie dat wildplassen als vrouw? De laatste keer dat ik dat deed zeek ik heel mijn broek en schoenen onder

3 likes

Zorgen dat je echt in een goeie slav Squad zit en dan gaan. Als je lafjes hurkt dan gaat het idd over je broek heen.

11 likes

Fijnste is in een jurk of rok. Gewoon je onderbroek uit, benen uit elkaar en goed druk zetten dan kun je staand plassen

3 likes

Luie darm :raising_hand_woman:t3:

Wijd gaan hurken, broek en onderbroek naar achter trekken en schoenen ver uit elkaar hihi.

1 like

Wildplassen is mijn leven :love_you_gesture:t2:

1 like

Jurkje aan en string gewoon aan de kant trekken blijkt voor mij de beste manier.

1 like

Hoe langer mijn afstanden werden tijdens hardlopen, hoe vaker ik ook moest plassen hahaha. Echt irritant was dat, durfde bijna nooit te gaan

Ik mis de optie:" vind ik leuker dan met drank" :see_no_evil:

2 likes

Er gaat een wereld voor mij open! Thanks allemaal!
Ik weet wat ik de volgend keer ga proberen als ik buiten ben en moet plassen :nerd_face:

Ik vind dit ergens wel een vermakelijke discussie aangezien de slogan van de stad Groningen is: “Er gaat niets boven Groningen”. :whistling:

7 likes

Je broek/onderbroek op je knieën/bovenbenen laten en verder goed met je kont naar de grond, maar je bekken niet te veel naar voren kantelen want dan komt je plas te veel naar voren.
Moest hier best over nadenken, wat ik nou precies doe.

1 like

Ik heb zelfs wild geplast tegenover een politie-auto :joy:. Dat was uiteraard niet de bedoeling, maar ik moest echt gigántisch dringend (tijdens het hiken), dus toen ik 2 verlaten hutjes zag, vond ik dat een ideale plek. Ik ben toen daartussen gegaan, alleen niet gezien dat echt nét in het verlengde van de “gang” tussen beide hutjes een combi stond, ook echt met agent naast die in mijn richting keek. Ik kon toen ook niet meer stoppen en het bleef ook maar duren, maar gelukkig is er verder niets van gekomen, wel met klein hartje verder gewandeld, haha :sweat_smile:.

18 likes

Het is niet dat ik standaard met een plastuit rondloop, maar ik vind het wel heel praktisch. Voor gewoon wildplassen is het overbodig, maar járen geleden gebruikte ik ze op een festival. Nooit aanschuiven in de ellenlange rijen voor de vrouwentoiletten, maar gewoon lekker tussen de mannen aan zo’n eilandje, ideaal.

4 likes

Al van even geleden, maar toch. Ik vind aantrekkelijk zijn niet per se gerelateerd aan uiterlijk; het is vaak dat ik iemand best knap kan vinden totdat ik hem hoor praten of bezig zie. Omgedraaid heb ik me ook best al vaak aangetrokken gevoeld door personen die niet bepaald knap zijn, maar door hun manier van doen juist wel.

4 likes

Heb jij een tv op je slaapkamer?

• Ja
  • Nee
  • Anders/ik heb geen aparte slaapkamer

0 stemmers

En had je vroeger een tv op je slaapkamer?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Lifehack: als je gehurkt zit en je doet dan je knieën tegen elkaar (terwijl je nog wel breed zit) plas je recht naar beneden i.p.v. alle kanten op en kan je altijd wildplassen!

14 likes