Stel je persoonlijke vraag #10

Auw! Nee, dat wordt wel verdoofd door middel van een injectie.

1 like

Maar komen ze dan wel recht door? Omdat je ze drie jaar geleden al moest laten weghalen meestal is dat omdat ze schuin staan.

Nee ze stonden toen niet helemaal scheef, nu is het niet helemaal recht geloof ik maar ook niet dramatisch scheef. Anders zou ik ook heel veel pijn hebben denk ik. Maar toen zeiden ze ook, het is verstandig ze eruit te laten halen ivm ontstekingen maar misschien komen ze ook nog wel door. Voila. Maarja, hopelijk blijft het goed gaan zo. Wil ze er denk ik komend jaar wel uit laten halen. Las gister dit: https://nl.m.wikihow.com/Weten-of-je-verstandskiezen-doorkomen en vond dat wel boeiende info

Verdovingen die niet werken zijn wel kut. Dat had ik de tweede keer toen ik links een verstandskies liet trekken. Maar goed, dan zwaai je een keer wild en stopt ā€˜ie wel. Wat bijgespoten en toen was het :+1:t4: Alleen vloog die kies daarna mijn mond uit tussen mijn haren en moest de tandarts hem eruit vissen :rofl:

Bedenk me nu dat de eerste keer een kies afbrak, ik de verdoving uit moest laten werken en daarna naar de kaakchirurg moest fietsen om ā€˜m eruit te laten snijden. Was ook een excursie hoor.

Dat gezegd hebbende, ik vond het allemaal nog steeds geen zak voorstellen en had 0 napijn.

6 likes

Oh man ik weet nog dat ik mā€™n verstandskies eruit ging laten snijden en tegelijkertijd was er in de wachtruimte een man die alle tanden die hij nog had ging laten trekken. Voor een kunstgebit. Toen viel die kies wel mee. Ookal liep ik daarna wel rond met een hamsterwang.

Gaaaadver, ik voel nu gewoon water door mijn tanden stromen :face_vomiting:

2 likes

Mijn eerste verstandskies moest bij de kaakchirurg, vond het vooral eng dat er een doek over je gezicht lag en je niet kon zien wat er ging gebeuren. Voordeel daarvan was wel dat het mega snel ging en hij na, voor mijn gevoel, 2 minuten al zei dat ik klaar was. Nadeel was dat het aan de onderkaak was en daar gaat makkelijker eten in zitten dus dat ging een beetje ontsteken.

Bij de tweede kies ging ik naar de tandarts omdat ik een doorverwijzing naar de kaakchirurg wilde, maar toen zei hij ineens ā€œoh ik haal ā€˜m er wel ff uit hoor!ā€ 10 minuten later was de kies er uit, maar vond het dus wel vervelend dat ik me er niet op voor kon bereiden. Heb er verder helemaal geen pijn aan gehad en heb mā€™n kies mee naar huis genomen. :smile:

Krijg echt kiespijn van al die verhalen man :frowning:

2 likes

Dat kan ja.

1 like

Ik weet nog steeds niet of ik verstandskiezen heb
En nu kom ik ook nog te laat op werk omdat ik te lang heb zitten googelen

4 likes

OkƩ ik moet nu naar de tandarts omdat ik last heb van een verstandskies. Ik had dit niet moeten lezen. :neutral_face:

3 likes

Nou gelukkig niet hahahaha. Dat trek je niet hoor :joy:

Oh man deze verhalen, krijg er gewoon kippenvel van. Ik ben gezegend met Ć©Ć©n verstandskies, had de rest gewoon niet in aanleg, en die zit al jaren zonder problemen prima op zijn plekšŸ˜¶

Bij harde gebakken broodjes (pistolets, kaiserbroodjes, stokbrood enz) vind jij dan de boven of onderkant het lekkerste?

  • Bovenkant
  • Onderkant
  • Allebei even lekker

0 stemmers

Zoā€™n bolle kant eet zo irritant. Schaaf daar ook altijd mijn hele gehemelte mee open

9 likes

ja mijn moeder zei van niet, maar ik ben dan ook bij wijze van in een hutje op de hei thuis geboren. ze zei ā€œach alles doet toch al pijn dat voel je niet meerā€. dus ik heb dat tot op de dag vanvandaag gedacht. :pleading_face: en ze is dus onverdoofd gehecht er waren ook geen verdovingsmiddelen voor handen. mijn moeder ziet er ook ontzettend uitgeput uit opde eerste fotos, toen had ze nog zwarte krullen en het eerste wat ik dacht was , OMG WAAROM HEEFT NIEMAND HAAR HAREN IN EEN STAART GEDAAN!

2 likes

Persoon A kreeg een relatie met zijn stagiair: persoon B. Dit moest stil worden gehouden, ook nadat het stagecontract afliep. Het is vooral belangrijk dat collegaā€™s van A er niet achterkomen. Inmiddels zijn beiden 4 jaar verder en wonen ze semi-samen (i.v.m. locatie werk heeft B nog elders extra woonruimte). Vind je dit apart?

  • Ja, wow, die zijn echt al lang samen
  • Een beetje, maar ik snap het wel
  • Ja, dit lijkt me moeilijk volhouden naar de buitenwereld
  • Nee, logisch dat het geheim moet blijven

0 stemmers

Ik moet mezelf steeds hard onderdrukken om A niet de groeten te doen aan B terwijl hij met zijn collegaā€™s staat, haha.

1 like

Het stagecontract is 3,5 jaar geleden verlopen. B werkt elders fulltime en wil niet terugkeren naar de werkplek van A.

Maar houden ze het nu nog steeds geheim?

1 like

Ja! A. vreest voor de impact op zijn baan. Behalve familie en vrienden weet niemand het.