Stel je persoonlijke vraag #10

Ik zit as we speak ZOOP te kijken, duimen dat Anubis ook ooit op Videoland komt.

Edit: of moet ik naar het opbiecht topic

6 likes

Geen hater, love GG, maar dan had bijvoorbeeld 90210 (er even vanuit gaand dat het om het origineel gaat uit de 90s) toch echt meer inhoud. En SATC was baanbrekender, ook al heeft het de tand des tijds niet echt goed doorstaan. En ook One Tree Hill, The O.C. en Grey’s Anatomy spraken toch meer moeilijke onderwerpen aan en gingen een stuk meer de diepte in. Die andere GG, PLL, DH en TVD zijn wel echt complete pulp, daar ben ik het mee eens (heb ze behalve DH met heel veel plezier gekeken, niks mis met een beetje pulp, no shame in my game, etc).

Edit: zie nu je andere posts. Dat je er persoonlijk een band mee hebt en er veel in herkent/herkend hebt is natuurlijk mooi, maar dat maakt het niet automatisch een inhoudelijk betere serie dan de anderen.

1 like

@Jauregui ik ben nu dit aan het kijken.

Ooi stonden de afleveringen op youtbe maar die zijn nu weg.

3 likes

Ja ik heb hier thuis wel nog een dvd met een paar afleveringen maar niet alles :frowning:

1 like

Haha ik heb die nooit gezien dus kan er niet over oordelen :sweat_smile:
Ik heb ben zelf GG aan het terugkijken en toen ik in Google zocht op ‘series like gossip girl’ stond deze er toch echt tussen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dit is zooo nostalgisch, nu wil ik dus het huis Anubis kijken!

1 like

Toch nog filmvraagjes, sorry!!

Hoeveel films heb je gezien van de top 250 op IMDB?

  • 0
  • 1-50
  • 51-100
  • 101-150
  • 151-200
  • 201-250

0 stemmers

Van de in eerder genoemde polls regisseurs, wie is je favoriet? (je mag er 3 kiezen)

  • Guillermo del Toro
  • Alfred Hitchcock
  • Steven Spielberg
  • David Fincher
  • Terry Gilliam
  • Darren Aronofsky
  • Lasse Hallström
  • Greta Gerwig
  • David Lynch
  • Agnès Varda
  • Quentin Dupieux
  • Coen brothers
  • Stanley Kubrick
  • Dennis Villeneuve
  • Yorgos Lanthimos
  • Martin Scorsese
  • Sofia Coppola
  • Quentin Tarantino
  • Wachowsky sisters
  • Ik heb geen enkele film van deze regisseurs gezien

0 stemmers

1 like

Oh jee, was deze genoemd? Dan heb ik er over gelezen, sorry!

Ben jij er ook klaar mee om steeds aan te klikken welke films (of series) je hebt gekeken?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik zie persoonlijk liever gewoon allemaal soorten onderwerpen.

21 likes

Hoevaak was jij je gordijnen dan?

  • Stik
  • In
  • Je
  • Gordijnen

0 stemmers

Ik had mijn stem aangepast zodat het mooi op een rij zou blijven, maar jouw stem telt zwaarder dus nou klopt het nog steeds niet

1 like

Welke kleur hebben je gordijnen?

  • Zwart
  • Wit
  • Roze
  • Groen
  • Blauw
  • Beige
  • Paars
  • Goud
  • Rood
  • Zilver
  • Multikleur
  • Vitrage
  • Mijn ramen zijn vies dus ik heb geen gordijnen nodig
  • Ik heb meer dan één paar gordijnen in mijn huis en ik kan niet kiezen
  • Ik heb geen gordijnen
  • Mijn gordijnen zitten in de was

0 stemmers

Grijs.

10 likes

Anders, dan schrijf ik kleiner zodat het wel past.

6 likes

Geel.

Ik heb panelen!

Haha sorry nog even over films. Ik heb dit weekend ‘the housebunny’ gekeken op netflix en het is echt zo’n heeerlijke foute early 2000 film, incl thema dat gaat over sororities/fraternities, valse bitches, foute lage broeken en veel bling en bijpassende 00’s muziek.

4 likes

Vind deze kleur prachtig en weet zeker dat het je mooi staat, maar ik stem toch nee. Het is best kut om bij te houden en als je het rode zat bent duurt het wel even voordat je terug bent bij blond (als je je haar niet teveel wil beschadigen).