Stel je persoonlijke vraag #10

Nou 4 september moet ik al. :sob::crossed_fingers:

Dat vraag ik me ook af jaā€¦ Ik ga er binnenkort iig weer eens naar vragen. Het lijkt mij niet te doen.

:joy:

Neeee, hahaā€¦ :joy:

Ook geen directeur of zo. Maar zijn specifieke baan kun je qua invulling niet per se elders vinden/krijgen (dit voelt nu een beetje als het Black Stories topic).

2 likes

Nee, dat is ook niet het geval.

Ik had een boek besteld van Book Depository (echt een cheape boekensite) en had via paypal betaald maar paypal voerde mijn oude adres in als shipping address en nadat ik betaald had kon ik het niet meer veranderen.
Ik heb toen een mail gestuurd of ze het naar een ander adres konden sturen omdat die van paypal een oud adres is (waar ik over 2 weken niet meer woon). Ik kreeg een mail terug dat ze verstuurd is naar mijn nieuwe adres.
Nu heb ik het boek 2x gekregen, zowel op mijn oud als op mijn nieuw adres.
Wat zou jij doen?

  • Beide boeken houden en een weggeven
  • Beide boeken houden en een verkopen
  • 1 terugsturen zodat je je geld terugkrijgt, maar toch nog een boek hebt
  • 1 terugsturen maar met de boodschap dat je het dubbel ontvangen hebt

0 stemmers

(Terugsturen is ā€˜gratisā€™ omdat ik de kosten vd refund shipping bij paypal kan aangeven)

Ik heb zelf het cancellation form ingevuld en bij ā€˜redenā€™ de boodschap gezet dat ik het tweemaal ontvangen, dus het is aan hen om te doen wat ze ermee willen. Ik kon het niet over mā€™n hart krijgen om gewoon 1 boek terug te sturen en dat geld terug te innen en toch een boek te hebbenā€¦ Het is al zoā€™n goedkope site en ze hebben me via de customer service echt goed geholpen.

Vraag me af wat jullie zouden doen!

ā€¦ ik heb zo Ć©Ć©n hele sonos box gratis gekregen :grimacing::grimacing: als het niet van een klein bedrijfje is doe ik echt niet moeite voor dat soort dingen haha, maar als je je echt goed geholpen voelt kan ik me voorstellen dat het anders voelt

1 like

Laat jij je telefoon opladen aan de lader terwijl je slaapt (nacht)?
ja = ook soms.

  • nee
  • ja

0 stemmers

ik durf dat niet zo goed haha. ivm brandgevaar maar ook dat het niet goed zou zijn voor de batterij.
doe het dus nooit, maar volgens mij kan het echt geen kwaad :sweat_smile:

Wanneer laad jij je telefoon op als je het 's nachts niet doet?

als ik thuis ben en niet slaap

2 likes

Ja ze hebben dus een online cancellation form waarin ik het dus heb aangegeven en binnen 24u zou ik antwoord moeten hebben. Het is op zich een grote site dus denk niet dat ze het snel zouden merken, maar het voelt toch het beste om eerlijk te zijn.

Vind het trouwens wel grappig bij mijn poll, ik zag een paar keer de stem ā€˜Beide houden en 1 verkopenā€™ en daarna direct verspringen naar een andere optie :stuck_out_tongue:
Dus ik doe ook even anonieme poll:

  • Beide houden en een weggeven
  • Beide houden en een verkopen
  • 1 terugsturen zodat je je geld terugkrijgt maar toch nog een boek hebt
  • 1 terugsturen met de boodschap dat je het dubbel ontvangen hebt

0 stemmers

Ik versprong! Maar omdat ik verkeerd gelezen had :stuck_out_tongue: ik zou hem niet verkopen want daar ben ik te lui voor in deze situatie. Zou hem dan weggeven.

3 likes

Haha okƩ dat had ik zelf moeten kunnen bedenken

haha vond het niet zoā€™n gekke vraag hoor, moest even bedenken wanneer ik het precies doe. maar er zijn geen specifieke momenten, gewoon random als ik thuis ben
vaker als ik in bed lig en dan op mijn telefoon bezig ben => terwijl die in de lader hangt. dat is perfect

Tip voor de mensen met een in ieder geval een iPhone (weet niet of het ook werkt bij Android) krijg je een voice memo, Kun je je iPhone tegen je oor aanhouden net zoals je belt en hoor je de voice memo zo. Ipv dat je als een gekkie je telefoon met de onderkant tegen je oor aan legt

8 likes

@Ludo, take notes :rofl:

Ik heb zoā€™n schurfthekel aan spraakberichten. Typ het gewoon. Ik kan het niet altijd (direct) terugluisteren en heb daar ook gewoon helemaal geen zin in.

3 likes

Ik praat met mijn meeste vriendinnen enkel via voicememos

2 likes

Die zit in de was, want die is vuil

sorry heel flauw

19 likes

Hahaha queen of voice messages. Geleerd van @FredPaillet

4 likes