Stel je persoonlijke vraag #10

Geen spijt van maar ook niet onmisbaar in het dagelijks leven. Komt met name omdat ik echt heel vaak dat oplaaddoosje kwijt ben en dan stress ik hem helemaal de pan uit. Maar heb ze gekocht voor in bed en in de auto en daar zijn ze heel fijn voor

1 like

Ik heb geen iphone dus beetje zinloos, maar ze lijken me wel fijner dan de meeste draadloze oortjes. Ik heb ook zoiets van huawei maar dat zijn echt van die in ear dingen en daar heb ik zo’n hekel aan

1 like

Haha ja dat doet me denken aan die mensen die een profielfoto hadden met zo’n specifiek filter zodat je kon zien dat de foto met een Apple computer was gemaakt. Want dat was natuurlijk heel erg cool.

1 like

Kunnen we hier niet voor een dag een overlay hebben met die airpods (net zoals die kerstmutsjes). :joy:

7 likes

Nee.

3 likes

Can’t unsee

dat zijn dus opzetstukjes voor een elektrische tandenborstel

34 likes

Dit is echt weer zo’n voorbeeld van waarom ik het forum fantastisch vind.

Dan lig ik in mijn bed een beetje wat topics door te lezen en dan komt er ineens een super random poll over één of andere term voorbij.

Nooit eerder van gehoord, maar ik heb het natuurlijk wel even opgezocht en voortaan weet ik dus gewoon wat de fundamentele attributiefout is!

15 likes

Heb jij geld gedoneerd voor de bosbranden van de Amazone?

• Ja
  • Nee, maar ga ik nog wel doen
  • Nee

0 stemmers

Anders: kopen als jij het denkt te gaan gebruiken (maar ik heb/hoef het niet)

3 likes

volgens mij zeg ik het allebei wel eens

1 like

Wat is slechter?

• Een dag op het strand liggen
  • 2-3x onder de zonnebank gaan
  • Trek je niet zoveel aan van je moeders commentaar en omarm je bleke huid

0 stemmers

Volgens m’n moeder kan ik dit witte jurkje echt niet aan, daar ben ik ‘veel te bleek voor’, aldus Gerard Joling’s zus

9 likes

Ik heb er een, maar die zuigkracht is echt slecht waardoor ik hem dus ook niet gebruik. Het is zo’n black en Dekker. Dus als je er echt een wil zou ik dat even goed testen.

2 likes

Dit vroeg een vriendin echt 5 minuten geleden en toen heb ik het opgezocht. Zonnebank is slechter voor je dan gewone zon

2 likes

Dit! Ik heb er de laatste jaren 2 gekocht maar zuigt idd super slecht en is na een paar minuten al waardeloos waardoor ik het echt nog amper (nooit eigenlijk) gebruikte.

Ik heb nu wel een draadloze stofzuiger waar ik super tevreden over ben en die je er ook zĂł gemakkelijk bij pakt dat je hem elke dag even kort kan gebruiken (Bosch Athlet). Je hebt ook een versie waar je een kruimeldief kan uitklikken. Wel even letten op de batterijduur.

@death_by_sexy

1 like

Ik zeg vaak dat ik geen zin heb in huidkanker. Schijt aan commentaar

2 likes

Sowieso niets aantrekken van commentaar maaaar als je deze gebruikt heb je een win-win situatie want geen zonneschade en je moeder niet op je dak

Samenvatting

afbeelding

1 like

Hoe vaak doe jij ‘een duimpje omhoog’ bij een YouTube video?

• Nooit
  • Soms
  • Regelmatig
  • Altijd
  • Ik kijk geen youtube

0 stemmers

Soms/ regelmatig naar eigen inzicht te definiëren.

Wow niemand heeft hier die karl lagerfeld gunnings dus

8 likes

Meestal twijfel ik en zegt mijn vriend dat ik heus wel wat voor mezelf mag kopen.

3 likes

Ik zou zoiets zeggen van: hij hield daar wel van maar hij is al een tijd terug overleden. Het is wat het is en ik draai daar niet omheen of zo.

8 likes