Stel je persoonlijke vraag #10

Heb een keer blaasontsteking from hell gehad en toen ben ik van ellende maar op de wc gaan zitten met een tafel voor me zodat ik m’n huiswerk kon maken en kon eten zonder de frustratie van steeds naar de badkamer toe moeten lopen

43 likes

Zo’n oplegger wordt gebruikt om kapotte auto’s mee te vervoeren dus eigenlijk is dit ook gewoon een soort ziekenwagen. Maar dan voor zieke auto’s :biggrin:

1 like

Heb wel eens een fles wijn mee de douche in genomen. Ik werkte destijds vaak tot laat en wilde daarna nog wel eens de stad in duiken. In mijn hoofd een win-win maar zou het niet meer zo snel doen haha

10 likes

Ik eet elke week fruit onder de douche. En drinken onder de douche is nóg beter!

5 likes

hahaha ik moet hier zo hard om lachen, ik vind het er ook heel zielig eruit zien eigenlijk.

Nogal een saaie poll maar mijn moeder zei dat nagellakremover met aceton slecht was voor de nagels etc. Nu heb ik dus “acetonfrei” maar gekocht. Voor degene die nagellak gebruiken, haal jij het eraf met of zonder aceton?

• Met
  • Zonder
  • Geen flauw idee

0 stemmers

Ik draag gelnagellak en dan heb je juist aceton nodig!

Met want ik heb vaak velletjes naast m’n nagels en dat wordt door de aceton meteen goed schoon en dan is het eerder weer weg.

Draag niet heel veel nagellak meer dus had geen zin om remover te kopen en heb t er de laatste keren maar met pure aceton van werk afgehaald haha

Ik had eerst zonder aceton maar vond die zooo erg stinken. Als ik de watjes in de prullenbak gooide moest ik ook meteen de zak vernieuwen omdat het zo’n penetrante geur was. Is met die mét aceton veel minder gek genoeg!

Ik gebruik pure aceton, dat werkt voor mij een stuk sneller dan acetonvrije nagellakremover en, volgens mij (hoewel ik er geen onderzoek naar heb gedaan, dus het kan onzin zijn) is nagellakremover ongeacht wat erin zit sowieso niet “goed” voor je nagels - ook al zit er geen aceton in, er zit toch blijkbaar iets in dat zo agressief is dat het nagellak van je nagels af krijgt.

2 likes

Slaapwandelen jullie wel eens?

• Ja
  • Nee
  • Ik weet het niet zeker

0 stemmers

Ik heb vannacht al slaapwandelend een koekje gegeten :face_with_monocle:

11 likes

Kennelijk ga ik als ik praat in mn slaap rechtop zitten :neutral_face:

2 likes

Ik had (serieus???) een poster van hem op mijn kamer hangen

In groep 7 of 8 was dat.

2 likes

Ja, ik ook. En dan word ik wakker van het geluid van mijn eigen lach.

5 likes

Wist jij wat de Amazone was voordat het in de fik stond?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wist jij dat er, ver voor de huidige branden en de grote media aandacht zijn begonnen, al elke minuut een stuk Amazone regenwoud ter grootte van een voetbalveld werd gekapt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Dit geloof ik niet. Dat zijn 1440 voetbalvelden per 24 uur. Dat is 720 hectare. Dan is het woud na twee jaar weg (ik heb dit even uitgerekend.) (Niet even, het had wat voeten in de aarde).

Sinds wanneer wordt er ‘elke minuut een voetbalveld’ gekapt ?

6 likes

Ik weet geen precieze getallen, maar wel dat er veel gekapt wordt. Wel ja gestemd maar das technisch gezien een leugen.

13 likes

ik heb een vraag over iets maar daarvoor moet ik eerst even een andere vraag stellen die al 100 keer is geweest misschien

douche jij over het algemeen vaker in de avond of ochtend? of 2 x per dag

• avond
  • ochtend
  • allebei

0 stemmers

deze is voor mensen die alleen 's avonds douchen
was jij je gezicht 's ochtends bij het opstaan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers