Ik draag gelnagellak en dan heb je juist aceton nodig!
Met want ik heb vaak velletjes naast mân nagels en dat wordt door de aceton meteen goed schoon en dan is het eerder weer weg.
Draag niet heel veel nagellak meer dus had geen zin om remover te kopen en heb t er de laatste keren maar met pure aceton van werk afgehaald haha
Ik gebruik pure aceton, dat werkt voor mij een stuk sneller dan acetonvrije nagellakremover en, volgens mij (hoewel ik er geen onderzoek naar heb gedaan, dus het kan onzin zijn) is nagellakremover ongeacht wat erin zit sowieso niet âgoedâ voor je nagels - ook al zit er geen aceton in, er zit toch blijkbaar iets in dat zo agressief is dat het nagellak van je nagels af krijgt.
Slaapwandelen jullie wel eens?
- Ja
- Nee
- Ik weet het niet zeker
0 stemmers
Ik heb vannacht al slaapwandelend een koekje gegeten 
Kennelijk ga ik als ik praat in mn slaap rechtop zitten 
Ik had (serieus???) een poster van hem op mijn kamer hangen
In groep 7 of 8 was dat.
Ja, ik ook. En dan word ik wakker van het geluid van mijn eigen lach.
Wist jij wat de Amazone was voordat het in de fik stond?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wist jij dat er, ver voor de huidige branden en de grote media aandacht zijn begonnen, al elke minuut een stuk Amazone regenwoud ter grootte van een voetbalveld werd gekapt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Dit geloof ik niet. Dat zijn 1440 voetbalvelden per 24 uur. Dat is 720 hectare. Dan is het woud na twee jaar weg (ik heb dit even uitgerekend.) (Niet even, het had wat voeten in de aarde).
Sinds wanneer wordt er âelke minuut een voetbalveldâ gekapt ?
Ik weet geen precieze getallen, maar wel dat er veel gekapt wordt. Wel ja gestemd maar das technisch gezien een leugen.
ik heb een vraag over iets maar daarvoor moet ik eerst even een andere vraag stellen die al 100 keer is geweest misschien
douche jij over het algemeen vaker in de avond of ochtend? of 2 x per dag
- avond
- ochtend
- allebei
0 stemmers
deze is voor mensen die alleen 's avonds douchen
was jij je gezicht 's ochtends bij het opstaan?
- Ja
- Nee
0 stemmers
ooh maar ik heb nee gestemd omdat ik niet wist dat er elke minuut een voetbalveld gekapt zou worden. wel dat er gekapt wordt
ik dacht dat alle ja-stemmers wisten dat er dus elke minuut een voetbalveld gekapt wordt (als het waar is)
Ik was 13 toen hij vermoord werd, maar herinner me voor zijn dood vooral dat hij heel vaak op tv was in combinatie met Ayaan Hirsi Ali. En dat ze die film hadden gemaakt. Naar mijn idee was dat best vaak op het nieuws toen.
Lekker man
Ik wissel het af, ik heb niet echt een specifiek voorkeur. Meestal op zondag in de avond omdat ik dan mijn beddengoed verschoond heb.
Paar keer per jaar met bodylotion, maar paar keer per week met olie (jojobaolie vooral, soms kokosolie).
Ik ken hem ook hier van! En een film met Katja Schuurman erin, ooit een stuk over gelezen ofzo. Maar ik was dan ook wat ouder en geen kind meer. @Mhysa

help
Ik vind het echt zo erg en zo niet te bevatten gatver