Stel je persoonlijke vraag #10

image

34 likes

Ik word hier heel naar van :joy:

14 likes

Ja je moet er ook niet te lang naar kijken :laugh:

Niet mijn mond btw

4 likes

Haha als het goed is heb je er maximaal 32!

Ja zoiets vermoedde ik al haha. Ik heb namelijk alles nog (28 stuks) minus 4 getrokken verstandskiezen dus ik was zeer verbaasd over de opties boven de 32. Tenzij iemand natuurlijk nog melktanden heeft? :thinking:

Ja dat zou misschien nog wel kunnen! Ik ken ook iemand met dubbele hoektanden, dan zaten die boven de gewone hoektanden in het tandvlees. Die staken er dan ook echt doorheen!

https://m.hln.be/nieuws/buitenland/deze-jongen-heeft-dubbele-rij-tanden-net-zoals-haaien~a63ec8e5/

:exploding_head:

Nu je het zegt trouwens, heb ik ook ooit iemand gezien die (volgens mij) dubbele hoektanden had. Ik heb het nooit expliciet gevraagd maar die jongen had boven allebei zijn hoektanden een beetje grijzige uitsteeksels


1 like

Wist jij dat Tom Cruise 1 voortand in het midden van zijn gebit heeft?

  • Ja duh, algemene kennis
  • Nee, wat?

0 stemmers

Tom

1 like

Hahaha ik moest ook meteen hieraan denken toen het over aantallen voortanden ging.
Angel, die vriendin van serena van beautylab heeft dat ook toch?

1 like

Misschien een rare vraag, maar ben je toevallig roodharig?

Hahaha ik ook ja. Wist ook niet dat het aantal tanden en kiezen kon verschillen, behalve dan ivm verstandskiezen en misschien mensen die een of meerdere tanden missen

Succes!

Ik weet niet eens meer waar het precies was. Maar het was laat op de dag, het was al bijna leeg en er was een stuk waar ze iets aan het verbouwen waren ofzo. Dus daar waren geen dieren en ĂŒberhaupt weinig te zien.
Nouja zo dus. Vond er verder weinig aan. En ik vind dierentuinen ook stom.

Ook @Jauregui

1 like

Borrels zijn nooit arelaxt. 'vo

4 likes


Kan hem niet spiegelen maar VO

2 likes

Ja, vorig jaar december toen m’n ouders op vakantie waren. Maar zou het niet zo snel weer doen. Wel direct de volgende ochtend het bed verschoond. Maar die gedachte wond mij niet op ofzo, het bed was gewoon de handigste plek.

ja, was echt gruwelijk. bij mij ging het ook in stukken en boren en met beitel en al. gelukkig zijn er boven ooit twee kiezen getrokken toen ik een beugel moest dus daar is genoeg ruimte dus die laat ik lekker zitten. die verrekte kaakchirurg zei toen ook “ja mevrouw we verwijderen altijd aan Ă©Ă©n kant boven en onder tegelijk en daar bent u geen uitzondering op!” toen ben ik echt zo boos geworden, niet okĂ©. en toen deed het ook nog eens zo’n pijn en die slangen etc. blegh. blij dat dat hoofdstuk niet afgesloten is haha

@Mimosa nee ik ben niet roodharig, hoezo? heb je een theorie over roodharigen en een niet-werkende verdoving? :joy:

Je verhaal deed me denken aan het moment dat ik een ingegroeide teennagel had, en ik na 7 spuiten in mijn teen nog niet verdoofd was! Het is overigens geen theorie hoor :wink:

1 like

Mijn cavia is doder. Na de bevalling moest in down onder gehecht worden. 10x raden of de verdoving goed gegaan was


1 like

dit is echt m’n grootste nachtmerrie :sob:

1 like

Lijkt me heel naar, maar ik dacht eigenlijk dat dat standaard zonder verdoving ging :hushed: