Stel je persoonlijke vraag #10

Haha omg 750+, ik wil echt maar een paar kledingstukken waar ik heel blij mee ben. Ben mijn kast de laatste tijd zeer aan het uitdunnen en heb het laatste jaar op een vintage jasje na niks gekocht, alleen een aantal dingen zelf gemaakt. En dat voelt zoooveeel chiller dan zoveel dingen hebben die het allemaal net niet zijn, en ik ook helemaal niet nodig heb.

4 likes

Ik kan wel het huis van mijn ouders aanwijzen hier,maar het zit niet in West-Friesland :stuck_out_tongue: wat ik gek vind want het ligt dichter bij Friesland.

Misschien een beetje een rare vraag maar heb jij haren op de achterkant van jouw bovenbenen? Wij hebben hier laatst met de zaklamp functie van m’n mobiel erop geschenen en toen ontdekten we toch wel degelijk enkele haren. Maar echt een enkele paar haarsprieten.

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet
  • Volgens mij wel een beetje

0 stemmers

Het is ook natuurlijk helemaal niet boeiend maar mn laatste ex vroeg meerdere keren of dat eigenlijk wel normaal was om, dus in mijn geval daar geen haargroei te hebben. Ik zou ook echt het niet scheren daar hoor. En ik zit niet meer op een teamsport, ga niet naar een sauna etc, en ik vroeg me dat ineens af. Ik lig namelijk met blote benen op m’n bed nu.

1 like

ja echt een hoop en ze zijn echt bijna zwart?!?! terwijl de haren aan de voorkant van m’n bovenbenen veel lichter en dus minder opvallend zijn.

2 likes

Ik word agressief van mensen die commentaar moeten leveren op hoe ik mijn ijsje eet. Ik bijt dus, waterijs maar ook softijs/schepijs bijt/hap/lik ik soort half af. Ik word echt misselijk van mensen die hun ijsje echt zo aflikken met van die lange halen, dat ijsje zo rond. Blegg.

6 likes

Ik zie hierbij echt SpongeBob voor me die met zo’n lange tong om het hele ijsje gaat en daarbij spettert.

Maar aan de andere kant kan ik het ook weer niet handelen als ik iemand dus in een ijsje zie bijten. Kan er niks aan doen. Krijg dan bijna mee een brainfreeze.

1 like

Heb jij dit jaar wild geplast?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet
  • Anders

0 stemmers

Ik heb dit jaar maar 1 keer wild geplast en mijn date kon niet ophouden over hoe erg hij zich schaamde en dat ik een boete misschien kreeg en oh het was VRESELIJK. Ja vond ik zelf ook maarja.

Wat een dramaking zeg. Als je nu echt heel nodig moet? Ik zie er het kwaad en de schaamte echt niet van in.

13 likes

love wildplassen
doe het eigenlijk heel vaak bedenk ik me nu? denk wel bijna maandelijks

8 likes

Ja belachelijk hè, ik zei al zeker een kwartier dat ik het echt niet meer kon ophouden, ik had zelfs moeite met lopen. Maar hij neemt de verkeersregels in Europa enorm serieus. Natuurlijk is het niet oke om maar overal te pissen maar dat spreekt voor zich. Ik vind het ook echt heel STOM. Toen zette mij als het ware over een hek, en daar kon ik dan plassen, tussen de brandnetels :+1:.

Een feestje zonder drank

• vind ik net zo leuk als een feestje met drank
  • vind ik minder leuk dan een feestje met drank

0 stemmers

Ik ben gisteren om 8 uur gaan slapen en was om 4 uur klaarwakker om daarna pas om half 6 weer in slaap te vallen. Zou het echter nu weer doen, dus zou lekker naar bed gaan!

1 like

haha oja dat kan natuurlijk ook
wordt m’n eigen bias even duidelijk :biggrin:

5 likes

:sob:

de reden dat ik het post is omdat de vriend van een vriendin morgen een surpriseparty voor haar organiseert en net zegt Oja jongens ik heb besloten geen alcohol te kopen dus dat moet je zelf meenemen :slight_smile:

en ik dacht hm zou het dan net zo leuk zijn

en is dit een gierige actie van hem?

• ja
  • nee

0 stemmers

Wat vind jij van vrouwen die wildplassen?

• Ja dat is prima
  • Nou liever niet
  • Nee
  • Nee bah
  • Neutraal
  • Anders

0 stemmers

Eergisteren nog gedaan.

1 like

Ik denk niet eens aan een boete, nooit aan gedacht :’) Wel aan dat mensen me zien zitten. Kan niet zo snel stoppen op commando dus het is altijd op hoop van zegen.
Laatste twee keer met m’n date heb ik ook wildgeplast :’) Opeens begon later iemand over schaamte en dat ze het stom vond dat een date ging wildplassen en toen dacht ik shit wat zou hij er van vinden eigenlijk. Maar ja als je moet, dan moet je.
Score staat nu 3x in 1 week. Nog een andere keer week ervoor :’) Van januari tot en met juli weet ik niet.

1 like

En wat vinden jullie van een babyshower met alcohol?

• Goed idee! Alle gasten kunnen toch gewoon aan de wijn?
  • Slecht idee. Degene om wie het feestje draait mag immers zelf geen alcohol, een beetje solidariteit graag.

0 stemmers

Ik had dat een tijdje geleden toen ik een babyshower organiseerde. Een groepje andere vriendinnen stond erop dat er alcohol zou zijn, want zónder zou echt heel geforceerd zijn. Terwijl de zwangere in kwestie ook graag een wijntje lust en ik vond dat een beetje ongepast om op een feestje dat voor háár is georganiseerd lekker te gaan zuipen terwijl zij niet mag. Maar goed, ik wilde er ook geen ding van maken, maar dacht wel: een zondagmiddag zónder alcohol, jemig, is dat écht zo’n probleem?

1 like