Stel je persoonlijke vraag #10

Er gaat een wereld voor mij open! Thanks allemaal!
Ik weet wat ik de volgend keer ga proberen als ik buiten ben en moet plassen :nerd_face:

Ik vind dit ergens wel een vermakelijke discussie aangezien de slogan van de stad Groningen is: ā€œEr gaat niets boven Groningenā€. :whistling:

7 likes

Je broek/onderbroek op je knieƫn/bovenbenen laten en verder goed met je kont naar de grond, maar je bekken niet te veel naar voren kantelen want dan komt je plas te veel naar voren.
Moest hier best over nadenken, wat ik nou precies doe.

1 like

Ik heb zelfs wild geplast tegenover een politie-auto :joy:. Dat was uiteraard niet de bedoeling, maar ik moest echt gigĆ”ntisch dringend (tijdens het hiken), dus toen ik 2 verlaten hutjes zag, vond ik dat een ideale plek. Ik ben toen daartussen gegaan, alleen niet gezien dat echt nĆ©t in het verlengde van de ā€œgangā€ tussen beide hutjes een combi stond, ook echt met agent naast die in mijn richting keek. Ik kon toen ook niet meer stoppen en het bleef ook maar duren, maar gelukkig is er verder niets van gekomen, wel met klein hartje verder gewandeld, haha :sweat_smile:.

18 likes

Het is niet dat ik standaard met een plastuit rondloop, maar ik vind het wel heel praktisch. Voor gewoon wildplassen is het overbodig, maar jĆ”ren geleden gebruikte ik ze op een festival. Nooit aanschuiven in de ellenlange rijen voor de vrouwentoiletten, maar gewoon lekker tussen de mannen aan zo’n eilandje, ideaal.

4 likes

Al van even geleden, maar toch. Ik vind aantrekkelijk zijn niet per se gerelateerd aan uiterlijk; het is vaak dat ik iemand best knap kan vinden totdat ik hem hoor praten of bezig zie. Omgedraaid heb ik me ook best al vaak aangetrokken gevoeld door personen die niet bepaald knap zijn, maar door hun manier van doen juist wel.

4 likes

Heb jij een tv op je slaapkamer?

• Ja
  • Nee
  • Anders/ik heb geen aparte slaapkamer

0 stemmers

En had je vroeger een tv op je slaapkamer?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Lifehack: als je gehurkt zit en je doet dan je knieƫn tegen elkaar (terwijl je nog wel breed zit) plas je recht naar beneden i.p.v. alle kanten op en kan je altijd wildplassen!

14 likes

Ik heb wel 10 keer tegen mijn vader gezegd dat hij de tv ergens anders mocht zetten want ik keek er nooit naar, maar hij vond het wel best zo :joy: toen heb ik hem op een dag cadeau gegeven aan een vriendin. Dag tv! Was ie overigens niet zo blij mee

1 like

Hoewel ik slecht ben in plassen in gehorige hokjes en wc’s met een rij ben ik echt een pro in wildplassen en als ik gedronken heb maakt het me al helemaal niet meer uit. Met de feesten heb ik een keer gezellig met 10 andere meiden een spot gedeeld en ze waren reuze gastvrij.

1 like

God ja wat vervelend voor je dat je dat aan moet zien! Heb ā€˜t met je te doen hoor

2 likes

Ohh wildpoepen heb ik hele verhalen over.

Lang gĆŖnant verhaal

Ik ga dus altijd wildkamperen en dan moet je wel wildpoepen en daar wen je ook wel aan. Maar verleden jaar lag ik dus in een tent s nachts en ik moest opeens ZO nodig en ik kreeg de rits niet open en ik kon de zaklamp niet vinden. We stonden in de jungle dus je kan daar echt niet zonder zaklamp ff naar buiten in ā€˜t donker. Ondertussen hield ik het echt echt bijna niet meer, dus ik schreeuwfluisterde m’n vriend wakker waar hij de zaklamp gelaten had (die achteraf natuurlijk gewoon aan mijn kant lag). Vervolgens krijgt hij ook accuut bizarre krampen en zijn we allebei in poeppaniek. Uiteindelijk die tent open gesjord en allebei naar buiten gestormd, maar het liep al langs onze benen. Omg zaten we daar midden in de nacht in de jungle zonder zaklamp in onze diarreepants. Keihard lachen en huilen tegelijk. Toen liep er ook nog een beest over m’n voeten (nog steeds geen idee wat) en wilde ik de tent weer invluchten maar dat kon niet want we zaten allebei dus helemaal onder. In je blote kont vervolgens op zoek naar een wc rol om je een beetje op te frissen. We zijn wel nader tot elkaar gekomen kunnen we wel zeggen :sweat_smile:

64 likes

Als je met iemand een gesprek hebt over whatsapp en je bent al bezig met het tikken van een bericht wat daar ook te maken heeft en de andere persoon schakelt opeens over op een ander onderwerp. Bijvoorbeeld dat je het eerst had over ā€˜restaurantjes in Berlijn’ en vervolgens zegt de andere persoon ā€˜mijn oma wordt opgenomen in een hospice’. Wat doe je dan?

• Je verwijdert het bericht dat je typte over Berlijnse restaurants helemaal en reageert op het bericht over de oma die naar een hospice gaat. Als je denkt dat het weer acceptabel is om over de restaurants te praten, type je alles opnieuw.
  • Je kopieert en verwijdert het bericht over de Berlijnse restaurants even en reageert op het bericht over de oma. Vervolgens plak je je eerdere geschreven tekst weer in het gesprek als je denk dat je dat onderwerp weer kan aansnijden
  • Anders…

0 stemmers

ik stuur het bericht van de restaurantjes alsnog en citeer dan het stukje over oma en ga daarop meteen verder

56 likes

Deze oma vergeet altijd dat je dat ook kan doen in whatsapp. :’)

1 like

Als je het hebt over iets en die ander is een bericht aan het typen, maar je gooit er een ander onderwerp in en die ander reageert dan alleen op het laatste bericht. Zo irritant vind ik dat, wil graag weten wat je nog over dat eerdere onderwerp te zeggen had. Dus ik doe het ook zoals @kika @anon42392789

1 like

deze vraag is vast al 100 keer voorbij gekomen maar oke.
hoe oud ben je?

• <15
  • 15-20
  • 21-25
  • 26-30
  • 31-35
  • 36-40
  • 41-45
  • 46-50
  • 50>

0 stemmers

Nog tien dagen :sob:

Wat zeg jij?

• Twintig over vier
  • Tien voor half 5

0 stemmers

Voor iedereen die dagelijks een bril draagt:

Je gaat twee weken op vakantie binnen Europa. Neem je een reservebril mee?

• Ja, ik neem een reservebril mee
  • Nee, ik neem extra lenzen mee
  • Nee, ik neem niks reserve mee
  • Anders, namelijk
  • Ik heb een bril nodig want ik heb toch per ongeluk gestemd terwijl ik geen bril draag dus ik ga nu naar de opticien.

0 stemmers