Stel je persoonlijke vraag #10

Ik gebruik een tongschraper. Zo fijn. Ik vind het ook echt vies als ik zie dat iemand zo’n aanslag op zijn/haar tong heeft. Iehhh :face_vomiting:

1 like

Volgens mij maakt het niet heel veel uit, ik heb nu deze: https://www.kruidvat.nl/kruidvat-ultradent-tongreiniger/p/4210025

Ik poets hem vaak schoon met mijn tandenborstel, maar koop ook regelmatig een nieuwe (eens in de drie maanden denk ik). De kant met de borsteltjes/haartjes gebruik ik eigenlijk niet echt, vind ik niet nodig. Ik schraap echt alleen.

Oh en ik houd altijd het puntje van mijn tong vast met een handdoek of zo (ik trek dan een beetje mijn tong uit mijn mond), omdat ik bang ben dat ik anders ga kokhalzen. :joy:

1 like

Hee, stadsgenootje :smiley:

1 like

Ja dit hahaha. Vind het zelf net iets te lullig om mensen een bericht te sturen wat ik irri vind aan diegene . Maar vind het wel gek dat ik geen dm heb gekregen. Beetje beledigd ook… hallo vind dan niemand mij vervelend??? Terwijl ik het ook kut zou vinden als iemand wel een bericht stuurt hahahaah

3 likes

Thanks had ik nodig.

1 like

Bezit jij een gieter?

• Ja en ik heb planten
  • Ja en ik heb geen planten
  • Nee en ik heb planten
  • Nee en ik heb een planten

0 stemmers

Anoniem.

Heb jij een kliekje

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Roddel/praat jij over andere forummers met andere forummers

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zou je anders hebben gestemd als deze polls niet anoniem waren

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Nja niet evht een kliek kliek. Maar meerdere forummers ofzo waar ik wel eens mee spreek.

2 likes

Forum drama. Mijn favo

21 likes

Werk drama is me favo

16 likes

Soms mis ik mijn ouder werk gewoon alleen hierom, daar was altijd zoveel drama. Nu werk ik met 5 anderen en iedereen kan het goed met elkaar vinden en als er een keer een strubbeling is wordt die meteen uitgepraat. Ook wel fijn met zo’n klein clubje, maar ik kan er echt van genieten als mijn ex-collega’s waar ik nog bevriend mee ben me bijpraten over de laatste roddels van daar :grin:

7 likes

Ik hou van drama

46 likes

Hahaha! Oké ja ik snap je wel…
Het is overigens dit plaatje. Representatie van hoe ik vroeger EGF drama van achter m’n computer las. Heb hem al best lang inmiddels dus ik vind het een soort zonde om hem te veranderen, ondanks dat ik hem zat ben.

27 likes

Ik ben desperate op zoek naar een fijne gieter. Hij moet groot zijn en niet van plastic en een lange tuut hebben en niet heel duur zijn. Ik loop nu 15 keer heen en weer met m’n stomme waterkan, gisteren geteld. Niet te doen.

Wordt er op jouw werk gezoend wanneer iemand terugkomt van vakantie?
En vriendin zei dat dat op haar werk gebeurt. Ik heb er echt nog nooit van gehoord ook.

• Ja, op mijn werk wordt gezoend bij terugkomst van vakantie
  • Nee, dit gebeurt niet op mijn werk

0 stemmers

Nee wel geknuffeld. Sws vaak geknuffeld.

1 like

Op mijn ene werk raak ik echt niemand aan. Op mn andere zijn we wat amicaler, de een zoent wel, de ander niet.

1 like

Oh wat vreselijk. Zou gelijk ontslag nemen

5 likes

Haha zij vindt het ook afschuwelijk!