Ik zag het eergisteren, geloof ik, en nu wordt het volop gedeeld door mensen die ik volg op Instagram en Facebook, ook met de vergelijking met de Notre Dame. Zeker een goed punt, alleen blijkt het ook zo te zijn dat al dat geld dat toen beloofd werd, helemaal niet is uitbetaald.
(https://www.google.com/amp/s/amp.theguardian.com/commentisfree/2019/jul/18/ruins-notre-dame-billionaires-french-philanthropy)
Omg lifehack! Dit wist ik serieus niet en deed altijd moeilijk als ik een voice berichtje kreeg
Heb jij een eigen auto? Delen met partner mag ook maar niet de auto van je ouders of lease maatschappij
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ben jij lid van de anwb?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Of van een andere pechhulp service?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik lul veel, maar erg interessant is het niet
Mijn vriend is goed met auto’s.
Lekker vrouwonvriendelijk vooral. Klinkt echt als zo’n mannen-onder-elkaar hilarische grap
Oooh oja! Had de male even over het hoofd gezien
Klinkt echt als een elitaire vleeskeuring…
Vind het wel weer bijzonder dat de vrouw wel in de cc moet, maar de man niet???
Ik zou echt denken: doei ik kom zelf ook niet. Wat een kut uitnodiging
@Krabsalade @midheavenmoon ooooh, ik dacht dat ze bedoelden dat de vrouwelijke +1 zelf in de cc moest, maar dat dat bij de mannelijke +1 niet hoefde
Niet dat deze uitleg het er veel beter op maakt
Ik dacht eigenlijk dat zo goed als iedereen met een rijbewijs wel lid zou zijn van de ANWB (of een andere pechhulp)
Nou ja heb wel een rijbewijs, maar geen auto, waarom zou ik dan lid zijnv an de ANWB? Dan heeft dat toch geen zin? Of ben ik nu heel dom bezig
Het is geloof ik wel zo dat hoe langer je lid bent, hoe meer voordelen je hebt. Dus in dat geval is het wel al gunstig om alvast lid te worden. Weet alleen niet wat die voordelen zijn haha.
Ik weet niet of ik mezelf uberhaupt ooit een eigen auto zie hebben haha/heb het geld nu ook er niet echt voor over. Maar als ikw eer in Nederland woon zal ik er eens naar kijken
Het hangt er wel een beetje vanaf of je met enige regelmaat rijdt hoor haha. Maar als je de auto van iemand leent en je hebt pech heb je wel een eigen abonnement nodig bij de ANWB. Het gaat op persoon en niet op voertuig namelijk!
Heb je weleens Help! Mijn man is klusser gekeken en gedacht: Hoe laat je het zover komen? Doe het zelf, huur iemand in of geef je man een schop onder zn kont!!!
- Gewoon nee
- Nee want ik heb ook zon man maar ik bel gelijk John Williams
- Ja!!!
- Ik kijk die onzin niet
0 stemmers
Maar waarom ligt de grens dan bij 12
Vriend van ons heeft een ambu,
Ik kan altijd wel iemand bellen die komt helpen, veel van onze vriendengroep zijn goed met auto’s.
Ja, of ik bel een lift en ze halen hem later die dag op.