Ligt er een beetje aan wie het is… ik heb allebei meegemaakt en de ene vriendin vond het chill dat niemand dronk en de andere vond het heel gezellig dat mensen lekker aan de wijn zaten.
Heb je ooit serieus overwogen om te gaan vloggen (en die vlogs ook te publiceren)
- Ja, en ik ben ook gaan vloggen
- Ja, maar heb het uiteindelijk niet gedaan
- Nee
0 stemmers
Ja, dat klopt wel! Deze vriendin vond het gelukkig ook helemaal prima. Maar ik heb me er toen wel over verbaasd omdat ik mijn eigen gedachtegang zo logisch vond. Maar er zijn genoeg mensen die dat dus geen enkel probleem vinden. Je eigen logica is niet altijd de algemeen geldende logica.
Ik vind alcohol sowieso best raar op een babyshower? Maar ben welgeteld 1 keer op een babyshower geweest in mijn leven dus heb ook geen idee, misschien is het wel heel normaal.
Ik vind het ook wel primitief hoor, zeker als je gewoon binnen een wc hebt. Maar waarom denk jij dat het erger is als vrouwen het doen? Bij zo’n enorme tuin zou ik het even gek/normaal/neutraal vinden als een vrouw zou wildplassen als wanneer een man dat doet.
Ja, dat snap ik! En wat mij betreft hoeft niemand zich in te houden. Ik zou het ook nogal extreem en onnodig vinden om iets niet te eten/drinken omdat er een zwangere bij is. Maar dit is een feestje speciaal voor die zwangere. En gevoelsmatig maakt dat het dan anders voor mij. Maar dat is blijkbaar helemaal niet voor iedereen zo. Ook leuk om te weten.
Ik denk niet zoals jij, denk ik.
Mannen die commentaar hebben op vrouwen die buiten plassen maar het zelf net zo goed wel doen moeten echt heel snel hun mond houden. (Voor mij maakt het niet uit of je man of vrouw bent. Als het al primitief is dan is hef dat voor beide geslachten).
Ik zat een keer in een sprinter naar Schiphol (zonder wc dus!!) toen ik ineens echt ziek werd en voelde dat ik diarree kreeg. De hele reis heb ik zo stil mogelijk gezeten, maar blijkbaar trok ik helemaal wit weg en iedereen vroeg maar steeds of ik oké was, terwijl ik geen contact met wie dan ook wilde. Toen we aankwamen ben ik zo snel als ik kan naar de wc geschuifeld en heb ik de hele groep waar ik mee was achtergelaten. Wat wás ik blij met die wc zeg…
Inclusief ondergoed en sokken? Daar ben ik wel vanuit gegaan bij het stemmen namelijk…
Edit: Oh, nvm, had eerste even verder moeten lezen.
Hahahaha ik bedenk mij nu dat ik vroeger als kind met een vriendin vaak een in een bepaalde speeltuin speelde waar een klein bosje naast was. Als we dan naar de wc moesten, of het nu plassen of poepen was, was dat te lang om even naar huis te gaan.
Dus poepten en plasten we in dan kleine bosje . Ben benieuwd of iemand ooit onze drollen gevonden heeft.
Dit is best erg als ik het zo terug lees hahaha
Een vrouw naar mijn hart
Hoe doen jullie dat wildplassen als vrouw? De laatste keer dat ik dat deed zeek ik heel mijn broek en schoenen onder
Zorgen dat je echt in een goeie slav Squad zit en dan gaan. Als je lafjes hurkt dan gaat het idd over je broek heen.
Fijnste is in een jurk of rok. Gewoon je onderbroek uit, benen uit elkaar en goed druk zetten dan kun je staand plassen
Luie darm
Wijd gaan hurken, broek en onderbroek naar achter trekken en schoenen ver uit elkaar hihi.
Wildplassen is mijn leven
Jurkje aan en string gewoon aan de kant trekken blijkt voor mij de beste manier.
Hoe langer mijn afstanden werden tijdens hardlopen, hoe vaker ik ook moest plassen hahaha. Echt irritant was dat, durfde bijna nooit te gaan
Ik mis de optie:" vind ik leuker dan met drank"