Stel je persoonlijke vraag #10

Nee man, helms zijn voor landen waar mensen niet kunnen fietsen of de infrastructuur kut is. Je moet fietsen zo ongecompliceerd mogelijk maken, dan fietsen de meeste mensen. Als je n helm verplicht stelt zullen veel mensen niet meer fietsen (ik)

25 likes

Een vriend van ons heeft een ambu ja,
Maar onze vriendengroep bestaat uit auto liefhebbers en de groep is behoorlijk groot.

Mijn vriend heeft ook een eigen werkplaats en wij hebben meerdere auto’s.

1 like

Tm 6 of 8 jaar lijkt me prima.

1 like

Toeristen zouden hier sowieso niet mogen fietsen :rage::rage::rage::rage::rage::rage:

18 likes

Haha nee, hij heeft ook meerdere auto’s.
Zie het als een uit de hand gelopen hobby…

Voor mij niet vreemd nee, ik weet niet beter :yum:

Maar wij hebben ook 14 auto’s en ik vind het nog steeds lastig hoe mensen daar op reageren en hoe ik daar mee om moet gaan want voor ons is het normaal.

4 likes

Heb jij het nu over een zieken ambulance? Een ambulance is namelijk ook een oplegger waar je auto’s op kan takelen! Dit wist ik zelf eerst niet tot mijn broer het er over had :sweat_smile:

9 likes

Klopt

Nee, een oplegger :yum:

1 like

Heb je weleens gehoord van de supervulkaan yellowstone?

• Ja, al lang
  • Ja, sinds (heel) kort
  • Nee, nog nooit
  • Ik weet het niet zeker

0 stemmers

Ha, wij hadden er ooit 6 maar hebben het nu terug weten te brengen naar 4. Met een kindje is er weinig tijd meer om te sleutelen. Wat voor (soort) auto’s hebben jullie als ik vragen mag?

1 like

Maar waar laat je al die auto’s dan

2 likes

Dit is ook een ambulance :rofl:

ik wist het ook niet hoor, tot mijn broer dus inderdaad zei dat zijn auto met een ambulance was opgehaald

6 likes

Ik wist het ook niet hoor. Is het algemeen bekend dat dat zo heet?

ik wist het ook niet hoor haha.
leer nog eens wat op mn 30e :stuck_out_tongue:

3 likes

Dit vond ik als kind al een huiveringwekkend gegeven, en toen zou het nog eeuwen duren. Nu ik lees dat het over enkele tientallen jaren al gebeurt, denk ik echt dat het einde van de wereld in zicht is. Ik vind dit oprecht heel eng om te lezen.

6 likes

Vanaf welke leeftijd vindt je mensen oud,

• 50+
  • 60+
  • 70+
  • 80+
  • 90+

0 stemmers

Ik heb ooit gelezen dat automobilisten gevaarlijker gaan rijden, bijvoorbeeld krapper inhalen, als een fietser een helm draagt. Het bleek daardoor dat er juist weer meer ongelukken gebeurden, ook met hersenletsel omdat mensen de helm niet goed droegen. Dat was gebaseerd op onderzoeken in volgens mij Zweden en Denemarken, dus misschien wel anders dan in Nederland, maar ik vond dat wel verrassend.

7 likes

Ja ik ook. En die Amazone branden. Ik ben echt bang. Sommige mensen zeggen dat we nog tot ongeveer 2050 te leven hebben. Dat is maar dertig jaar :frowning:

Maar met een goede bron of zeggen ze maar wat? Vind dat wel heftig om zo maar aan te nemen. (Niet onaannemelijk maar waar baseren die mensen hebt op?)

3 likes

Ja, zoiets was het idd, was ook wel een wat ouder onderzoek ja. En het is natuurlijk de vraag hoe dat in NL zou lopen, waar automobilisten veel meer gewend zijn aan (veel) fietsers op de weg.