Stel je persoonlijke vraag #10

Oh thanks. Ja ik had zelf ook kunnen googlen natuurlijk @Luzarl.

Ja ik weet het ook niet zeker hoor. Maar heb best veel vriendinnen op facebook die erg bezig zijn met het klimaat, vegan eten, bomen planten enz. en die zeiden dat dit wel zo klopte. Maar misschien is het schijn en bangmakerijk (waarschijnlijk)

Oude auto’s, voornamelijk voor 1980

1 like

Mijn vriend heeft een grote werkplaats waar er een heleboel staan…

1 like

Hoe ouder mijn ouders worden, hoe ouder ik de grens van oud vind liggen. Mijn ouders kan ik gewoon nog niet als oude mensen zien.

31 likes

Same, mijn vader wordt 67 :roll_eyes:

1 like

Ik ben inmiddels verloofd met mijn voormalige stagebegeleider. Wij hebben het zelfs tijdens mijn afstuderen aangekondigd zodat ik een andere begeleider kon krijgen. Dit is uiteraard niet mogelijk binnen alle sectoren.

15 likes

Nee ik bedoel ook niet dat het sowieso waar is maar IK geloofde dat wel een beetje.

Herkenbaar, de grens schuift steeds op, al is mijn vader net 72 geworden en vindt het toch best al oud. Zelf wordt ik dit najaar 24.

1 like

Bij de Berghain gaat het er ook niet (alleen) om hoe hot je bent, meer om hoe cool je bent.

“Heute nicht.”

Oh, en:

:rofl:

18 likes

Vinden jullie het een gek gevoel om iets te eten/drinken terwijl je aan het plassen/poepen bent?

• ja
  • nee
  • weet ik niet

0 stemmers

Huh dat doe ik echt nooit

2 likes

haha eet je nooit wat terwijl je op de wc zit? zelfs maar een dropje of kauwgom ofzo?

Gadver nee ik ga dan echt kokhalzen. Eten en wc zijn voor mij echt geen combo.

23 likes

O ik echt wel. Ik ben zo vaak aan het eten dat het gewoon wel eens gebeurt dat ik tussendoor moet plassen. Dan ga ik mijn eten echt niet wegleggen. Niet dat ik daar altijd met een bord avondeten op schoot zit maar wel vaak met volle mond. Of een boterham ofzo. Is ook omdat ik vaak moet muktitasken door mijn slechte vermogen om verantwoordelijk met tijd om te gaan.

4 likes

Geen idee, heb dit denk ik nog nooit gedaan.
Kauwgom misschien, maar dat vind ik niet gek denk ik.

Nee???

Dat is wel het ultieme laden en lossen als je eet op de wc

41 likes

Hahaha ja precies ik deed het vandaag en vond het zo’n geestig idee

haha van mijn moeder mocht ik echt NOOIT eten op de wc en ik deed het ook niet regelmatig maar toch wel af en toe in de ochtend met een boterham in mijn mond ff plassen in alle haast
mijn moeder vond dat vreselijk

1 like