Stel je persoonlijke vraag #10

Ik weet nog steeds niet of ik verstandskiezen heb
En nu kom ik ook nog te laat op werk omdat ik te lang heb zitten googelen

4 likes

Oké ik moet nu naar de tandarts omdat ik last heb van een verstandskies. Ik had dit niet moeten lezen. :neutral_face:

3 likes

Nou gelukkig niet hahahaha. Dat trek je niet hoor :joy:

Oh man deze verhalen, krijg er gewoon kippenvel van. Ik ben gezegend met één verstandskies, had de rest gewoon niet in aanleg, en die zit al jaren zonder problemen prima op zijn plek😶

Bij harde gebakken broodjes (pistolets, kaiserbroodjes, stokbrood enz) vind jij dan de boven of onderkant het lekkerste?

• Bovenkant
  • Onderkant
  • Allebei even lekker

0 stemmers

Zo’n bolle kant eet zo irritant. Schaaf daar ook altijd mijn hele gehemelte mee open

9 likes

ja mijn moeder zei van niet, maar ik ben dan ook bij wijze van in een hutje op de hei thuis geboren. ze zei “ach alles doet toch al pijn dat voel je niet meer”. dus ik heb dat tot op de dag vanvandaag gedacht. :pleading_face: en ze is dus onverdoofd gehecht er waren ook geen verdovingsmiddelen voor handen. mijn moeder ziet er ook ontzettend uitgeput uit opde eerste fotos, toen had ze nog zwarte krullen en het eerste wat ik dacht was , OMG WAAROM HEEFT NIEMAND HAAR HAREN IN EEN STAART GEDAAN!

2 likes

Persoon A kreeg een relatie met zijn stagiair: persoon B. Dit moest stil worden gehouden, ook nadat het stagecontract afliep. Het is vooral belangrijk dat collega’s van A er niet achterkomen. Inmiddels zijn beiden 4 jaar verder en wonen ze semi-samen (i.v.m. locatie werk heeft B nog elders extra woonruimte). Vind je dit apart?

• Ja, wow, die zijn echt al lang samen
  • Een beetje, maar ik snap het wel
  • Ja, dit lijkt me moeilijk volhouden naar de buitenwereld
  • Nee, logisch dat het geheim moet blijven

0 stemmers

Ik moet mezelf steeds hard onderdrukken om A niet de groeten te doen aan B terwijl hij met zijn collega’s staat, haha.

1 like

Het stagecontract is 3,5 jaar geleden verlopen. B werkt elders fulltime en wil niet terugkeren naar de werkplek van A.

Maar houden ze het nu nog steeds geheim?

1 like

Ja! A. vreest voor de impact op zijn baan. Behalve familie en vrienden weet niemand het.

Ze kunnen toch ook zeggen dat ze daarna pas een relatie hebben gekregen? Ik zou het echt gek vinden als een collega een relatie heeft maar er nooit iets over verteld(t?) of na al die jaren zijn vriendin nooit bij naam noemt en nooit foto’s heeft ofzo.

12 likes

A kan toch gewoon zeggen dat ze zijn gaan daten nadat B klaar was met zijn/haar stage?

14 likes

vind dit echt bizar. wat vertel je dan allemaal aan je collega’s? weten die dat A een relatie heeft of doet hij/zij alsof hij/zij single is? wat als ze gaan trouwen? so many questions :confused:

Nou 4 september moet ik al. :sob::crossed_fingers:

Dat vraag ik me ook af ja… Ik ga er binnenkort iig weer eens naar vragen. Het lijkt mij niet te doen.

:joy:

Neeee, haha… :joy:

Ook geen directeur of zo. Maar zijn specifieke baan kun je qua invulling niet per se elders vinden/krijgen (dit voelt nu een beetje als het Black Stories topic).

2 likes

Nee, dat is ook niet het geval.

Ik had een boek besteld van Book Depository (echt een cheape boekensite) en had via paypal betaald maar paypal voerde mijn oude adres in als shipping address en nadat ik betaald had kon ik het niet meer veranderen.
Ik heb toen een mail gestuurd of ze het naar een ander adres konden sturen omdat die van paypal een oud adres is (waar ik over 2 weken niet meer woon). Ik kreeg een mail terug dat ze verstuurd is naar mijn nieuwe adres.
Nu heb ik het boek 2x gekregen, zowel op mijn oud als op mijn nieuw adres.
Wat zou jij doen?

• Beide boeken houden en een weggeven
  • Beide boeken houden en een verkopen
  • 1 terugsturen zodat je je geld terugkrijgt, maar toch nog een boek hebt
  • 1 terugsturen maar met de boodschap dat je het dubbel ontvangen hebt

0 stemmers

(Terugsturen is ‘gratis’ omdat ik de kosten vd refund shipping bij paypal kan aangeven)

Ik heb zelf het cancellation form ingevuld en bij ‘reden’ de boodschap gezet dat ik het tweemaal ontvangen, dus het is aan hen om te doen wat ze ermee willen. Ik kon het niet over m’n hart krijgen om gewoon 1 boek terug te sturen en dat geld terug te innen en toch een boek te hebben… Het is al zo’n goedkope site en ze hebben me via de customer service echt goed geholpen.

Vraag me af wat jullie zouden doen!