Ik vind oraal ook tellen. Maar ik heb zelf met alle mensen waarmee ik oraal heb gedaan ook seks gehad. Ben benieuwd of je oraal met meer mensen hebt gedaan? Vind dat zelf vaak intiemer dan penetratie.
Ja ik heb vaginisme gehad dus penetratie is voor mij tot mijn 20e geen optie geweest. Dus dan deden we het oraal
Pak jij je koffer volledig uit als je op reis bent, waarbij je koffer dus helemaal leeg is en je alles in de kasten van je accommodatie (hotel, huisje, etc.) hebt gelegd?
Ik heb dat nl. nog nooit gedaan, bedenk ik net. Mijn koffer ligt altijd open en ik neem eruit wat ik nodig heb.
- Ja
- Nee
- Enkel als ik ergens langer dan x (bv. 3) dagen ben.
0 stemmers
Ik slaap dus nooit 1 week op dezelfde plek en volgens mij krijg ik daardoor ook meer angstige dromen. Als ik âwakker wordâ in paniek en angst dan gaat mijn date zetten. " Itâs ok itâs itâs itâs ok itâs ok". Omdat ik dan ook gek ga trappen etc. Ik weet niet meer waar ik het liefst slaap eigenlijk.
en het vervolgens zelf verpesten he
Ohh shit ik kijk verkeerd, nee verkeerd beschuldigd inderdaad, verwarde je avatar met @Yellow
Hmm, maar op zoek naar een andere denk ik
in polls ben ik altijd in de war met @morale en @Suvi ! Maar wel een prachtige houtsnede dus snap dat hij populair is als avatar.
Ik ben nu wel benieuwd of je het dialect of het accent bedoeltâŠ
Want waarom zouden ze in Groningen iemand uit Heerlen niet verstaan als die persoon ABN met een accent spreekt?
Ik heb een tijdje op een middelbare school in Leeuwarden gewerkt waar scholieren van Ameland naartoe kwamen. Op Ameland kun je je vmbo diploma halen en als je âmeerâ kan, ga je daarna door naar de havo in (bijvoorbeeld) Leeuwarden. Die scholieren woonden op kamers (een paar meiden woonden dan bijvoorbeeld op kamers bij hun oudere studerende zussen in een huis) of in de kost bij een gastgezin. Op vrijdagmiddag pakten ze dan de boot terug naar het eiland om hun ouders weer te zien in de weekenden!
Nee hoor, zeker niet erg! Maar voor de verwarring is het wel handig haha. Denk best vaak huh dit heb ik niet gezegd en dat het kwartje dan pas valt
Hahah ooh dat maakt niet uit hoor!
Ik wil hier even een toelichting aan geven âomg wat is dat! " " IEEEEEWWWUL een VIS?â âgooi erop hij gaat dood hoor!â âJa misschien niet op de randâ. GOOI AUB DAT BEEST WEG! " Met allerlei gekrijs . Zij hadden een bootje voor ons gehuurd voor 3 uur ofzo. Dat was net iets teveel voor stadsmenschen.
Ik zou een buffer houden voor een onverwachte, grote uitgave en de rest steken in extra aflossing van de hypotheek, denk ik.
Maar ook weer niet heel Alkmaar, om het extra verwarrend te maken.
Dankjewel! Hier heb ik zegmaar wel echt wat aan voordat een of ander ouder persoon over âwest Frieslandâ oid begint. En als je zegt dat je eigenlijk maar gewoon in de randstad ofzo bent geboren heb ik het gevoel dat ze teleurgesteld zijn op al die mensen haha
Ik heb dus geen idee. Heb dat nooit bijgehouden, kom met een snel rondje rond de 25, maar heb er sowieso wel een paar vergeten denk ik. Maar of ik er 3 of 10 ben vergeten?
En ondergoed/sokken?