Stel je persoonlijke vraag #10

Heb jij een kledingstuk wat je nooit aankan?

• Ja, een
  • Ja, meerdere
  • Neen

0 stemmers

Zo ja, wat is dit voor kledingstuk?

• Jurk
  • Rok
  • Blouse
  • Jumpsuit
  • Lange broek
  • Korte broek
  • Schoenen
  • Jasje
  • Anders

0 stemmers

Ik heb dus al jaren een lange, lichtblauwe chiffon avondjurk, uit de sale van mango. Prachtig ding, maar letterlijk nooit een gelegenheid gehad waar ik hem heb kunnen dragen?

44 likes

Met een pizzaschaar :ok_hand:t3:

1 like

ik zat net in de film en een man naast me was echt ontzettend aan het ruften, 2 uur lang. Mensen achter me hadden nogal commentaar en hebben meermaals gezegd hoe asociaal het is en dat je dan niet naar de film goed gaan. Wat vinden jullie?

• ja naar de film gaan terwijl je elke 10 minuten een stinkbom moet laten is aso
  • Nee moet gewoon kunnen

0 stemmers

1 like

Ik snij een pizza niet in punten. Vind dat echt kut eten

1 like

Ja ik zat er naast, ik weet 90% zeker dat hij het was want ik hoorde ook de hele tijd zijn darmen piepen en rommelen
maar ik was ook bang ja dat men dacht dat ik het was dus heb een paar keer ~semi opvallend~ m’n neus bedekt haha

3 likes

Zat @Karl_Lagerfeld in de zaal? :thinking:

26 likes

“Plast Ă©n Ruft overal”

9 likes

Hahahahah fuck ik wist niet dat ik solo was in deze

12 likes

Ik vind het niet leuk ofzo, een schetenlatend persoon naast me, maar stel je voor dat je last van die ziekte van Crohn of weet ik het hebt en je daardoor snel last van je darmen/lichaamsgassen. Zielig als je dan niks kan/mag ondernemen.

13 likes

En dan irriteer je iedereen met dat je er langs moet steeds haha.

1 like

ja dit zat ik ook te denken, dat zou echt zielig zijn
(besprak deze casus net even met m’n moeder ook lol)

1 like

Ok niks waarbij je anderen kennis laat maken met je stank dan. Wat best veel is als je het hebt over openbare ruimtes en activiteiten

Ik sta je bij :ok_hand:t3:

1 like

Nouja je zit niet vaak vast naast iemand voor zo’n lange tijd. Je kan niet weg en zit in iemands darmgas. Nee bedankt.

Kost je dan gewoon 14 euro om je twee uur kapot te ergeren en succes met je popcorn.

7 likes

Pizza knippen :raised_hands:t3: Sinds ik dat heb geleerd doe ik niks anders, heb zelfs 1 schaar in mijn la liggen die alleen daarvoor is :smiley:

1 like

Ik laat het altijd gesneden bezorgen. Zelf afbakken doe ik weinig, de oven in mijn studentenhuis doet daar rustig 40 minuten over

De Lion King is gewoon vanaf 9 jaar en ouder hoor!

2 likes

Lion king heeft een leeftijd. En die is niet voor alle leeftijden. Pathé controleer hier ook streng op dus snap niet dat het kind toegelaten werd.

1 like

Mmh apart.
Vind overigens ook niet dat Pathé daar verantwoordelijk voor is.

Tis altijd nog de eindverantwoordelijk voor de ouders.

Ik vind het wel een slechte move van die ouder in kwestie.

1 like